פורסם 2007 ביוני 1218 שנים זה user friendly , הקומיקס הכי עתיק שמדבר על תמיכה טכנית.נתקלתי בו ביום השני שלי בערך בתמיכה הטכנית בזמנו....נראה לי שיש לינקים אליו גם במהלך הת'רד הזה.ואם אין - http://www.userfriendly.org/בגללך ביליתי את ה4 שעות האחרונות בקריאה של הקומיקסים מהתחלה.... קראתי כבר בערך חצי שנה של קומיקסים... חבל שיש 10 שנים.... עכשיו אני לא יכול להפסיק...
פורסם 2007 באוגוסט 1418 שנים מחבר משהו ישן, של חבר שפעם עזב את התמיכה הטכנית (ובניגוד אלי גם חזר לשם ) זה מכתב הפרידה שלו ממזמן : חברים יקרים, תומכים ותומכות, לקוחים ולקוחות - הגיע יומי. הוא כבר היה אמור להגיע לפני המון זמן אבל כרגיל זה בא בDELAY. אחרי 678 פעמים שהייתי צריך לפתור שגיאות 1@691 ו 6900*7 , אני מחזיר את התג ומסיים את תפקידי בכוח האדום, צבא החיילים המשוחררים. אם לסכם את התקופה (אוגוסט 05 - אוקטובר 06) היה בתקופה הזאת המון - המון שיגרה, המון שבירת שיגרה, המון שבירה, והמון שבירת-שולחן (BREAK TABLE). בעיקר המון אנשים שיצא לי להכיר מטעם העבודה. אם אני יכול לחלוק כמה נק' חוכמה והומור - הריהן: * עשה לפחות משמרת אחת ליד כל אחד מאלה: shlom128, dolby, tarku, shlomko, rich79, shos17, (וmashatun , אולם עדיף בתחילת משמרת שלה). הפק לקחים מכל אחת מההתנסויות. * יש ספאמים בגלל המצב בבורסה. כשהבורסה תעלה, תיגבר גם תחושת הבטחון הכלכלי. ואז לא יהיה לו צורך להתלונן שהוא משלם 10 שקל בחודש על שירות שהוא לא לגמרי מקבל. ככה זה. וזה לא ישנה אם הוא מקבל ספאם או לא, כמו שזה לא משנה אם הוא משלם על זה או לא. * אם לקוח כבר הגיע למצב שחדר לו 0124 ספייוור, סביר להניח שלהסביר לו מה זה ספייוור לא יעזור. עדיף אולי לשים לו את קובץ התקנת החייגן בSTARTUP של הווינדוס. * הלקוח לא תמיד צודק. אם היה צודק, סביר להניח שלא היה מתקשר אליך. * תתיחס אל כל אדם מבוגר כאל ילד קטן שצריך הסבר מפורט ומפורש. * תתיחס אל כל ילד כאל אדם בעל תובנה חדה ומבריקה, ובכבוד רב. * YES זה ADSL. ממיר זה מודם. המודם השני זה ראוטר. "אתמול זה עבד" אומר "לא ניסיתי ריסטרט". * אם לקוח נחמד ותרם לך למצב רוח טוב - בדוק את תנאי החבילה שלו. סביר להניח שהוא משלם יותר מדי, הפנה אותו באדיבות לש"ל. * אם יש לך שניים מאלה, תוכל לדעת את השלישי: כיוון הצפון - שעה - מיקום השמש. * אם יש לך שניים מאלה, תוכל לדעת את השלישי: אנגלית - 02 - מקינטוש. * משמרות בחמשוש = מחשבים פוסט-פורמט. * משמרות בוקר = דואר וראוטרים במשרד. * משמרות בערב = דואר שנשלח מהמשרד בבוקר ולא הגיע לתיבה בבית. למה?? * מדי פעם נסה לרענן את הפתיח או בכלל את ההתיחסות שלך לשיחה. איפה שניתן לצמצם את השחיקה הממאיסה, זו הזדמנות. בענין שבירת השגרה - כולנו מודעים לחשיבות השיגרה ותפקידה לשמר את הסדר של דברים, אך בל נשכח את חיונייות כל מה שמעבר לה. מי זוכר כל פעם שהוא פתר 691? (שם משתמש/ססמא שגויים)זוכרים את השיחה שבה היה אפשר להריץ דאחקות עם הלקוחה על השם משפחה שלה. מי זוכר כל תדריך זהה לקודמו לפני משמרת? זוכרים את התדריך שהועבר ב"ח1" והסושי הפסיק לרגע כדי להסתכל על התחת של בחורה שיצאה מהמעלית. אפילו את הבחורה עצמה לא זוכרים. כמו שלא זוכרים כל שיחה עם סקנד, אלא זוכרים את אותה פעם שהוא בא שפוך למשמרת בוקר אחרי לילה משכר במסיבה באומן17 [לפחות אני זוכר, לא נראה לי שהוא היה כל כך מודע למה שקורה]. במסווה של רוח הקלילות בה נאמרים הדברים, עומדת אמונה איתנה. אני מודה לכל מי שתרם להנעים את הזמן בXXXX, ומצהיר על הערכתי ואהדתי לכל אדם המסוגל לעמוד בפני דרישות עבודה לא קלה שכזו, ועבודה שאפשר לקחת ולהפיק ממנה לא מעט. אישית אני לקחתי ממנה הרבה צחוקים והיכרויות עם טיפוסים נחמדים - בין אם חברים לתמיכה ובין אם לקוחות שיצא לי לדבר / להתכתב / להתראות איתם. אני מאחל לכולנו שXXXX תישאר כתחנה שדברים טובים יצאו ממנה, בין היתר. היו בשלום, קודמיי, חבריי, והבאים אחריי! סרטונים נחמדים שהעליתי לכבודכם תחילת משמרת פארודיה על עבודתנו ולקוחותינו תקופת התמיכה מהמקלט @
פורסם 2007 באוגוסט 2318 שנים איזו בהמה אחת התקשרה כאן למוקד הזמנות חופשה. רצתה "מסע לקווקאז". היא לא נשמעה קווקזית במסע שורשים, היא התעניינה כי חשבה את הדבר הבא... הלקוחה:"מה?! באמת יש 7 ארוחות ביום?!" המוקדן:"לא גברתי, זאת חבילה אחרת. קוראים לה "המסע לשירותים"...". אני יודעת שקורות טעויות בהקלדה אבל כמה אידיוט צרייך להיות כדי לחשוב שאתה הולך לקבל 7 ארוחות ביום? ועוד בזמן שלילדים באוזבקיסטאן אין מה לאכול חוץ מגרעינים שחורים (לפי "בלייזר" בכל אופן). ובכלל, לא עדיף לבהמה הזאת לחסוך את ה-2000 דולר האלו וללכת לבקר ב-7 מסעדות אחרות בכל יום במשך שבוע?
