עזרה בכ.מסך Geforce 7900 GT איזה חברה ליקנות?? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בכ.מסך Geforce 7900 GT איזה חברה ליקנות??


shovel_xxx

Recommended Posts

אני קונה עכשיו 7900 G בארה"ב ואני לא יודע של איזה חברה הכי כדאי לי מצאתי של EVGA ב 290 $ את זה

eVGA 256-P2-N567 Geforce 7900GT KO Superclocked

http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16814130016

וראיתי גם של גיגבייט והם יקרים יותר באיזה 20 - 40 $ וביצועים פחות טובים..

אז מישהו יכול להמליץ לי על חברה טובה או שגם טובים ??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכרטיס שבחרת לא זול בכלל. הוא בלי צל של ספק הכרטיס המומהר הכי חזק בניואג - 580 מה"צ לליבה לעומת ה450 שNVIDIA קבעו כסטנדרט. הוא עולה 30$ יותר מכרטיס לא מומהר של חברות אחרות - http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16814150144

סה"כ לא נראה לי שהוא קניה רעה.

רק קח בחשבון שכרטיס כזה עולה היום בארץ 1600 שקלים - ועל זה לא תצטרך לשלם 15.5% מע"מ, ותקבל אחריות מלאה. אני לא יודע עד כמה קניה בחו"ל משתלמת.

עוד משהו שאני חושב שכדאי שתשקול הוא - http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16814102008

הוא טוב יותר מה7900GT במהירות רגילה, לא יודע אם הוא יותר טוב מהכרטיס המומהר שהצגת בתחילה. החסרון שלו זה שהוא דורש שיהיה לך ספק כח רציני ביותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב ככה דבר ראשון אני רוצה כ.מסך של ..

דבר שני אני לא משלם מע"מ בגלל שדוד שלי עכשיו שם הוא קונה לי את זה ויביא לי את זה ...

דבר שלישי לא עניתה לי עדיין על השאלה הכ.מסך הזה כדאי לי לקנות אפילו שהוא ב OC ?? או שכדאי לי לקנות את הGT הרגיל בלי OC??

ותגידו לי כ.מסך של איזה חברה הכי כדאי לי לקנות ??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוף, קשה...

תראה: אין הבדל בין יצרניות. כולן אותו דבר. מה שחשוב זה *רק* ערכת השבבים ומהירות הליבה. מהבחינה הזאת הEVGA מעולה, רק שהוא עולה 30$ יותר. תעשה את השיקול לבד. זה שהכרטיס עבר OC מהמפעל רק אומר שזה OC יציב שהיצרן מתחייב עליו ונותן עליו אחריות. OC מהמפעל זה טוב, לא רע.

שנית, זה שאתה רוצה NVIDIA לא אומר בהכרח שזה משתלם. במקרה אני מסכים איתך שהיתרונות של ה7900GT עולים על חסרונותיו בהשוואה לכרטיס של ATI - בעיקר בגלל פליטת חום וצריכת מתח, אבל זה לא אומר שהכרטיס של ATI לא יהיה עדיף אם באמת יש לך ספק כח טוב להחזיק אותו - כי הוא פשוט יותר חזק מה7900GT.

דבר שלישי, גם דוד שלך יצטרך לשלם מע"מ כמו גדול.

ודבר אחרון, אני ממליץ שתקרא את זה מתוך המדריך להרכבת מפרט http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=160981.0

:

הנושא הנחקר ביותר הוא כרטיסי מסך. כרטיסי המסך מחולקים לקטגוריות ע"פ ייעוד ומחיר:

1) רמה תקציבית, מתחת ל-500 שקלים (כרטיסים הנמכרים בחו"ל ב-100$ - LOW END) ואינם נועדו למחשבי משחקים כייעוד עיקרי.

2) רמת מתחילים, כ- 700-900 (כ-130-180$ בחו"ל - ENTRY LEVEL). נועדו לגיימר המזדמן או הדל באמצעים, התחלופה שלהם גבוהה אך יחס העלות/ביצועים שלהם הוא הטוב ביותר.

