עיצרו את מפלגת הפדופילים בהולנד - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עיצרו את מפלגת הפדופילים בהולנד


Merrymoon

Recommended Posts

  • תגובות 39
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

היה היה איזה סוטה בשם מרטין וכאן האתר שלו http://www.martijn.org/ שהחליט שפדופיליה צריכה להיות חוקית, כולל פורנו ילדים בשעות היום בטלויזיה הלאומית, ביטול חוק המינימום לקיום יחסי מין, ביטול החוק נגד משכב בהמה ועוד גועל נפש. אותו סוטה, הלך והקים מפלגה והיום הם חתמו בפנקס המפלגות ונחשבים כמפלגה רשמית לכל דבר. פדופיליה זה כמו כת. מדובר באנשים שמתפרנסים וחיים מזה, היה איזה סוכן אינטרפול שפרש לפני 5 שנים שסיפר ששם מאחורי הסורגים 80 אנשים "חשובים" בהם אנשי עסקים, פוליטיקאים ושאר אשר עסקו בפדופיליה, בין אם אחזקה של פורנו ילדים, סחר בחומר כזה, בעילת קטינים, אונס של פעוטות וסחר בהם. כל מיני חראות שנוסעים לתאילנד ודופקים ילדות בנות 10 על חשבון משלם המיסים. זה לא רק בהולנד, רבותיי, מדובר בארגון פשע שפועל כמו מכונה משומנת היטב. ואל תהיו תמימים, הם לא עושים את זה רק לילדים במדינות עולם שלישי להורים נרקומנים - הילדות שנחטפו ונכלאו במשך שבועות וחודשים לפני ש-3 שנים היו ילדות רגילות מבלגיה, לא טאטארסטאן. אסור לתת לחלאות האלו להרים את הראש ויש לצוד אותם כמו שצדנו נאצים במאה הקודמת. היתרמו למאמץ ועשו את המעט שבמעט - חיתמו על העצומה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חתמתי.

מה נסגר עם הממשלה ההולנדית? אין שם איזה חוק נגד מפלגות נאציות/פדופיליות/אנטישימיות?

קראתי את זה בעיתון בצהריים, וכתוב שהולנד היא אחת מהמדינות היותר ליברליות, אבל עדיין...

אני מקווה שהשנה מפלס המים שם יעלה ב-30 ס"מ ולא באחד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושבת שזה יעזור למישהו אלא להיפך. תעשו מחקר קטן על ארגונים פדופיליים באתרי קרימינולוגיה ותבינו כמה הבעיה גדולה.

לא מדובר תמיד בזקן צרפתי שמפתה בת 10 בתאילנד עם 5$ או בקניה עם 10 סנט ולא בגינה שלך עם כמה סוכריות. מדובר באנשים שבין היתר סוחרים בילדים כמו בבקר ומעללים להם דברים שהשיער שלך ילבין מלשמוע. זאת מאפיה לכל דבר עם קשרי סוד וכוח אקונומי לא מבוטל. בין הסוטים האלו נמצאים "מכובדים" בחברה ולא רק כמרים, גם אנשי עסקים, פוליטיקאים ואפילו "לוחמי זכויות הילד" למיניהם. זה מתחיל עם כמה תמהוניים בהולנד וזה נגמר בהתחזקות של הארגונים המחתרתיים הללו. הם מתפרנסים מסרטים פדופיליים וסנאפ שה"שחקנים" המאולצים בהם הם הרבה פעמים אותם חסרי מזל שנחטפו ונקנו במזרח אירופה, אפריקה, דרום אמריקה והמזרח הרחוק אבל לפעמים גם במדינות "נאורות" יותר. מעטים יחסית מהמפלצות הללו נתפסו, רובם משוטטים בחוץ כאילו כלום בגלל הכוח הכלכלי שלהם. יש לשים לזה קץ ולצוד אותם כמו כלבים נגועים בכלבת. :pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הייתי נכנסת ללינק במקומכם - יכול מאד להיות שזה אתר שהקימה המשטרה כ"פתיון" אז שלא יחשבו בטעות שאתם כאלו.

אין חוק שאוסר צפיה בכל סוג של פורנו כמה שידוע לי.

רק על הפצה ויצירה.

בכל מקרה המשטרה בארץ כל כך נכה שבטח אין לה מספיק סמכות לעשות משהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תהיה כל כך בטוח. צפיה או לא צפיה, יש הבדל מהותי בין חומר פורנוגרפי וחומר פורנוגרפי פדופילי. על סיכונך האישי בלבד... מי יודע, אולי תלמד לקח ולא תיקח את הנושא בכזאת קלות דעת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הייתי נכנסת ללינק במקומכם - יכול מאד להיות שזה אתר שהקימה המשטרה כ"פתיון" אז שלא יחשבו בטעות שאתם כאלו.

זה אתר פארודי על פדופילים!

אני שונא פדופילים בדם!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...