פורסם 2007 באוגוסט 2418 שנים ...שתלך לביה"ח שניידר. הילדים האנורקטים שבטיפול שם מקבלים 7 ארוחות ביום.
פורסם 2007 באוגוסט 2418 שנים לא נשמעה לי כמו אנורקטית בכלל (שמנו אותה על ספיקר). והיא עוד רצתה שזה יהיה בנוסף לארוחת הבוקר.
פורסם 2007 באוגוסט 2618 שנים אהלן. אני חייב לקחת חלק בת'רד הזה סוף סוף, אז שלושה דברים שזכורים לי הם כאלה : אני : "אוקיי, בוא נסגור עכשיו את החלון הזה". לקוח: "אתה צודק, באמת קר בחוץ, איך ידעת אחי ? אתה רואה אותי דרך המחשב ?" אין לי מושג איך ולמה, אבל פעם בחודש תימני מראש העין (לא אותו אחד, אלא תימני אחר מראש העין כל פעם !!!!!) היה מתקשר ומתלונן שיוצא לו ריח מסריח מהמודם. והשאלה ששמעתי משהו כמו 20 פעם במהלך חצי השנה שעבדתי במוקד : "אתה זה ההוא מהתקליט?" אני אנסה להזכר בעוד כמה. רק עכשיו אני מבין איזה מפגר אני שלא אספתי את כל זה... ת'רד ענק.
פורסם 2007 באוגוסט 2618 שנים אהלן. אני חייב לקחת חלק בת'רד הזה סוף סוף, אז שלושה דברים שזכורים לי הם כאלה : אני : "אוקיי, בוא נסגור עכשיו את החלון הזה". לקוח: "אתה צודק, באמת קר בחוץ, איך ידעת אחי ? אתה רואה אותי דרך המחשב ?" אין לי מושג איך ולמה, אבל פעם בחודש תימני מראש העין (לא אותו אחד, אלא תימני אחר מראש העין כל פעם !!!!!) היה מתקשר ומתלונן שיוצא לו ריח מסריח מהמודם. והשאלה ששמעתי משהו כמו 20 פעם במהלך חצי השנה שעבדתי במוקד : "אתה זה ההוא מהתקליט?" אני אנסה להזכר בעוד כמה. רק עכשיו אני מבין איזה מפגר אני שלא אספתי את כל זה... ת'רד ענק. חחחח המודם שלי גם מסריח ואני גם מראש העין אבל אני מסתדר לבד חיחי אתה יכול להגיד את השם משפחה? אני בטוח מכיר
פורסם 2007 באוגוסט 2918 שנים "אני לא מצליח להתחבר ב-VPN למכונה שלכם אצל לקוח שלי""אתה מקבל שגיאה כלשהי?""כן""יש להם אינטרנט?""אהה... אהה.... אני אבדוק איתם, תודה"
פורסם 2007 באוגוסט 2918 שנים כל הזמן אנשים מפגרים מתקשרים אלינו למוקד להזמין חבילה משפחתית לזוג + 2 ילדים (ילד מוגדר כילד עד גיל 12 בחבילות אלו אלא אם המלון מציין אחרת). לא פעם אותם המפגרים מזיינים לנו את השכל שהילד שלהם הוא קטין. אז מילא אלו, איזו פוסטמה רצתה להכניס לחבילה כזאת את הילד הבן 19 שלה. אנחנו מסבירים לה שהוא לא רק שהוא כבר לא ילד 12 (בן 19, ראבבאק!) אלא גם לא קטין וחייב בתשלום כמבוגר. אז היא עונה "אבל הוא הילד שלי!". טיעון מאד משכנע. אז אמרנו לה "את גם הילדה של אמא שלך" אז היא אשכרה חשבה שגם היא תוכל ללכת כילדה...
פורסם 2007 באוגוסט 2918 שנים האמת? עושה רושם ששווה לעבור את כל הלקוחות ההזויים רק בשביל להשתתף בדיון הזה
פורסם 2007 באוגוסט 2918 שנים אני לא עוברת אותם, אני רק מעלה חבילות ומבצעים לאתר, מעדכנת מחירים, מורידה מבצעים שנסתיימו וכו'. זה מוקדן עומלל שיושב ליידי שמשתגע כל היום. אני אביא לו סושי ניחומים פעם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.