3) רמת ביניים, כ-1200-1500 שקלים (200-250$ בחו"ל - MID RANGE). נועדו לגיימר רציני שמוכן להשקיע קצת יותר אך לא להשתגע. אורך חייהם עומד על כשנה וחצי של גיימינג באיכות טובה ורזולוציות גבוהות במשחקים חדשים.

4) רמה גבוהה, מעל 1800 שקלים, בדר"כ מעל 300$ בחו"ל, נקראים גם HIGH END. למרות מחירם הגבוה, גיימרים שלא מתפשרים על איכות (ורוצים לשחק עם פילטרים מופעלים - ANTI ALIASING & ANISOTROPIC FILTERING - המשפרים את איכות התמונה, ועוד ברזולוציות גבוהות) לא יוותרו עליהם. למרות יחס עלות ביצועים נמוך מהקטגוריות האחרות, המשוגעים לדבר לא יוותרו על כרטיס מהקטגוריה הזאת, גם על חשבון רכיבים אחרים שיכלו להיות חשובים יותר במערכות אחרות שלא נועדו בעיקר לגיימינג. כרטיסים אלו יכולים לספק (בהערכה גסה בלבד ומתוך ניסיון, זהו אינו מדע מדויק) עד לשנתיים של ביצועים סבירים במשחקים חדשים, ברזולוציות לא נמוכות.

יש לציין שכרטיס המסך הוא צוואר הבקבוק העיקרי בביצועים במשחקים, וכיום למעבדים ולכמות הזכרון יש השפעה כמעט שולית על כך, ולכן אלו האחרונים ידורגו מתחת לכרטיס הגרפי במערכת משחקים, כפי שכבר צויין.

היום ישנן שתי חברות בולטות המתכננות ומייצרות ערכות שבבים לכרטיסי מסך - ATI ו-NVIDIA. שתי החברות מתחרות בינהן ראש בראש בכל קטגוריה, וכל ערכות השבבים נבדקות באופן תכוף באתרי הביקורות, ע"י מבחנים השוואתיים מקיפים. כל ערכת שבבים נבדקת הן בעזרת תוכנות סינתטיות כגון 3D MARK שנותנות הערכה לביצועי הכרטיס במשחקים בעזרת שיטת ניקוד אחיד, והן במשחקים נפוצים, שנותנים מדד לביצועי הכרטיס בתנאים אמיתיים. חשוב לציין שאין להסתמך על ביצועי כרטיס במשק בודד אלא על מכלול המבחנים הסינתטיים והאמיתיים, שכן ישנם משחקים שתוכננו במחשבה על ערכות שבבים של יצרן מסויים - כגון מנוע DOOM 3 שתוכנן עבור NVIDIA, ומנוע SOURCE עליו מבוסס HALF LIFE 2, שהוא הבייבי של ATI.

דפדוף בדפי האתר יתן לכם תוך מספר דקות תמונה טובה לכרטיס המומלץ בשוק לתקציב שלכם - מפני שבדרך כלל יש בכל קטגוריה ערכת שבבים מובילה בודדת.

שני מיתוסים נפוצים הם כמות הזכרון הגרפי וחשיבות יצרן הכרטיס: דבר ראשון, אין חשיבות ממשית לכמות הזכרון על הכרטיס - האם מדובר ב128MB או 256MB. זהו יותר גימיק שיווקי מאשר יתרון ממשי בביצועים - הדבר היחיד שמשנה הוא ערכת השבבים.

דבר שני - ATI ו-NVIDIA מכתיבות את צורת הכרטיס עם מעט מאוד חופש פעולה ליצרן הכרטיס לשנות משהו בהתוויות היצרן. לכן, אין הבדל ממשי בין כרטיס לכרטיס של LEADTEK או GIGABYTE. הבדלים מינוריים יכולים להיות בהמהרה של הכרטיס היישר מהמפעל (דבר הנעשה לליבות נבחרות של מעבדים גראפיים - GPUs, ליבו של הכרטיס, שמסוגל לעמוד במהירויות גבוהות מהתכנון המקורי), בסוג הקירור על הכרטיס, אך לרוב אלו דברים קלים ולא משמעותיים. המסקנה היא שעל פי רוב, יש לקנות את הכרטיס הכי זול מערכת השבבים בה אתם חפצים, כל עוד מדובר ביצרן מוכר, כדוגמאת: , MSI, LEADTEK, ALBATRON, GIGABYTE, CLUB3D, , SAPPHIRE, CONNECT3D, , , GAINWARD ועוד אחרים.

