פורסם 2006 במאי 2919 שנים דייייייייייייייייייייייי יענו, דייייייייייי יש למשחק הזה ריח כבד של עוד Underground ערסוואתי מפגר. איפה הסדרה הטובה והישנה, איפה?! (לדוגמא NFS Porsche, המשחק הכי מוצלח בסדרה עד כה) מצדי שלא ייצא לPC, שלא ייצא בכלל אם תשאלו אותי.
פורסם 2006 במאי 2919 שנים NFS PORSCHE היה המשחק הכי טוב בכל הסדרה זה היה משחק איכותי באמת מבחינת רמת ההשקעה,הרצינות,והראליזם בו הוא היה הדבר הכי קרוב שאפשר לסדרת GT. ואחריו יצא המשחק הכי חרא בתולדות סדרת NFS Need for speed:Hot porsuit2 אחריו יצא Underground ואחיו הגדול Underground2 והאחרון היה Most wanted שניסה לשחזר את ההצלחה המסחררת של NFS3 וNFS4 ["הוט פורשוט" ו"היי סטייקס"] לצערי,מאז Porsche unleashed לא יצא משחק איכותי באמת...כל המשחקים החדשים בסדרה הם "המוניים"-מרגישים כמו סרט הוליוודי מעצבן,דוחפים עלילה [שזה דבר מיותר לחלוטין],ומתיימרים להיות כמה שיותר ארקדיים. האמת,כשאני חושב על זה,המשחק הכי טוב בסדרת ניד פור ספיד היה NFS4:High stakes זה היה משחק חייתי אני עדיין זוכר איך הייתי דוחף משטרות לפסי רכבת והרכבת היתה מגיעה ופוצצת אותם לחתיכות
פורסם 2006 במאי 2919 שנים logic כל מילה בסלע. PORSCHE2000 היה הכי מושקע עד היום כמעט מכל הבחינות.בכל מקרה, הגיע הזמן שיפסיקו להוציא את ההמותג הזה מסל המחזור, ויצרו חדש.זה לא ככ קשה, בהתחשב בכל האדם והכסף שיש להם.מה הבעייה לעשות משחק מירוצים שבאמת מתמקד בסצינת מירוצי הרחוב, שלא מתחיל לשעמם ולחזור על עצמו אחרי 3 שעות משחק?!
פורסם 2006 במאי 2919 שנים דרך אגב-שימו לב מה מצאתי [הנוסטלגיה!] עותק מקורי של Need for speed 1 וNeed for speed 5 [לצערי איבדתי את העותק של NFS4 ] דרך אגב-לNEED FOR SPEED1 היה את הקופסא הכי שולטת בעולם וזה היה משחק ענק גם כן היה בו את המצב משחק הכי אדיר,מצב משחק שנעלם מכל המשחקים הבאים אחריו הוא נקרא "tour" זה היה בעצם מירוץ לאורך מסלול של כמה עשרות קילומטרים כאשר המירוץ מתחלק לכמה שלבים מעין מרתון מירוצים. [זה היה ענק כי אתה הרגשת את ההתקדמות-היה מירוץ אחד שאתה מתחיל באיזה יער ואתה ממש רחוק מהעיר,ובסיום המירוץ היית בתוך העיר. היה מירוץ שהתחיל למרגלות הר,ובסוף המירוץ[אחרי כמה שלבים] היית כבר בפסגת ההר,איפה שהכל מושלג וקפוא וכו'] וגם בNFS1 השילוב של המשטרות נעשה בצורה הכי טובה-בעיקר במצב המשחק של הTOUR ששם הן היו מפטרלות סתם כחלק מהתנועה,והיה לך את המכ"ם שהזהיר אותך מהמשטרות [די מזכיר את NFS:MW בעניין הזה,רק שזה נעשה בצורה יותר מוצלחת] וכשהיית נעצר היה סרטון מצולם של שוטר שעוצר אותך :-X גם היה בו את "אנציקלופדיית NFS" שכללה את כל מה שרק רצית לדעת על כל מכונית שנמצאת במשחק,כולל סרטים וקליפים וקטעים מוקלטים.
