סיפורי תמיכה שקרו באמת - עמוד 40 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפורי תמיכה שקרו באמת


Kidney_stonE

Recommended Posts

  • תגובות 1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בואנה זה אחד הTHREAD'S שהכי הצחיק אותי!!!

פשוט גדול!!!

אני אומר לכם אני שוקל לעבוד בתמיכה טכנית של רק בשביל הצחוקים (סתם , אני לא משוגע עד כדי כך , משלמים שמה מינימום למיטב ידיעתי )

KINDEY STONE באיזה חברה אתה עובד בדיוק אפשר לדעת???

דרך אגב משום מה התומכים הטכניים חושבים שהאנשים שמדברים איתם הם טיפשים או משו

אני אומר להם יש לי בעיה בפינגים במשחקי אז הם עושים לי זה לא אנחנו תתקשר ל HOT

בואנה מה נראה לכם עשו אותי באצבע?? יש מצב שאני מבין אפילו יותר טוב ממכם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתמול עזרתי ללקוח אחד טלפונית עם מכשיר מסויים שרכש דרכינו, וביקשתי ממנו את הכתובת מייל שלו בשביל לשלוח לו משהו, אז הלקוח מאיית לי את הכתובת:"טוב זה אס... איי... אן..." ואני חוזר אחריו בקול עד שהוא אומר לי:"ונו... האות הזאתי אני לא יודע איך קוראים לזה באנגלית... זה ניראה כמו מקל סבא הפוך כזה" אז חזרתי אחריו בקול בכוונה:"מקל סבא?!" אז כולם בעבודה נקרעו מצחוק :evil_laughterperple:

למי שלא הבין הכוונה הייתה לאות j

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחלה של תר'ד פעם ראשונה שאני רואה אותו, ויאללה נתחיל להוסיף פה גם דברים :)

לפני שעזבתי את מוקד התמיכה בחברה סלולרית היה לי לקוח שלא הצליח לסנכרן את הטלפון שלו מול המחשב, אז כהרגלנו רציתי לבדוק שהכבל שלו מחובר למחשב, בזמן שהוא ניסה לבדוק, כמובן שהיה צריך להתכופף ולרדת למאחורי המחשב, אז הוא התחיל לשמוע רעשים ואמר לי, וכשהוא הצליח לראות שהכבל מחובר הוא חזר למחשב הדליק אותו ובום, הלך המחשב, כנראה הכבל חשמל שלו לא היה מחובר טוב למפצל, והרעשים היו קצרים של חשמל וקיצר הלך הספק :) (במקרה הטוב)

מקרים אחרים הם כשהלקוח לא מנתק ת'טלפון, אז תמיד אפשר לשמוע את האימרות החכמות שלו, לאחר שהשיחה "הסתיימה" כמו, בתהליך החניכה שלי, שמענו את אחת הלקוחות (בת 18 בערך) פתאום אומרת איזה חמוד, או את העצבניים, שלמרות שהתקלה נפתרה, עדיין מאשימים אותנו...

הכי כיף בעבודה הזאת, זה כשאתה עושה משהו ממש אבל ממש מעבר למה שצריך לעשות מול הלקוח (בחברה הסלולרית שלנו עשינו את זה, ולנו אסור לעשות RELEASE כמו בחברות האחרות שקראתי פה) אז הלקוח אומר, תשמור את המספר שלי, ואם תרצה עבודה דבר איתי.

או הכי מדהים זה לראות מנכ"לים של חברות כמו אלביט וחברות אחרות גדולות, שלא יודעים לעשות COPY PASTE והם קונים מחשב כף יד מתקדם :)

ויש ת'מקרים שלקוח רוצה לסנכרן את המכשיר שלו מול המחשב דרך BT ואז שואלים את הלקוח אם זה או נייח, והלקוח אומר נייח, אז שואלים אותו אם יש לו BT במחשב, והוא שואל מה זה, ובסוף אין לו :\

או כפי שחבר שלי אמר ללקוח שרצה לסנכרן דרך IR - התחיל לספר לו על החסרונות של זה (האיטיות וההפרעות הרבות ושזה מיושנת וכו') ובסוף הלקוח רצה בכל מקרה לסנכרן ככה (לא זוכר אם עבד בסוף או לא :))

וכמובן, כמו בחברות האחרות צריך זיהוי של הלקוח, על מנת לתת לו תמיכה, והיה לי לקוח שהתווכח איתי במשך כמה דקות למה הוא צריך לתת לי את המספר טלפון שלו על מנת לקבל תמיכה ובסוף ניתק.

