פורסם 2006 ביוני 2120 שנים 2 הסגנונות הסגנונות הפופולריים של המאה הזאת: לקשקש על המונה ליסה. ולעשות מכל דבר פרסומת לIPOD ;D
פורסם 2006 ביוני 2120 שנים מחבר מה רע בעיין? אני די מרוצה ממנה.יש הצעות לשיפור?אתה עשית או שאתה מעלה תמונה של מישהו אחר?פוטושופ נכון?אני.וכן פוטושופ.ותודה
פורסם 2006 ביוני 2120 שנים העין יצאה כאילו משהו נתן לה אגרוף בעין והיא עדיין נשארה באותו המצב.חוץ מזה הכל מצוין, ההטמעה של ה- IPOD בתוך התמונה יצאה מצוין.קבל ח"ח.
פורסם 2006 ביוני 2220 שנים איך שקראתי את הכותרת ידעתי שזו הודעה שלך בכל מקרה עבודה חזקה ביותר אתה משתפש כל הזמן......... אפשר לשאות איך למדת?
פורסם 2006 ביוני 2520 שנים מחבר אתה משתפש כל הזמן......... אפשר לשאות איך למדת? תודה. למדתי מנסיון אישי, במשך השנים. תאמת שבגיל 11 התחלתי כבר עם מניפולציות של תמונות בצייר של WIN95, אבל שם צריך פיקסל פיקס לציר כי אין כילים
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.