tombcatz פורסם 2006 ביולי 17 Share פורסם 2006 ביולי 17 למה אנשים משווים מנועים שמיועדים לשטחים פתוחים וגדולים אל מול מנועים שמיועדים לשטחים סגורים? ומי שיקפוץ ויגיד "HL2 שטחים פתוחים" --> לא ברמה של BF2 ולא כל הזמן! HL2 תוכנן לתת הרגשה של שטחים פתוחים, אך אם תתחמו את איזורי הגישה בקירות גבוהים - תראו שזה ממש לא קרוב ל-BF2תפסיק לקשקשהממנוע שדייס יצרו הוא פשוט מנוע חראגם על הגדרות גראפיות נמוכות הוא פועל חרא,בעוד שמנועים אחרים שמרנדרים שטחים פתוחים מסוגלים לרוץ חלק על גראפיקה גבוההדוגמא פשוטה לכך?המנוע של FAR CRYיודע מה?עזוב FC,נלך על משהו יותר ישן-המנוע של UNREAL TOURNAMENT 2004 [מנוע Unreal Engine 2.0]...המשחק הזה בהגדרות הגבוהות ביותר נראה פי 10 על BATTLEFIELD2 בהגדרות שאני משחק בו...וההבדל?אנריל טס על 100 FPS בעוד שBF2 מקרטע כאילו זה המשחק הכי כבד עלי אדמות.[ובUT2004 יש שטחים פתוחים ומפות אפילו יותר גדולות מאלו שבBF2]ועכשיו נתייחס למנוע של DOOM3....אם אתה יודע או לא יודע-המשחק החדש ENEMY TERRITORY:QUAKE WARS הוא משחק סטייל באטלפילד [למולטיפלייר] שמבוסס על סביבות פתוחות...אני מוכן להתערב איתך שהמנוע הזה ירוץ לי על המחשב חלק לחלוטין על הגדרות בינוניות-גבוהות...וזאת בהשוואה לבאטלפילד2 שרץ חרא על הגדרות נמוכות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
sdfzxc פורסם 2006 ביולי 17 Share פורסם 2006 ביולי 17 גם tribes לדורותיהם ו planetside ו unreal torunment צריכים דרישות כאלו ? אחרי 1.4 לא נראה לי :-\ אתה חי בסרט... הם עדיין אומרים שאין להם מושג איך לתקן את הקריסה לחלונות שנוספה ב 1.3 תסתכלו גם בפורומים של totalbf2, פשוט כולם מיואשים, כל patch רק דופק יותר את המשחק... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
AppleJack פורסם 2006 ביולי 17 Share פורסם 2006 ביולי 17 תפסיק לקשקש הממנוע שדייס יצרו הוא פשוט מנוע חרא גם על הגדרות גראפיות נמוכות הוא פועל חרא,בעוד שמנועים אחרים שמרנדרים שטחים פתוחים מסוגלים לרוץ חלק על גראפיקה גבוהה דוגמא פשוטה לכך?המנוע של FAR CRY יודע מה?עזוב FC,נלך על משהו יותר ישן-המנוע של UNREAL TOURNAMENT 2004 [מנוע Unreal Engine 2.0]...המשחק הזה בהגדרות הגבוהות ביותר נראה פי 10 על BATTLEFIELD2 בהגדרות שאני משחק בו...וההבדל?אנריל טס על 100 FPS בעוד שBF2 מקרטע כאילו זה המשחק הכי כבד עלי אדמות. [ובUT2004 יש שטחים פתוחים ומפות אפילו יותר גדולות מאלו שבBF2] ועכשיו נתייחס למנוע של DOOM3....אם אתה יודע או לא יודע-המשחק החדש ENEMY TERRITORY:QUAKE WARS הוא משחק סטייל באטלפילד [למולטיפלייר] שמבוסס על סביבות פתוחות...אני מוכן להתערב איתך שהמנוע הזה ירוץ לי על המחשב חלק לחלוטין על הגדרות בינוניות-גבוהות...