פורסם 2006 ביולי 1019 שנים שלום, קיבלתי משימה לעשות פונקציה אשר בה Y=m*X כאשר המשתמש מכניס את הערך של m. ו-X הוא מספר בין 1-10, אני צריך לתכנת גרף לינארי אשר יראה את התוצאה של Y עבור כל X. השאלה שלי היא: איך אני מחבר קוים בין נקודה לנקודה? ניסיתי כבר כמה דברים, למשל: השתמשתי בספריית Graphics.h ובפונקציה line, אבל משום מה המהדר לא מכיר את הפונקציה line (אני משתמש ב-Borland C). אז איך אני אוכל לעשות את זה? תודה לעוזרים
פורסם 2006 ביולי 1019 שנים ניסית עם G קטנה?תעזר בעזרה של BORLAND. יש שם הסברים שלמים על כל הפונ של GRAPHICS.H, בפרט על הפונ LINE.
פורסם 2006 ביולי 1019 שנים מחבר כן נעזרתי, אפילו העתקתי דוגמא שלמה שלהם, אבל עדיין זה לא עובר הרצה. בקימפול הכל בסדר, בהרצה הוא מוצא מלא טעויות בטענה שהוא לא מכיר את הפונקציות line וכל הפונצקיות שמשתמשות ב-Graphics.h.
פורסם 2006 ביולי 1019 שנים יכול להיות שהBGI לא מותקן טוב.ד.א. צריכה להיות תיקייה שקוראים לה BGI בתיקייה של הBC. תעתיק משם את הקובץ EGAVGA.BGI(אם אתה משתמש בדריבר הזה - לפרטים נוספים תבדוק בעזרה של BC) למיקום של קובץ הC.
פורסם 2006 ביולי 1119 שנים מנסיוני המועט והישן עם BGI, אז צריך לטעון את הספריה ידנית בצורה כלשהי, וכדאי שקבצי ה-BGI יהיו ב-path או באותה ספריה שבה אתה מריץ את התוכנה.באופן כללי BGI הוא זוועה.
פורסם 2006 ביולי 1119 שנים יש איזה תפריט שאתה אמור לסמן בו ש יקמפל עם גרפיקות. אני כבר לא ממש זוכר למדתי את זה לפני שנתיים..
פורסם 2006 ביולי 1219 שנים אכן, יחי int 10h לנצח !בטח יש איזו ספריה פשוטה נורמלית לגרפיקה. אני לא מדבר על Allegro שהיא overkill, אלא על משהו פשוט יותר. לא?
פורסם 2006 ביולי 1219 שנים יש את SDL, אבל מה רע באלגרו? נראה לי שהיא דורשת עוד פחות אתחולים מאשר ה- BGI.הסיפור המסובך בעניין (הכל יחסי) הוא ההתקנה שלה (כלומר לקמפל אותה ולסדר את ה- include/link path בסביבת העבודה)
פורסם 2006 ביולי 1219 שנים Overkillהיא - תמיכה ב-input-ים, SOUND, הרבה מודים של עדכון מסך ועוד.כל מה שהבן אדם צריך זה לצייר קו... לא מעניין אותו עם העדכון יהיה ב-double buffering או dirty rectangles.
פורסם 2006 ביולי 1219 שנים ממה שאני זוכר, עדכון מסך אתה מממש בעצמך, וחוץ מזה - אם הוא לא צריך אנימציה, הוא ממש לא צריך להתעסק עם זה (כנ"ל לגבי שאר הדברים).ב- BGI אתה צריך לעשות איזה 4 קריאות לאיתחול ושחרור של הספריה, בעוד שבאלגרו אתה בסה"כ קורא ל- allegro_init().ואין מה לדבר על השוואה ל- DirectX או OpenGL שהן הרבה יותר מסורבלות.
פורסם 2006 ביולי 1319 שנים יש עוד דברים בעולם מלבד opengl, allegro ו-D3D.ותתפלא אבל יש הרבה אנשים שמתעסקים בגרפיקה בלי אנימציה.
פורסם 2006 ביולי 1319 שנים אה, אז לא הבנתי אותך נכון.בכל מקרה למיטב זכרוני אלגרו מציעה הרבה מאוד אפשרויות של עדכון מסך. אני בטוח ש-dirty rectangles היתה אחת מהן. זה למה שאני זוכר, כי אלגרו היתה הספריה היחידה שהיה לה מימוש לזה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.