my VOL 2 מחווה ל carter ולשגיא --- והפעם: EVO 9 ! - עמוד 10 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

my VOL 2 מחווה ל carter ולשגיא --- והפעם: EVO 9 !


[NOS]

Recommended Posts

  • תגובות 201
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

עד עכשיו לא דיברתם על לשנות את ה-PSI

לא להתאים ולא נעליים

כשאני חושב על זה גם לשיפוע של הסיבוב יש חלק נכבד פה

כנראה בגלל זה אני חושב שמכונית עם משקל יותר גבוה יותר יציבה

הסיבוב של שער הגיא הוא סיבוב הפוך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו מה זה נראה לך?

כשאני חושב על זה גם לשיפוע של הסיבוב יש חלק נכבד פה

כנראה בגלל זה אני חושב שמכונית עם משקל יותר גבוה יותר יציבה

הסיבוב של שער הגיא הוא סיבוב הפוך

נכתוב יותר ברור בשביל מי שקשה לו להבין בין השורות

כנראה שטעיתי ומה שאמרתי נכון רק למקרים מסוימים מאוד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א?יז?הו? ח?כ?ם? ה?ל?ו?מ?ד מ?כ??ל א?ד?ם

ליאור, שיפוע הכביש הוא גורם מכריע לזריקת הרכב "החוצה" או להישארותו באותו קוו נסיעה.

אם כביש יהיה בשיפוע נכון ורוחב סביר, אתה אמור להיות מסוגל להמשיך ולנסוע ללא הפסקה במסלול בצורת 0

רק על ידי לחיצה על הגז.

טיף נידל הוכיח את זה כאשר נסע עם ה M6 במסלול כזה עד למהירות של 160 קמ"ש ללא ידיים על ההגה,

הוא אמר שעד מהירות כזו איין בעיה והרכב ישמור על המסלול שלו בגלל זוית הכביש, אחר כך צריך לשים את הידיים כבר.

ככה שאם הכביש בשיפוע נכון, הוא עוזר לך לא להיזרק החוצה ושומר על היציבות של הרכב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

[ltr]no it's never correct, not for positive cambered corners, nor for negative cambered corners. weight is always bad for handling.

here's a nice proof.

same setup, only difference is one is empty the other is loaded with an extra 3 people. (an extra 210kg)

the test was done at 1st gear full throttle, and then cornered at max g without wheel slipping.

the yellow line represent the neutral forces, the lines parallel to the ground represent the forces affecting each wheel. its color represent the grip from blue to bright green (red means slipping). at the bottom you can see the g forces.

on empty it pulls 0.94+0.11

on load it pulls 0.90+0.11

actually on load it pulled less but since I did the run longer the wheels heated up. when it was cold it barely pulled 0.87g(+0.11).[/ltr]

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א?יז?הו? ח?כ?ם? ה?ל?ו?מ?ד מ?כ??ל א?ד?ם

ליאור, שיפוע הכביש הוא גורם מכריע לזריקת הרכב "החוצה" או להישארותו באותו קוו נסיעה.

אם כביש יהיה בשיפוע נכון ורוחב סביר, אתה אמור להיות מסוגל להמשיך ולנסוע ללא הפסקה במסלול בצורת 0

רק על ידי לחיצה על הגז.

טיף נידל הוכיח את זה כאשר נסע עם ה M6 במסלול כזה עד למהירות של 160 קמ"ש ללא ידיים על ההגה,

הוא אמר שעד מהירות כזו איין בעיה והרכב ישמור על המסלול שלו בגלל זוית הכביש, אחר כך צריך לשים את הידיים כבר.

ככה שאם הכביש בשיפוע נכון, הוא עוזר לך לא להיזרק החוצה ושומר על היציבות של הרכב.

אכן

אבל בשער הגיא זה סיבוב הפוך

השיפוע הוא לא לצד הפנימי של הסיבוב אלא לצד החיצוני של הסיבוב

ככה שאם אתה בא מהר מדי הוא זורק אותך החוצה (ותעיד על כך הגדר ביטחון

ממזר לא הבנתי כל כך

איזה תמונה הריק ואיזה העמוס?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ליאור, אתה מתייחס להסברים? מנסים להסביר לך ואתה :s07:

NOS, כנראה שאתה לא מכיר את ה-STI עליה אני מדבר, ולמה היא כ"כ חמדמדה ;)

אגב, שמעת על האירוע בשישי הקרוב?

1. ליאור הוא מנהל וכדאי לך להתייחס עליו יפה

2. כן, שמעתי על האירוע ואני כנראה בא עם ה GT

וכן, באמת בדקתי את הנושא עוד פעם אבל הפעם עם יונדאי טראקן, פעם אחת לבד ופעם אחת עם 7 אנשים ... והאוטו המלא מחליק יותר ... וכן שיניתי את הלחץ כמו שכתוב בספר ...

אבל מה שעוד אני יודע זה שכאשר האוטו מלא החלק הקדמי מחליק יותר וכאשר האוטו ריק החלק האחורי מחליק יותר ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחחחח תגיד לי דור, מאיפה אתה מביא את האנשים לניסויי הרכב שלך :silly:

או שהם לא יודעים בכלל שהם חלק מהניסוי :P

הם לא יודעים שזה ניסוי... אני תמיד נוסע ככה
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה. אופס

לא שמתי לב שזה בכלל כסאות

או לשם של התמונות

link=topic=185044.msg1611362#msg1611362 date=1149715101]

1. ליאור הוא מנהל וכדאי לך להתייחס עליו יפה

2. כן, שמעתי על האירוע ואני כנראה בא עם ה GT

וכן, באמת בדקתי את הנושא עוד פעם אבל הפעם עם יונדאי טראקן, פעם אחת לבד ופעם אחת עם 7 אנשים ... והאוטו המלא מחליק יותר ... וכן שיניתי את הלחץ כמו שכתוב בספר ...

אבל מה שעוד אני יודע זה שכאשר האוטו מלא החלק הקדמי מחליק יותר וכאשר האוטו ריק החלק האחורי מחליק יותר ...

מנהל הוא לא אלוהים (הוא מקסימום ערנב)

והסיבה שהאוטו מחליק יותר עם יותר משקל זה שהמשקל לא מחולק אלא "יושב" על האמצע-זנב של האוטו ומפעיל עליו לחץ כלפי הכביש

בעוד המשקל מקדימה לא השתנה או שהשתנה מעט (מקסימום עוד בנאדם אחד חוץ מהנהג, לעומת תוספת של 5 באמצע-זנב)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמממ הבנתי ...

טוב נראה... מחר אני אבדוק עוד כמה דברים ... אני אנסה בכוונה לגרום לאוטו לעשות 360 ונראה איך יותר קל, עם משקל או בלי משקל ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

link=topic=185044.msg1611402#msg1611402 date=1149716508]

אמממ הבנתי ...

טוב נראה... מחר אני אבדוק עוד כמה דברים ... אני אנסה בכוונה לגרום לאוטו לעשות 360 ונראה איך יותר קל, עם משקל או בלי משקל ...

יש לך כלוב התהפכות ?;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...