עבור לתוכן

סיפורי תמיכה שקרו באמת

Featured Replies

פורסם

^^

you-not-funny.jpg

  • תגובות 1k
  • צפיות 375.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

באעסה..... איך אמשיך לחיות.... :'(

זה אחד מהסיפורים האלה שממש מצחיקים אבל רק אם היית באותו מקום ורק אח"כ קולטים את זה :P

פורסם

הייתי מקבל כמות לא קטנה של לקוחות, עם חבר כמו שלך. זה מעצבן בטירוף, ולא הייתי טורח בכלל להקשיב ללקוח. הייתה לי סבלנות ל-5 שניות, וישר הייתי מנתק, או מעביר למספר שלא קשור אלינו רק כדי לעצבן בחזרה.

פורסם
  • מחבר

אני דווקא מת על שיחות כאלה, אני תמיד משתף פעולה והכל...

רוב המשמרות שאני עושה בזמן האחרון, יוצא לי להיות ב"מצב כפית" בגלל העייפות

(עובד בשני מקומות העבודה כרגע, החדש והישן במקביל, עד שיעברו ימי ההתראה שנתתי לעבודה הישנה)

אז ב"מצב כפית" בכלל אני מסתלבט עם לקוחות כל היום...

היום איזה אחד הציע לי מהג'ראס שהוא מגדל בבית, כי הייתי "אחלה תומך שבעולם"

תכלס, אם הייתי גר במרכז...

פורסם

ברכותי אריק על המודר :xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

^ תודה Dr. Evil

מצאתי עכשיו אתר די ישן, שעבר חידוש בזמן האחרון

http://www.tzitut.com/work/top/

גם שם יש המון ציטוטים משיחות תמיכה טכנית (בין היתר) הרבה דברים שראיתם בת'רד הזה חוזרים שם..

אבל יש שם עוד המון דברים טובים , לא רק מהתמיכה הטכנית, ולא רק מהעבודה, שווה ביקור.

(אלה מהאקדמיה, הכי שווים :silly:)

פורסם

ת'אמת, הפעם התומך יצא :s07:

מישהו שכח מפיצ'רים של התחברות מרוחקת למחשב?

אף אחד לא שכח מזה והלקוחה קיבלה הסבר מפורט על מה אפשר לעשות (בגבולות התמיכה כמובן).

אותה לקוחה פשוט חשבה שאם היא מתחברת עם שם המשתמש של ההורים שלה היא תגיע למחשב שלהם.

עכשיו תסביר לי אתה, איך אפילו אם היא מתחברת עם השם מתשמש וסיסמא של ההורים, ההורים שלה לא ממש מחוברים לאינטרנט בשביל שיהיה אפשר להתחבר אליהם ברימוט.

אני שונא להסביר בדיחות וזה לא נראה לי כל כך מסובך להבין. מוציא את כל הפואנטה.. :\

פורסם
  • מחבר

(בגבולות התמיכה כמובן).

"גבולות התמיכה"

זה מזכיר לי, המון פעמים כשלקוח שואל אותי על משהו שלא נתמך, כמו ICS או שיתוף קבצים ותיקיות או משהו דומה

אני שולח לו לינק לסטיקי בפורום רשתות כאן :smile1:

פורסם

^^

אז בגללך כל הנובים באים הנה!

get him!

:lol:

אגב, אתה יודע שהאווטר שלך הומו, כן?

פורסם

"גבולות התמיכה"

זה מזכיר לי, המון פעמים כשלקוח שואל אותי על משהו שלא נתמך, כמו ICS או שיתוף קבצים ותיקיות או משהו דומה

אני שולח לו לינק לסטיקי בפורום רשתות כאן :smile1:

מה קרה ל Tool?! :o

פורסם
  • מחבר

טוב טוב, החזרתי את טול, זה כבר טריידמארק...

ולא משנה מה אומרים על אריק ובנץ, האווטר עצמו לא היה הומו....

(arik.jpg}

עוד סיפורון

אתמול הלכתי עם בן דוד שלי, לבית של חבר שלו, לעזור להרים רשת בבית

ועוד לפני שנכנסנו אליו לבית, אני אומר לבן דוד שלי "כבר עכשיו אני אומר לך שהוא קנה ראוטר אלחוטי של MSI, שם על זה כסף אפילו"

ובאמת היה לו נתב חדש של MSI שם...

איך ידעתי ?

ב2-3 יממות האחרונות קיבלנו המון שיחות מלקוחות שרוצים להגדיר נתב MSI חדש (R60 ומשהו)

כ"כ הרבה שיחות על MSI, אז שאלתי את אחד הלקוחות, ומסתבר שזה במבצע בכמה חנויות (אייבורי ואופיס דיפו אם אני לא טועה)

כנראה מנסים לדחוף את זה לשוק כמה שיותר, הבנתי שאייבורי אפילו טענו שאין להם במלאי שום נתב אחר, רק MSI :)

פורסם

לאיזה עבודה אתה עוזב?

קידמו אותך בתוך החברה, או שפנית למקום אחר? :nixweiss:

להגיד לך ת'אמת, הסיפורי תמיכה האלה כבר לא מצחיקים אותי :)

אני מתחיל ממש להשחק...רק שלשום, ישבתי עם לקוח שעה וחצי

להגדיר מצלמות IP, בסוף כשהגעתי למבוי סתום, הסברתי לו

שבעצם גם ככה מה שניסיתי לעזור לו לא בגבולות תמיכה והוא קרא לי בן זונה!