ויש כמובן עוד המון סיפורים רק צריך להזכר בהם :)

דרך אגב מה אתם אומרים על הלקוחות שלא יודעים אנגלית ואז צריך לומר להם את האותיות בעברית שעל המקלדת???

ועכשיו מהצד השני

כשמתקשרים בתור לקוח: לאחר שחברתי בזמנו קנתה מחשב חדש, ניסיתי לחבר אותה למודם שלי, (בבית שלי) והיה לה XP64, אז המודם לא רצה להזדהות בUSB, קיצר התקשרתי לתמיכה של HOT ואחת מטומטמת שם, הייתי צריך להסביר לה במשך 20 דקות על שיש XP64 ומה ההבדלים שלו מXP32 ומויסטה

ובסוף היא לא ידעה על לWINDOWS הזה ורצתה לשלוח אותי למוקד פרונטלי של HOT - שהם יוכלו לתת לי דיסק עם הדרייברים :kopfpatsch:

בכלל מול HOT יש לי אלפי סיפורים, מה שבטוח שאם הייתי מקליט את השיחות איתם הייתי יכול לתבוע אותם אחרי מה שעשו לי שעברתי דירה :bash:

הכי מעצבן שהם אומרים שיעבירו אותי בין המוקדים למוקד אחר שמטפל ואז הם מחזירים אותי לIVR (המערכת האוטומטית שעונה כשמתקשרים אליהם) :bash: או כשהם לא באמת מתעדים את נושא השיחה ואז צריך להסביר הכל מחדש כי לא כתוב שם כלום

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בימים שעבדתי במוקד משלוחים של מהיר של חברה ידועה

מתקשר אלי לקוח חדש שהציג את עצמו בשם סרג'יו

וני שואל אותו סרג'יו מה ?

ונציגה אחרת צעקה קונסטנזה

ושנינו (אני והנציגה השניה) התחלנו להתפקע מצחוק

כמובן שחטפנו אחר כך על הראש

אבל מה לעשות זה היה בול במקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנשים מהסוג הזה הם הסיבה שאני תומך בהפלות(גם אחרי החודש התשיעי)

אני: שלום QQQ מדבר AAA

הוא: יא בני זונות הינטרנט שלכם הרס לי את המחשב

אני: אדוני תרגע שנייה ותספר לי מה קרה

הוא: שמתם לי ווירוס במחשב שהרג לי אותו

אני: בוא תגיד לי בדיוק מה הבעייה

הוא: המחשב לא נדלק

אני: אם המחשב לא נדלק אז זה בעייה פנימית של המחשב

אתה צריך ךשךוח את המחשב לתיקון

הוא: יא בני זונות מה תיקון? מה? זה מחשב חדש

אני: גם מחשבים חדשים יכולים להתקלקל

הוא: זה אתם שמתם לי ווירוס ואני רוצה עכשיו שתביאו לי מחשב חדש

אני: זה לא אשפרי

הוא: אני רוצה מנהל

אני המנהל עכשיו בישיבה וחוץ מזה הוא יגיד לך אותו הדבר

הוא: אז תנתק אותי לא רוצה ת'אינטרנט שלכם

אני: אנחנו מוקד תכני אנחנו לא מטפלים בניתוקים להעביר אותך לש"ל?

הוא: לא רוצה לא שרות לקוחות ולא בטיח רוצה שתתקנו לי את המחשב

אני:אולי אם תספר לי בדיוק מה הבעייה אני אוכל לעזור לך

הוא: מרו לי שמחשב יכול לחלות בווירוסים אז בדקתי את המחשב שלי וראיתי שהוא באמת קצת חם

אז פתחתי את הברגים מאחורה ושמתי לו קצת קרח שיתקרר

רליס...

נחשו מאיזה איזור חיוג?

עד כמה אידיוט אפשר להיות?

עוד סיפור מצחיק

אני: שלום QQQ מדבר AAA

הוא:תשמע האינטרנט שואל אם אני הומו מה להגיד לו?

אני:מה זאת אומרת? מה בדיוק אתה רואה?

