פורסם 2006 ביולי 2119 שנים נכון אבל הם כרטיסים מאוד יקרים, למרות שאם חושבים על זה שאת העבודה שלהם ולהשקיע 5 אלף חד םעמי זה לא הרבה........
פורסם 2006 ביולי 2119 שנים במה הכרטיסים האלה יותר טובים מאשר כרטיס מסך פשוט?אני יודע שזה עובד על דברים שונים ,אבל למה נגיד אי אפשר להשתמש בכרטיס מסך פשוט לעבודות כאלה?
פורסם 2006 ביולי 2219 שנים מחבר הכרטיסים דיי דומים, רק הדרייברים והביוס שונים לחלוטין. לא יודע אם אפשר להפוך כרטיס רגיל לכרטיס עיבוד תלת מימד, אבל אם היה אפשר, אף אחד לא היה קונה כרטיסים יקרים כאלה ב 40000. אם אני לא טועה יש כרטיסי עריכת תלת מימד החל מ-1500שח. בטח איזה כרטיס מסך הצטרכו בשביל זה עכשיו, זה לא הגיוני, כי אפילו 8 כרטיסי 7900GTX לא יספיקו, אבל בעתיד הכל יסתדר.
פורסם 2006 ביולי 2219 שנים תתעוררו, זה לא כרטיס המסך שמאפשר את התוצאות האלה, זה הכישרון ושעות/ימי/חודשי העבודה שמשקיעים בהן.את הסצינות מהאתר הזה אפשר ליצור גם עם כרטיס מסך פשוט (יחסית) אם פשוט עובדים נכון (למשל - משתמשים ב- references ו- proxies).רוב הכסף שהולך על כרטיסי 3D מקצועיים הולך על תהליך ה- certification הארוך ועל זמן הפיתוח של הדרייברים.
פורסם 2006 ביולי 2219 שנים תתעוררו, זה לא כרטיס המסך שמאפשר את התוצאות האלה, זה הכישרון ושעות/ימי/חודשי העבודה שמשקיעים בהן.ברור שזה חלק גדול מאוד מהעבודה ,אבל לדעתי יש גם חלק קטן לסוג הכרטיס.
פורסם 2006 ביולי 2219 שנים רינדור זה בעצם התפקיד העקרי של הכרטיס מסך בעבודות תלת-מימדיות. מהניסיון שלי, abstract מסיבי מאוד עם כמה טקסטורות מסובכות, תאורה והצללה ברזלוציה של 1024X1280 לוקח לי בערך 8 דקות לרנדר עם ה-6600gt שלי.
פורסם 2006 ביולי 2219 שנים רינדור זה התפקיד העיקרי של הכרטיס מסך במשחקי מחשב.ברנדור לגרפיקה/סרטים העבודה שכרטיס המסך עושה היא ממש לא החלק העיקרי, וה- CPU עושה כמעט את כל העבודה, אם לא את כולה.גם אם תחליף את כרטיס המסך שלך ל- 7950 לא תקבל שיפור מורגש ב- rendering.מה שכן ישתפר זה התצוגה בזמן עריכה.הדרך לשפר את ה- rendering בעזרת כרטיס המסך תהיה להשתמש ב-shaders שמבוססים על pixel shaders, אבל נראה לי שהרוב המוחלט של ה- shaders שהיום משתמשים בהם מורכבים מדי בשביל מימוש כזה. (בכל זאת, בגרפיקה למשחקים עושים המון קיצורי דרך שלא מדויקים או אפילו לא נכונים פיזיקלית)אגב, 8 דקות לסצנה זה רחוק מלהיות הרבה. אני מאמין שעבודות ברמה של מה שיש באתר ההוא לוקחות באיזור ה- 2-20 שעות.
פורסם 2006 ביולי 2219 שנים רינדור זה התפקיד העיקרי של הכרטיס מסך במשחקי מחשב.ברנדור לגרפיקה/סרטים העבודה שכרטיס המסך עושה היא ממש לא החלק העיקרי, וה- CPU עושה כמעט את כל העבודה, אם לא את כולה.גם אם תחליף את כרטיס המסך שלך ל- 7950 לא תקבל שיפור מורגש ב- rendering.מה שכן ישתפר זה התצוגה בזמן עריכה.הדרך לשפר את ה- rendering בעזרת כרטיס המסך תהיה להשתמש ב-shaders שמבוססים על pixel shaders, אבל נראה לי שהרוב המוחלט של ה- shaders שהיום משתמשים בהם מורכבים מדי בשביל מימוש כזה. (בכל זאת, בגרפיקה למשחקים עושים המון קיצורי דרך שלא מדויקים או אפילו לא נכונים פיזיקלית)אגב, 8 דקות לסצנה זה רחוק מלהיות הרבה. אני מאמין שעבודות ברמה של מה שיש באתר ההוא לוקחות באיזור ה- 2-20 שעות.מחזק. כעקרון אפשר לעשות עבודות כאלה גם עם X300.
פורסם 2006 ביולי 2319 שנים רינדור זה התפקיד העיקרי של הכרטיס מסך במשחקי מחשב. ברנדור לגרפיקה/סרטים העבודה שכרטיס המסך עושה היא ממש לא החלק העיקרי, וה- CPU עושה כמעט את כל העבודה, אם לא את כולה. גם אם תחליף את כרטיס המסך שלך ל- 7950 לא תקבל שיפור מורגש ב- rendering. מה שכן ישתפר זה התצוגה בזמן עריכה. הדרך לשפר את ה- rendering בעזרת כרטיס המסך תהיה להשתמש ב-shaders שמבוססים על pixel shaders, אבל נראה לי שהרוב המוחלט של ה- shaders שהיום משתמשים בהם מורכבים מדי בשביל מימוש כזה. (בכל זאת, בגרפיקה למשחקים עושים המון קיצורי דרך שלא מדויקים או אפילו לא נכונים פיזיקלית) אגב, 8 דקות לסצנה זה רחוק מלהיות הרבה. אני מאמין שעבודות ברמה של מה שיש באתר ההוא לוקחות באיזור ה- 2-20 שעות. תודה על המידע. אני יודע ש-8 דקות זה כלום, אבל בהשוואה לאבסטרקט (שהוא פשוט יחסית, אל אף גודלו) זה הרבה (לדעתי). עוד דבר שקצת פחות קשור, אני חושב שזמן הרינדור ב-C4D יותר ארוך מאשר ב-3ds. עוד מישהו שם לב או שזה רק אני?
פורסם 2006 ביולי 2319 שנים זה הרי תלוי לגמרי במה שה- renderer עושה.אם אני זוכר, C4D עושה תמיד raytracing, ו- Max משתמש ב- raytracing בצורה סלקטיבית.מעבר לזה - הרי יש המון פרמטרים ל- renderer, במיוחד כשמדובר ב- raytracing, אז קצת קשה להשוות ביניהם בסצנות מורכבות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.