פורסם 2006 ביוני 1619 שנים היי זה המשחק הזה שאגיאה הציגו בסרטוני הדגמה נכון? 8)עריכה:רעיון אדיר למשחק בעקבות קונטציה מהשם - משחק של אפקט הפחד!איך לא חשבו על זה קודם?!זה יהיה אדיר!!!
פורסם 2006 ביוני 1619 שנים 1. המשחק דורש את הכרטיס. 2. המשחק סופר כבד, וכשאני אומר כבד אני מתכוון שיש בעיה להריץ אותו נורמאלי על מערכת שעולה בסביבות ה 20K 3. השחק בהחלט מגניב ומהנה (בעיקר בפיצוצים) 4. בקרוב תוכלו להתרשם בעצמכם מהמשחק והפיזיקה שלו
פורסם 2006 ביוני 1619 שנים 1. המשחק דורש את הכרטיס. 2. המשחק סופר כבד, וכשאני אומר כבד אני מתכוון שיש בעיה להריץ אותו נורמאלי על מערכת שעולה בסביבות ה 20K 3. השחק בהחלט מגניב ומהנה (בעיקר בפיצוצים) 4. בקרוב תוכלו להתרשם בעצמכם מהמשחק והפיזיקה שלו אתה רוצה להגיד לי שעכשיו שקניתי כרטיס ULTRA END לא יספיק להריץ אותו בכלל?
פורסם 2006 ביוני 1619 שנים אני רוצה להגיד שהמשחק נמצא בשלב מאוד ראשוני ולכן הביצועים שלו על הפנים, לכן כאשר המשחק יצא האופן רשמי (עוד שנתיים) אני מניח שהוא גם יהיה מתוכנת יותר טוב וגם החומרה עד אז תשתפר.
פורסם 2006 ביוני 1619 שנים אני מת לשחק אבל אין מצב שאני קונה כרטיס חדש עכשיו כדאי לחכות ל-Crysis ואז לקנות תומך DX10 לא ?בכל אופן זה מה שכתוב לי ב-RealityEngineLoading library RenderSystem_D3D9Loading library Platform_Win32Loading library Audio_DMLoading library ASNetInit: Windows XP Professional (5.1) User:UserInit: Initializing Rendering SystemInit: RenderDevice: Creating D3D DeviceInit: OnCreateDevice()...Init: CreateDevice. Format=22 Usage=1 Type=1 Pool=0Init: SetDeviceStats()Init: Supports Anisotropic filteringInit: Does not support Power-of-2 texturesInit: Does not support 3D texturesInit: Supports pixel shaders 3.000000Init: Supports vertex shaders 3.000000Init: Driver is NVIDIA GeForce 6600 GT nv4_disp.dll, version 6.14.10.8421Init: Display mode is: 1024x768Init: Backbuffer is: D3DFMT_X8R8G8B8Init: DepthStencil is: 1 D3DFMT_D24X8Init: PresentInterval is -2147483648 SwapEffect is 1Init: Display is: D3DFMT_X8R8G8B8Init: Max texture size: 4096x4096Init: Device is: Init: Creating blank textureInit: Creating blank textureInit: Shader resource load took 110.934494 MSInit: ...completedInit: SetDeviceStats()Init: Supports Anisotropic filteringInit: Does not support Power-of-2 texturesInit: Does not support 3D texturesInit: Supports pixel shaders 3.000000Init: Supports vertex shaders 3.000000Init: Driver is NVIDIA GeForce 6600 GT nv4_disp.dll, version 6.14.10.8421Init: Display mode is: 1024x768Init: Backbuffer is: D3DFMT_X8R8G8B8Init: DepthStencil is: 1 D3DFMT_D24X8Init: PresentInterval is -2147483648 SwapEffect is 1Init: Display is: D3DFMT_X8R8G8B8Init: Max texture size: 4096x4096Init: Device is: Init: OnResetDevice()...Init: ...completed.Init: Initializing Audio System: DirectSoundInit: Initializing Input SystemInit: PhysX SDK Error: Attempt to create AGEIA PhysX hardware scene when AGEIA PhysX hardware not accessiblePrecaching Resources for 'GameCore'...WARNING: GetControlHandle(): Control: 'spectatorflyquickly' wasn't found in the config fileOpening OGG file '..\CellFactor\Music\CellFactor_Menu.ogg'Con: RealityEngine Build 15.00 started. Initialization took 2.074328 seconds(Seconds) Textures: 0.088552. Meshes (Load: 0.000000 Setup: 0.000000). Shaders: 0.140935. Unaccounted time: 1.844841PhysX SDK Error: Attempt to create AGEIA PhysX hardware scene when AGEIA PhysX hardware not accessiblePhysX Hardware not detected! CellFactor requires Ageia PhysX Hardware, with runtime & drivers installed.PhysX SDK Error: Attempt to create AGEIA PhysX hardware scene when AGEIA PhysX hardware not accessibleSaving 0 windowsEngine shutting down...Saving 0 windowsOnLostDevice()......completedOnDestroyDevice()......completedShutdown()Engine Shutdown Complete!
פורסם 2006 ביוני 1819 שנים Electric Boom, תחשוב על המפרט החזק ביותר שיש לאתר, ואגב זה יהיה בביקורת כך שאל חשש תוכל לראות לשמוע ולקרוא על המשחק.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.