פרט אחרון, יש לתת תשומת לב לשיקול העלות/תועלת, או עלות/ביצועים, גם בתוך הקטגוריה שבחרתם: אין שום ספק שכרטיס HIGH END מוחלט שעולה 3500 שקלים יהיה טוב יותר (בכ-15%, בדרך כלל) מכרטיס מוחלש מעט שעולה 1800 שקלים, אך השאלה היא - האם התועלת שתפיקו ממנו תהיה גבוהה יותר מהשקעה של כספכם בציוד היקפי טוב יותר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התעקשות על כרטיס מסך מחברה מסוימת (NVIDIA) בגלל ניסיון לא מוצלח עם כרטיס מהחברה המתחרה (לפני כמה זמן זה קרה בכלל? זה יכול להיות מאד לא רלוונטי להיום) היא לא דבר חכם במיוחד.

המתחרה מצד ATI ( ה - X1800XT 256MB ) עדיף על פני ה - 7900GT לא בביצועים נטו ששם הם פחות או יותר שווים אלא באיכות התמונה. הוא מאפשר להפעיל פילטרים ( AA) בנוסף ל - ( אפקט תאורה מתקדם) . דבר זה אינו נתמך ע"י אף כרטיס של נכון לעכשיו ולכן מומלץ לקנות את הכרטיסים המתחרים מבית ATI . הטענות לגבי צריכת החשמל הן נכונות אבל מוגזמות : ספק שלא יחזיק X1800XT יחזיק את ה - 7900GT באופן גבולי ביותר ולא יציב, דבר שכמובן לא מומלץ בכלל.בכל מקרה זה מתבקש להתצטייד בספק כוח טוב ויציב כשקונים כרטיס מסך בסכום כזה (מי קונה בכמעט 2000 ש"ח ורוצה להפעיל אותם עם ספק ג'נרי??) כך שהטענה שה - X1800XT צורך יותר חשמל ובגלל זה רצוי לקנות את ה - 7900GT היא לא רלוונטית לדעתי.

אני מקווה שלא הטרחתי אותך יותר מדי ושתסיק מסקנות מתאימות ממה שרשמתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחי אתה לא מעודקן...

אחי יש לי עכשיו 6600 GT וב CSS יש HDR ופילטרים של אנטי משהו X16 וה AA X4 ועובד מצויין ועוד אם ה 6600 GT

ולא רק זה בוא אני יגיד לך ככה שאם הכ.מסך הזה שיש לי עכשיו אני משחק את רוב המשחקים על 800X600 אם כל הפילטרים והכל על הכי גבוהה ועובד לי חלק..

ואחי ברוב המוחץ של ההשוואות ל 7900 GT יש דירוג גבוהה יותר..

http://www.hartware.de/review_600_1.html

http://www.presence-pc.com/tests/GeForce-7900-GT-VS-Radeon-X1900-GT-453/

http://www.clubic.com/article-35711-1-passe-de-3-radeon-x1800-gto-x1900-gt-vs-7900-gt.html

אז אני הולך על מה שבאמת קורה ולא מה שאמור לקרות..

NVIDIA לא רואים את ATI..

ואחי לא רק זה תיכנס לפה - http://www.nvidia.com/page/7900_features.html

ומה רשום - True High Dynamic-Range (HDR) Rendering Support

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התכוונתי להפעלת AA ו - בו זמנית.

אחי זה עובד לי ..

אמרתי לך אני שמתי ב CSS הכל עד הסוף והכל עובד מצויין..

ואיך אתה יודע שזה לא עובד ביחד תרא לי איפה רשום באתר שלהם או משהו !?

וד"א אם כבר אני יקנה אז אני קונה X1900 GT והוא יותר טוב מה 7900 GT ?!?!?!?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...