פורסם 2006 ביוני 720 שנים שלא תעז לקנות gf7600gt עכשיו x1800GTO עדיף!!!!! שלא נדבר על קירור המסריח שיש על gf7600GT חרא קירור!!!!!!!שמתי מולו מאוור של 10ס"מ כדי להוריד לו את הטמפ ב10 מעלות
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.