פורסם 2006 ביוני 620 שנים http://www.kotaku.com/gaming/tekken/tekken-with-actual-humans-178609.php לא רע בכלל!
פורסם 2006 ביוני 620 שנים מחבר אני לא מכיר אותך כדי לדעת אם אתה ציני או לא. אני מקווה שאתה ה-former; אם לא הבנת גם את זה, אז אתה כנראה ה-latter.
פורסם 2006 ביוני 620 שנים אם הם היו עושים שכשיש K.O וזה שמת נופל על הרצפה, הוא היה מקמר כזה ת'גב, זה היה שיא !!!חבל שהם לא עשו את זה....מבינים למה התכוונתי ??
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.