אחרי ששעה וחצי ישבתי איתו(עוד אנחנו נמדדים על זה, שיחות ארוכות זה משהו שיכול לפגוע לי בבונוסים).

פורסם
  • מחבר

הוא יצא הבן זונה בתכלס

זה עוד לא היה לי

אם זה כבר משהו שלא נתמך, ובסוף לא הצלחתי לעזור, תמיד הודו לי על הנסיון לפחות

אף פעם לא שמתי לב לסטטיסטיקות שלי , גם ככה הבונוס לא שווה את זה, אבל עדיין קיבלתי אותו :)

אגב, בנושאים שהם "לא נתמכים" אני דואג להבהיר את זה מראש , ואולי לתת גם דיסקליימר קטן לפני שאני מנסה לעזור

זה מה שלדעתי מונע חוסר נעימות, במידה ומשהו בתהליך משתבש...

אני מבין אותך ב 100% בקשר לשחיקה, תומך טכני, ולא משנה באיזה סיווג (רגיל, בכיר, רשתות, LEVEL 60 ...)

זה תפקיד מאוד שוחק ולא מתגמל, נדיר למצוא תומכים וותיקים (מעל 3 שנים בחברה).

ואני לא חושב שאף אחד צריך להישאר בסוג כזה של עבודה, אחרי שעברת את כל מה שאפשר לעבור ולמדת את כל מה שאפשר ללמוד שם

מבחינה מקצועית, מיצית את עצמך, ואתה חייב לעצמך להתקדם / ללמוד ולהתקדם במקומות אחרים, או אפילו בתוך החברה,

במידה ומציעים לך וזה נראה לך.

לצערי המצב בארץ לרוב (לא תמיד) הוא שלא יעלו את השכר לתמיכה, כי זה תפקיד שלרוב מאוד קל לאייש

והחברות (בזמן האחרון לפחות) פחות מקפידות על סינון כח אדם נאות, ויוצא שיש המון תומכים שפולטים רק שטויות,

ופותרים בעיות פשוטות לפי תרשימי זרימה וסקרינשוטים, בלי להבין מה הם עושים.

בקיצור, יש לי הרבה לומר על הנושא הזה, אבל בשורה התחתונה, כן, זה מקצוע שוחק מאוד, מעטים שורדים :)

בקשר לשאלה שלך,

אני עובר לעבוד בחברה שעוסקת באבטחת מידע, המוצרים שלה מיועדים להיות בעיקר מסנני וירוסים וספאם לדומיינים

אבל גם פירוולים ומסנני פאקטים ועוד, גם שם אני הולך להיות helpdesk, וקצת QA, והלקוחות הם לרוב סיסאדמינים...

פורסם

הוא יצא הבן זונה בתכלס

זה עוד לא היה לי

אם זה כבר משהו שלא נתמך, ובסוף לא הצלחתי לעזור, תמיד הודו לי על הנסיון לפחות

אף פעם לא שמתי לב לסטטיסטיקות שלי , גם ככה הבונוס לא שווה את זה, אבל עדיין קיבלתי אותו :)

אצלינו בחברה יש פשוט תופעה שהם אוהבים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

הם רוצים שתטפל בלקוח בממוצע 7:30 ד' למשמרת ומצד שני שלא תנפנף אותו ותהיה שירותי, איך?! :)

אני אישית רק 11 חוד' שם ועברתי את כל מה שאפשר לעבור במוקד מבחינת תמיכה, כיום אני לא נחשב "בכיר"

אבל אני תומך ויודע כל שירות שיש לבזק כיום להציע ועדיין מרוויח כמו תומך זוטר.

לגבי תומכים שלא מבינים מה הם עושים, בהחלט יכול להזדהות, בגלל שלחברה חשוב לתת מענה מהיר

ללקוח, איכות המענה הזאת יורדת, כי זמן ההכשרה קצר וגם איכות התומכים יורדת כי הדרישות יורדות(כבר אין צורך

לתעודת בגרות למשל).

פורסם

לא חושב שיש קשר לתעודת בגרות בייחס לאיכות התומך (במיוחד כשלי אין אחת מלאה, והייתי שם 70% מהתומכים וחלק מהבכירים בכיס הקטן מבחינת ידע וטיפול, בבזק בינלאומי).

בקורס הנוכחי של בזק, כולנו יוצאי ספקים, חלק ממוקדי רשתות, אז עוד לא נתקלתי במישהו שלא התאים לקבלה. מה שכן, בבזק בינלאומי שאותה עזבתי, רמת הנציגים הייתה על הפנים, והיו עושים המון שטויות (במיוחד כשאתה נמצא בקו 2, ומטפל ורואה יותר טוב מה הם עושים!).

יש גם נציגים שיכולים להיות מאוד טובים במקצוע, אבל איזה סיבה יש להם להשקיע? המשכורת על הפנים, והבונוס לא כזה שווה את המאמץ המיותר.

הרי רובם באים לעבודה רק כאופן זמני, ולא כקריירה לחיים. אז מבחינתם, זה לבוא ולעשות עבודה בינונית, ולחכות לתלוש משכורת בסוף החודש (ואני מכיר את ההרגשה, ולא יכול להאשים אותם כי גם לי זה היה קורה מדי פעם).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים