על פי מה נקבעת איכותו או רמתו של לוח אם? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

על פי מה נקבעת איכותו או רמתו של לוח אם?


NOVA

Recommended Posts

בעיקר הצ'יפסט שעליו הוא מתבסס, אבל גם איכות הרכיבים וההרכבה של היצרן הם גורמים חשובים. אלה הגורמים העיקריים לחוסר יציבות, או לביצועים נמוכים (דבר שלא בהכרך נורא, תלוי במחיר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה שואל את זה - אז לא :)

יכולות הן מדד ללוח טוב רק בפורומים כמו זה. 99% ממשתמשי המחשב בעולם לא שמעו על המילה הזאת. אתה צריך לוח עם צ'יפסט טוב, ביקורות טובות, שבא מבית טוב ועם אחריות כמובן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בהכרך, תלוי בך בלבד:

הסבר:

1. מרבית האנשים לא עושים OC ולא יעשו .

2. 90% מאלו שקונים ועושים מבטלים את ה OC ועובדים במצב הרגיל ( הם קנו את הלוח בגלל ה- BUZZ WORD שנכון להיום היא OC ).

3. חלקם קנו זאת מכיוון שהמליצו להם לקנות זאת - וזאת כדי שכאשר המחשב יהיה חלש הם יוכלו לכבל עוד ביצועים בעתיד ( BS מוחלט ).

מסכים איתך.

1. לא רק שמרבית האנשים לא עושים OC וגם אם יש כאלה שעושים זה רק OC ברמה ממש נמוכה וגם אז עושים מזה הסטריה, כך שלוח עם יכולות OC קטנות יהיה נחמד מאוד בשבילם ונחמד מאוד באופן כללי, כי בכל זאת אף אחד לא רוצה מאובן.

2. מסכים איתך ב100 אחוז, ואני אמר את זה בתור מישהו שהיה בצד האחר. עושים OC כדי לראות לאן הלוח, הצ'יפים והטכנולוגיה הנוכחית יכולה להגיע אבל לאחר זמן מה מוותרים על הרעיון בעיקר כשPCI עובד במהירויות שמתחילות להזיק והדיסקהקשיח מתחיל לכתוב מידע שגוי. בכל מקרה, או שעוברים לOC של מכפלה(שזה כל לוח מאפשר ברגע שהיא פתוחה) או לשלב הבא של הFSB שהוא נורמאלי(וגם זה כל לוח ברמה של ג'יגהבייט ומעלה מאפשר)

3. גם נכון, אני מציע לכל מי שיש לו מעבד 1200(ב100 מגה"צ FSB) לנסות להעלות אותו ל1400 ולראות מה יהיה שיפור הביצועים לאחר שנה וקצת שיש לו אותו. כמה? אפסי מן הסתם ולא עוזר בגרוש להריץ משחקים חדשים יותר. אותו דבר עם .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לוח אם טוב מורכב מכל כך הרבה דברים יחד שבאמת קשה להצביע על כולם יחד, בזה משתלבת אמינות לאורך זמן, צ'יפסט, פיטצ'רים מיוחדים בלוח, אפשרויות שידרוג, OC עתידי כלשהו, תמיכ הבהתנים חדשים יציבות וכ"ו... וכמובן גם חברת אם, הרי לא תרצה לקנות לוח מחברה שידועה בלוחות מוחזרים או לא אמינים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...