בעיה בזיהוי/הפעלה של כוננים של WD - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בזיהוי/הפעלה של כוננים של WD


simla101

Recommended Posts

אוקי יש לי 3 כוננים של WD

2 של 40 ג'יגה 8 מגה קאש IDE

ואחד 80 ג'יגה SATA.

יש לי מחשב sempron 2800 ולוח אם KV8PRO.

עכשיו, כשאני מתקין על דיסקי ה-IDE, הוא מסיים להעתיק את הקבצים להתקנה אבל כאשר המחשב עושה ריסט ואני מגיע לקטע של ההתקנה הממשית הוא אומר לי missing operating system. זה עושה לי את אותה בעיה בשני ההארדיסקים. יש לציין שבדיסק אחד זה לא היה ככה, קרה משהו במחשב הקודם שלי ומאז זה ככה. הדיסק השני היה ככה מלכתחילה. זה קורה בכמה מערכות מחשב (ניסיתי על A3000+ סמפרון2800 3 למיניהם ואינטל דואל קור בכולם אותה בעיה), ככה שאני מניח שהבעיה בהארדיסק. הקטע המשעשע הוא שהוא מתפקד כהארדיסק נורמאלי לחלוטין אבל! אי אפשר לפרמט אותו בווינדווס והוא כל הזמן נכשל בפירמוט עצמו. אבל כשאני משתמש בו כדיסק לדאטא הוא נורמאלי לחלוטין.

הדיסק השני הוא דיסק סאטא בן שבוע. הכנסתי למערכת סמפרון והוא לא מזהה אותו לא משנה שום דבר (זה מהלוחות הישנים שצריך לשים דיסקט בשביל להתקין ת'דרייבר של הSATA בהתקנת הווינדווס), אבל! כשאני שם את המקסטור 120 ג'יגה שלי הוא מזהה אותו בסדר גמור. כשאני שם אותו על הפנטיום D שלי הוא מזהה אותו בסדר גמור ויכול להתקין עליו ווינדווס ולעבוד איתו כמו שצריך.

הבעיה היא שאני צריך את אחד מהדיסקים האלה לשימוש על המחשב של אמא שלי. והם פשוט לא מוכנים לעבוד איתו. האם נידונתי לקנות לה כונן חדש? או להחליף לוח אם? או שיש דרך שפויה (וזולה יותר) להרים לה ת'מחשב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...