פורסם 2006 ביוני 2520 שנים כשאני מדבר על "מכשיר טלפון" אני מכלילכאן גם מכשירים נוספים שמתחברים לקו הטלפון,כמו ממירים של YES נניח, אזעקות, פקסים וכו'.
פורסם 2006 ביוני 2520 שנים מודם 56K שעושה "קחחחחחחחחחפזזזגרררררררמנממממממממממממ צשששששששששש...." - כן!מודם ADSL (למשל ITEX, CNET, GLOBESPAN) - לא!
פורסם 2006 ביוני 2620 שנים לעומת זו אם היה לך כבלים היה אפשר לארגן קומבינה בטח בכבלים אתה יכול להתחבר 2 מודמים בכיף באותו בית לאינטרנט בו זמנית (עם שני חשבונות שונים...)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.