פורסם 2006 ביולי 1919 שנים גם אני דיברתי על Prey.לא אמרתי שהם המציאו את "טכנולוגיית" הפורטלים, אבל Prey היה המשחק הראשון לעשות בה שימוש.
פורסם 2006 ביולי 1919 שנים אוקיי, Prey הוצג ב1997-8 בe3. quake 2 יצא באותה שנה.חוץ מזה, שאני לא בטוח שכ"כ הבנתי למה כוונתך, שיחקתי בקוויק 2, אני לא ראיתי שימוש בפורטלים...
פורסם 2006 ביולי 1919 שנים התקיעה הקטנה שאתה חובה במשחקים כאשר אתה עובר מעבר לפינה או נכנס לחדר אחר זה פורטל. : זה שזה לא ALA lettererly פשוטו כמשמעו לא אומר שזה לא קיים, ואני גם דיי בטוח שהשתמשו בזה גם לפני quake 2 כמו בquake 1 שהמנוע המקורי של prey כמו כן המנוע של HL1 ועוד אין ספור משחקים מבוססים עליו פשוט quake 2 זה אחד מקודי המקור הכי ישנים ששוחררו שנגעתי בהם. וquake 2 יצא ב97.
פורסם 2006 ביולי 1919 שנים ואני חשבתי שהתקיעות הקטנות האלה הן בגלל שהן מספיק זיכרון. בטלפילד 2 משתמש הרבה בפורטל
פורסם 2006 ביולי 1919 שנים לא בבאטל פילד זה פשוט קודינג גרוע, שימוש בפורטלים בoutdoors הוא לא ממש יעיל. בדרך כלל מחלקים רק חלקים עיקריים מהשלב אם הוא כולו פתוח לפורטלים, או את החלק הפתוח והחלקים הסגורים לחוד בפורטלים. כל עוד אתה לא יכול לעשות viewing furtsum culling בצורה של portal culling אתה בעצם רק מוסיף פוליגונים לסצנה שזה דיי חסר תועלת בתור אופטימיזציה. Portal rendering יעיל רק כאשר מרחבי הצפיה שלך קטנים יחסית, או מנותקים אחד מהשני.
פורסם 2006 ביולי 1919 שנים לכל אלו שתוהים על הא ודאהמשחק PORTAL הוא משחק סינגל פלייר שיגיע ביחד עם HALF LIFE2:EPISODE 2המשחק הזה יהיה מורכב ממפות מפות,כאשר בכל מפה יש אתגר אחר שמחייב אותך להשתמש בפורטלים בצורה חכמההיופי במשחק,מעבר לגאוניות שבפורטלים,הוא המנוע הגראפי המשודרג [זה מנוע הסורס אבל עם תוספות מאסיביות לוויז'ואלס-המשחק יכלול HDR,יכלול DEPTH OF FIELD ויכלול MOTION BLUR]וקצת לאלו שלא יודעים על המושגים האלה:-Depth of field זה אותו אפקט הטשטוש היפיפה-שעצמים במשחק יוצאים מפוקוס [אם תסתכלו טוב-תראו שהשחקן אינו מרוכז ברובה שלו,ולכן הרובה מטושטש]-Motion blur-פשוט כמשמעו-הופך את כל האנימציות וכל התנועה למדהימים-HDR-ראו ערך HALF LIFE:Episode one
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.