הוא: הוא שואל אותי אם אני הומו בתחת

בסוף מסתבר שפשוט קפצה לו תיבת הדו-שיח הבאה:

set as home page?

פשוט אידיוט

וכמובן יש גם את הנוהל הקבוע

הוא: האינטרנט לא מתחבר

אני:מה השם משתמש?

הוא:לא יודע

אני:(אחרי ששעה ניסיתי להוציע ממנו בלי להצליח) טוב לא משנה מה המספר שגיעה?

הוא"691

:s07:

[br]פורסם בתאריך: 23.12.2007 בשעה 09:56:30


עוד אחד חביב

אני: תנסה להוציא ולהכניס את כבל הרשת

הוא: שנייה

אני:הלו? הלו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני: שלום QQQ מדבר AAA

הוא:תשמע האינטרנט שואל אם אני הומו מה להגיד לו?

אני:מה זאת אומרת? מה בדיוק אתה רואה?

הוא: הוא שואל אותי אם אני הומו בתחת

בסוף מסתבר שפשוט קפצה לו תיבת הדו-שיח הבאה:

set as home page?

פשוט אידיוט

וכמובן יש גם את הנוהל הקבוע

הוא: האינטרנט לא מתחבר

אני:מה השם משתמש?

הוא:לא יודע

אני:(אחרי ששעה ניסיתי להוציע ממנו בלי להצליח) טוב לא משנה מה המספר שגיעה?

הוא"691

:s07:

לא נכון... עלק המחשב שואל אותי אם אני הומו... זה משהו ממש מיוחד!

מה זה 691? :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מס' שגיאה שמורה על שם משתמש/ססמה לא נכונים.

משעשע שאני הייתי מהצד השני של המתרס-

עבדתי בחנות מחשבים, ואנשים התקשרו בשביל לקבל תמיכה לאינטרנט :lol:

וברגע שאומרים להם "זה לא אצלי, זה אצל ספקית האינטרנט" התגובה שלהם היא משהו כמו "לא מעניין אותי, אצלכם קניתי את המחשב, אם אתם לא מסדרים לי את זה אני עכשיו מחזיר אותו"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לנו בחנות קומפרסור, שבו אנחנו משתמשים בשביל לנקות מחשבים מאבק, הקטע הוא שאנחנו לוקחים כסף עבור ניקוי המחשב. עכשיו היו לנו לקוחות שפשוט אמרו "תן לי את הקומפרסור אני אנקה" :pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהצד השני:

אני מגיע הבייתה מגלה שאיכשהוא הראוטר שלי איבד את כל ההגדרות ועולה לי First time wizard, מה לעשות כבר המון זמן לא נגעתי במודם הזה ולא זכרתי את כל ההגדרות אז התקשרתי לתמיכה...

נא לציין שיש לי אלקטל Speedtouch home מה שבזק היו נותנים כשרק התחיל ה ADSL.

אחרי חלק מההגדרות אני שואל את התומכת "איזה כתובת IP התחלתית לשים לראוטר?"

היא: "שים על אוטומטי הוא מקבל מהמודם"

אני: "אבל זה מודם אלקטל הוא לא מתפקד בתור DHCP"

היא: "דווקא האלקטל הוא היחיד שהוא כ DHCP"

אני: "לא הוא לא, מה היית אומרת למישהו שמנסה להגדיר חייגן במחשב היית אומרת לו לשים על אוטומטי?"

היא: "כן"

אני: "אבל זה לא DHCP"

היא: "זה לא צריך להיות הראוטר הוא DHCP"

אני: "אבל מאיפה הראוטר יקבל כתובת IP?"

היא: "הוא מקבל לבד"

אני: "טוב ניסיתי איך שאמרת זה לא עובד, אני שם כתובת 10.0.0.1"

היא: "לא מה זה קשור זה מה שאתה שם כשאתה מגדיר חייגן במחשב בהגדרות של ה TCP/IP!"

פה פשוט נגמרו לי המילים....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לנו בחנות קומפרסור, שבו אנחנו משתמשים בשביל לנקות מחשבים מאבק, הקטע הוא שאנחנו לוקחים כסף עבור ניקוי המחשב. עכשיו היו לנו לקוחות שפשוט אמרו "תן לי את הקומפרסור אני אנקה" :pissed:

לא יותר משתלם לכ למכור אוויר דחוס בספרי? :jump1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...