מדריך לבניית מארז Full Tower מפרספקס. - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מדריך לבניית מארז Full Tower מפרספקס.


Pro modder

Recommended Posts

היי חברה.. (סוף סוף אני מצליח להעלות את המדריך.. היה הרבה עומס באתר.. :)

הרבה אנשים פונים אלי בזמן האחרון ושואלים איך לבנות מארז פרספקס.. מידות וכו'.

אז הינה מדריך שיסביר לכם בפשוטות את העיקרון.

המדריך הוא למידות Full Tower. (כל הפרספקס שאתם קונים חייב להיות בעובי 5מ"מ.)

את כל החורים שאתם הולכים לקדוח רצוי לעשות בעזרת מקדח 3מ"מ כדי שלא יסדוק את הפרספקס ורק אחר כך להרחיב אותם לגודל הרצוי..

תעשו הכל בדיוק לפי המידות, אפילו שחלקם לא מספרים עגולים.. הכל מדוייק.

aa14efc66de121464544d388b88f1160030000.aspx

aa14ef5bd66e5b675143b09f37d3f7a0030000.aspx

aa14efb81ebd477b3a4bb193e0771fa0030000.aspx

1111gr.jpg

aa14ef56a127756f57486680e3dd0610030000.aspx

aa14ef0c8d2910c72744d598b2fd69c0030000.aspx

aa14ef9c36134598cb4d4b9484d69e00030000.aspx

aa14efadeee2d71c0b41d698090ba510030000.aspx

בשביל שהכוננים יישבו טוב אתם צריכים להכין שתי קירות שבינהם יכנסו מדפים. (את הקירות יש לחבר לרציפה בעזרת ברגים..)

aa14eff6b3b214927141feb52b82d100030000.aspx

הגובה של הקירות הוא 3.5 סמ פחות מהגובה של קירות המארז. ואורך הקיר הוא 15 ס"מ, קצת יותר מאורכו של כונן CD..

aa14ef2467730e169e46a29922e3a310030000.aspx

כדי שהכוננים ישבו במקום יש לשים מדפים. בעובי 0.5 ס"מ (בדיוק בעובי של הרווח בין כונן לכונן.. )

את המדפים את מחברים בעזרת 2-3 ברגים מכל צד לקירות פרספקס..

aa14ef822cb4b6f07448cbb1fa14cae0030000.aspx

aa14eff57af7fb13d940e3b037591680030000.aspx

כדי לחבר את הקירות אחד לשני אתם צריכם 8 קוביות 2X2 ס"מ מפרספקס בעובי 1ס"מ. (הקוביות באדום.)

שאתם שמים את הברגים תמקמו אותם כך שלא יצטלבו בדיוק אחד בשני..

aa14effdde22fea4b74feb9cbda6c610030000.aspx

זהו בערך.. אחרי שתמלאו אחר ההוראות ותתחילו להרכיב תראו שהכל מסתדר..

אל תשכחו שללוח אם יש מגביהים כאלו בצבע זהב.. אתם חייבים לשים אותם כדי שהחיבורים של הלוח אם מאחורה ישבו במקום..

קודם שימו את הלוח אם על הפרספקס, סמנו את החורים מאחורה בעזרת טוש וקידחו את החורים למגביהים..

בהצלחה

Pro modder.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן ח"ח על ההשקעה.

אם יורשה לי, תוספת קטנה:

במדפים של הכוננים ובקירות הפנימיים שיחזיקו את המדפים רצוי לעשות חורים, כמה שיותר רחבים, כאשר המרחק בין כל חור וחור שווה לקוטר של החורים. זה יעזור (מאוד) לאיורור. שלא לדבר על זה שזה ימנע מהפרספקס מלהינתך באזור המגע עם הכונן במקרה והוא מתחמם יותר מידי... וכמובן שזה יוריד את המשקל של המארז...

כמובן שלא יזיק להיות יצירתיים יותר ועל בסיס המדריך הזה לבנות מארז "משודרג" עם התאמה אישית של המרחק בין הכוננים (במדריך הזה יש מקום ל-5... אני לא מכיר מישהו שיש לו כל כך הרבה כוננים...) ומיקום מאוררים... תאכלס, יש אינסוף אפשרויות שאפשר ליישם על המארז הזה. לדוגמא, בחלק האחורי אפשר לעשות חורים של 3 מ"מ, במרחק של 0.5 מ"מ בינייהם, באלכסון בתוך הפרספקס (45 מעלות...), כלפי מעלה שישמשו לקירור פאסיבי ויפחותו כניסה של אבק (בגלל הזווית...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בבקשה חברה... : )

אממ.. בקשר למידות: הכל בס"מ.. לא באינצ'ים..

המדריך שננתי פה הוא בשביל לעזור להכין את השלדה (ואת החלק האחורי בעיקר.. החלק שהכי קשה למדוד לבד..)

אתם מוזמנים לעשות למחשב שתבנו מודניג כרצונכם.. (זה יכול לכלול חורים לייד הכוננים או איפה שתרצו.. )

לכל מי שיש לו משהו להוסיף שישלח לי בפרטי או שירשום פה.. ואני יוסיף את זה.

יש מקום ל 5 כוננים + כונן דיסקטים.. (אתם גם יכולים לעשות פחות.. זה המודניג שלכם ;).)

זה לא כל כך הרבה.. אם יש לך כונן CD, צורב, FAN CONTROL, LCD וכו'..

וניתן להסב את אחד החריצים מקדימה לצורכי אוורור..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הכבוד!!!!!!

:jump: STICKY :jump: :jump: STICKY :jump: :jump: STICKY :jump: :jump: STICKY :jump: :jump: STICKY :jump: :jump: STICKY :jump: :jump: STICKY :jump: :jump: STICKY :jump: :jump: STICKY :jump: :jump: STICKY :jump: :jump: STICKY :jump: :jump: STICKY :jump: :jump: STICKY :jump: :jump: STICKY :jump: :jump: STICKY :jump: :jump: STICKY :jump: :jump: STICKY :jump: :jump: STICKY :jump: :jump: STICKY :jump: :jump: STICKY :jump: :jump: :jump: STICKY :jump:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...