וזאת בהשוואה לבאטלפילד2 שרץ חרא על הגדרות נמוכות. בנאדם, יש לך 512MB זיכרון... המשחק לבדו משתמש ביותר. אתה לא יכול להשוות "הגדרות נמוכות" של משחק א' אל מול הגדרות גבוהות של משחק ב'. מי אמר שהשפעת כיונון ההגדרות במשחק מסויים אמורה להיות כזאת או אחרת? כל משחק בנוי אחרת, במקרה של BF2, כנראה שישנם גורמים אחרים שמשפיעים יותר על זרימת המשחק (לווא דווקא פירוט גראפי - תלוי מהו צוור הבקבוק). quake wars עוד לא יצא. אל תשכח שעם הזמן אנשים משתדרגים והמנועים נראים קלים יותר. אם אתה משחק על הגדרות נמוכות ב-BF2 עדיף שלא תשחק, כנראה שהמשחק לא נועד עבורך לי למשל, BF2 היום נראה מאוד קליל לא משנה לי יעילות התיכנות. אני מבטיח לך שזה נראה טוב יותר מ-unreal וזז חלק ברמה שכבר לא משנה שזה פחות FPS מ-unreal. 60FPS ומעלה רוב הזמן. אנשים עם מערכת גבולית רגישים יותר לכל נושא יעילות התיכנות, זה ברור. כשקניתי מחשב חדש פתאום שכחתי מכל הטענות שהיו לי על מנועים ואמרתי תודה... תודה שהמשחק מסוגל ליותר. תחשוב, אם המשחקים לא ידרשו יותר מהמערכת, איך בדיוק הם ישתפרו? תוסיף לפחות 512MB (בלי קשר ל-BF2) וחבל שלא יעבוד לך על dual channel, כי s754 לא תומך אם אני לא טועה תקנה כ.מסך דור חדש - ממוצע ומעלה ותראה לבד מה יקרה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
sdfzxc פורסם 2006 ביולי 17 Share פורסם 2006 ביולי 17 תחשוב, אם המשחקים לא ידרשו יותר מהמערכת, איך בדיוק הם ישתפרו?חבל שזה באמת מה שמנחה גם את המפתחים... יש הרבה דרכים לשפר בלי לדרוש יותר...וכמות הבאגים בחרא של מנוע הזה, היא רק סמפטום לכמה רקוב הוא מבפנים, וכמה באמת הושקע בפיתוח שלו... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
AppleJack פורסם 2006 ביולי 17 Share פורסם 2006 ביולי 17 מה אתה רוצה? אחרת היינו נשארים עם פק מן בכל הצורות ועם עלילה. נכון יצירתיות היא דבר ראשון, אבל לא בזמננו. זה לא המתכנתים רוצים גראפיקה ותיחכום.. זה אנחנו!! ומה היה עם FarCry??? שכחתם ? בלי לשים לב... זה בדיוק מה שיקרה עם BF2 ומה שקרה עם כל המשחקים.. עם הזמן הם "משתבחים" (תוצאה ישירה של הטכנולוגיה). אז מה היה עם farcry אתה שואל? המפתחים של המשחק לקחו קודים "וחלקים" מכל מני מקומות וחיברו אותם למנוע.. אם לא ידעת היה בלאגן שלם עם זה, תביעות ואפילו שמעתי שפשטו להם על המפעל. בזמנו הוא לא היה כזה "חלק" ... הוא היה כבד מאוד!!! וכולם התלוננו על יעילות התיכנות שלו (בגלל אופן הבנייה "הגנובה" שלו). היום הוא זז טוב כמעט על כל מחשב, : כך שאתה אפילו לא מודע לתיכנות "הלקוי" על DOOM3 אמרו "הקדים את זמנו", אבל לדעתי הוא לא היחיד בקטגוריה זאת. מי יכול להעיז ולאמר על מנוע של ID "לא יעיל" ? רק תעיז כשאתה רוצה משחק "עמוס" שיעבוד טוב על כל מחשב (ושמחשב חזק ינוצל כמו שצריך), אתה בעצם מבקש מהמפתחים לכתוב פי 3 מקוד המקור - ולא "פחות שורות קוד - יותר מחשבה - יותר יעיל", כמו שאנחנו מכירים מתיכנות חובבני. לא כל אחד מוכן להשקיע בכל השוק - כנראה שכבר חשבו על זה כלכלית (אם אמא שלי היתה יכולה לשחק בזה במשרד - אני לא הייתי משחק בבית, עדיף להשקיע בי כי אני שילמתי יותר ואני "תורם" להתפתחות הטכנולוגית, אה כן, כנראה שאני יותר אוהב משחקים אם אני מוכן להשקיע בהם.. לקוח פוטנציאלי. מסקנה - שווה למפתח לבוא למכור לי משהו טוב מאשר למכור לי ולאמא שלי משהו בינוני, שרק האמא תקנה ... LoL דוגמא קיצונית) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.