קטעים נבחרים מראיון עם מנכ"ל אינטל, קרייג בארט - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קטעים נבחרים מראיון עם מנכ"ל אינטל, קרייג בארט


SpiritKnight

Recommended Posts

הקטעים נלקחו מ"ידיעות אחרונות", מוסף ממון.

1."מי ישלוט? הTV, הPC או משהו אחר?

"לדעתי, יהיו לאדם 3 צגים בבית: צג גדול בשביל בידור, ז"א TV, צג בינוני של עיבוד מידע, ז"א PC או מחשב נייד, וצג קטן שיהיה משהו כמו פאלם וסלולר";"את מחשב הPC הספידו כבר מזממן, ואני יכול לספר לך שהיום מוכרים בעולם מחשבים יותר מאשר מכשירי TV. הלוואי על כולנו המוות הזה. המחשב לא הולך למות."

2. "ייתכן שהביוטכנולוגיה תצמיח את דור המעבדים הבא, שאולי בכלל יהיה ביולוגי, ולא עוד טרנזיסטור ופרוסות סיליקון"

אינטל לא מתעלמת מאף מחקר ותחום דעת. אנחנו ממנים מחקרים רבים בטונות האוני' העולם, כדי להיות עם היד על הדופק ברגע שתצוץ טכנולוגיה מפתיעה וחדשה. אבל אל תמהר להספיד את המעבד הקיים, הוא עדיין לא מת. אני מעריך שהוא יישאר לעוד 15 שנה לפחות, אולי יותר. כלומר, הוא יהיה קטן ומהיר יותר, אבל לא צפויה מהפכה במעבדי המחשבים בשנים הקרובות"

3." אתם עדיין פראנואידים ופוחדים מפני כל צל של תחרות?"

"כן. אנחנו תחרותיים מאוד, אבל אנחנו גם פראנואידים, פוחדים ולא מזלזלים באף יריב".

4." אם כך, מה דעתך על התחזית של האנליסטים"...", אשר טוענים כי המתחרים שלכם יתאחדו ויוציאו מוצרים זולים וטובים יותר ואתם תעלמו מן השוק."

"המתחרים שלנו, וחברת "טרנאסמטה"(?), שתיהן הולכות ומאבדות את מקומן בשוק. ובכל מקרה, אנחנו לא מזלזלים באף חברה, נערכים לכל תחרות. ובוא נקווה שהטוב ביותר ינצח".

מה דעתכם??? יהיר מדי, או צודק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לו שום טעם להגיד משהו אחר עבור ראיון עיתונאי.

זה לאו דווקא משקף את המציאות או את מחשבותיו האמיתיות.

המציאות היא שAMD לא מאבדת את מקומה בשוק כלל. כרגע היא שומרת עליו יותר מאשר מרוויחה נתח שוק - אבל סך הכל אם אנחנו לוקחים את השלושה שנים האחרונות הנתח שוק של דגל בעשרות אחוזים בודדים. ולא היתה מגמה שלילית בכל התקופה הזאת.

מה ש כן מאבדת זה את הכסף כי היא מוכרת את המעבדים שלה זול מידי - חלק מהעניין הוא שלאחרונה החברה פשוט לא מוציאה מעבדים תחרותים מבחינת ביצועים עם ה High-End של אינטל - מה שמאלץ את למכור בעיקר לשוק הבינוני ומטה. כלומר: XP2200 כנגד פנטיום 4 2.2Ghz. ל אין שום מעבד שנמכר ברויחיות של מאות אחוזים כמו 4 2.8Ghz ב 500 דולר ליחידה. פרט לעל על הנייר כמובן - כמה חבל שעל נייר אי אפשר להריץ קוד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...