פורסם 2006 ביוני 2519 שנים רציתי לדעת מה אלה הפילטרים FSAA ו-AIF ואיך אני מפעיל אותם בכרטיס מסך של ATIתודה מראש
פורסם 2006 ביוני 2519 שנים השמות ה"מקוריים" הם AA (זה ה Anti Aliasing) וה AF (זה ה Anisotropic Filltering), השמות האחרים והתוספות זה הסוגים השונים.לרוב מפעילים אותם דרך משחקים (יש היום מעט מאוד משחקים שאין בהם את האפשרות להפעיל את הפילטרים דרך התפריט של המשחק).ואם אין את האפשרות להפעיל את הפילטרים דרך משחק, מפעילים אותם דרך הדרייבר של הכרטיס תחת "הגדרות איכות".
פורסם 2006 ביוני 2519 שנים משום מה לא ראיתי ששאלת את זה 3)מהו Anisotropic filtering)AF)?השיטה הסטנדרטית למיפוי טקסטורות מניחה שכל דגימה של טקסטורה תמופה למרובע בתמונה הסופית. אך הדבר בד"כ לא נכון. טקסטורות ממופות לגופים בצורות שונות, וההנחה הזו גורמת לעיוותים שונים בתמונה הסופית. על מנת לפתור את הבעיה, פיתחו אמצעי שדוגם פיקסלים נוספים מהטקסטורה על מנת לנסות להתגבר על הבעיה. הבעיה לא נפתרת, אבל מקבלים תוצאה קרובה יותר לפתרון האולטימטיבי. דגימת הפיקסלים הנוספים, כמובן, דורשת העברת יותר מידע מהזיכרון של הכרטיס מסך ומאיטה את הביצועים. 4)מהו AntiAliasing)AA)? התצוגה על המסך מורכבת ממספר סופי של נקודות. כאשר מנסים לצייר קוים שהם לא מאונכים או מאוזנים באמצעות מספר סופי של נקודות מקבלים צורה של מדרגות. פותח אמצעי שנקרא AntiAliasing שתפקידו לנסות להחליק את המדרגות ולהפוך אותן למשהו יותר קרוב לקו. אמצעים אלה דורשים חישוב של יותר פיקסלים, דבר שדורש זמן רב יותר והעברה של יותר נתונים בזיכרון של הכרטיס מסך. כתוצאה מכך הביצועים קטנים. מתוך ה FAQ של הפורום להדמייות חפש בפורום או באינטרנט.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.