פורסם 2006 במאי 2919 שנים מחבר אתם גוררים את הדיון לנושאים לא קשוריםאם אתם לא אוהבים את הסדרה הזאת או יש לכם כל מיני תלונות אז תפתחו דיון חדש עם כל הירידות על המשחקNSF MW היה משחק מעולהגם NFSU וגם NFSU2 היו מעוליםכל משחק בתקופה שלוגם NFS פורשה היה מצוין בזמן שלואבל העולם מתקדם מה לעשותב EA חושבים שמרוצי רחוב זה יותר מגניב ממרוצים רגילים ומשעממיםואם יש גם כמה משטרות בדרך אז יותר טוב לאקשן!בגלל זה הם חברה מיליארדריתאם אתם חושבים שזה לא נכון תפחתו משחק משלכם עם איזה סגנון שבא לכם נראה אם ימכור
פורסם 2006 במאי 3019 שנים אתם גוררים את הדיון לנושאים לא קשוריםאם אתם לא אוהבים את הסדרה הזאת או יש לכם כל מיני תלונות אז תפתחו דיון חדש עם כל הירידות על המשחקNSF MW היה משחק מעולהגם NFSU וגם NFSU2 היו מעוליםכל משחק בתקופה שלוגם NFS פורשה היה מצוין בזמן שלואבל העולם מתקדם מה לעשותב EA חושבים שמרוצי רחוב זה יותר מגניב ממרוצים רגילים ומשעממיםואם יש גם כמה משטרות בדרך אז יותר טוב לאקשן!בגלל זה הם חברה מיליארדריתאם אתם חושבים שזה לא נכון תפחתו משחק משלכם עם איזה סגנון שבא לכם נראה אם ימכורהתגובה שלך הראתה שאתה לא מבין דבר ולא חצי דבר בתעשיית המשחקיםאתה קורא לזה התקדמות?זה הליכה ברברס בצעדי ענקEA לא חושבים שמירוצי רחוב זה מגניב,ולכן הם עשו על זה משחק...הם חשבו שמירוצי רחוב יגרום לאנשים להתלהב מהמשחק ומהאופי ה"מהיר ועצבני" שלו,ובכך הוא ימכור יותר,וכל זאת כמובן על חשבון המקוריות,האיכות והמשחקיות.ואתה יודע מה אפילו יותר מרגיז?הם התחילו לפתח את NFS:UNDERGROUND2 כמעט במקביל לפיתוח של NFS:UNDERGROUNDולמה?כי הם ידעו שזה יצליח מסחרית,אז איך אפשר לסחוט יותר כסף מלקוחות?ליצור שני משחקים,שבראשון מס' הפיצ'רים יהיה מוגבל,ובשני יהיו יותר פיצ'רים תוך חידוש מינימאלי בלבד במשחקיות! [ולא,העובדה שיש שטח פתוח לא עושה את זה טוב יותר]בהמשך הם יצרו את MOST WANTED-בדוגרי,זה משחק מגניב,אבל לא מקורי בשיט,וחוסר המקוריות של החברה והפחדנות שלהם משפריצה מכל כיוון-הם לא העיזו לזוז סנטימטר אחד ימינה או שמאלה מהקווים הכללים שהם הגדירו לעצמם-וזה למה המשחק הזה נהיה משעמם כלכך מהר-אין בו שום דבר שמתחדש או משתנה,חוץ מהעלילה הלא מקורית בעליל שהדבר היחידי ששווה בה הוא הדוגמנית [ששכחתי לרגע את שמה]...איפה המקוריות?איפה החידוש?הסיבה היחידה שEA מצליחה היא שהיא מתבססת על אחד משני דברים:-כותרי המשך למשחקים מפורסמים,דבר שידוע כי הוא ימכור הרבה,לא משנה כמה מזובל הוא יהיה [רק ערך BATTLEFIELD,SIMS,NEED FOR SPEED וכו' וכו' וכו']-משחקים המבוססים על סרטים-גם בתחום הזה,לא משנה כמה מזובל יהיה המשחק-הוא ימכור,וימכור הרבה. ולמה?כי אנשים טפשים בעולם לא חסר.כך למשל,מאז ימי PORSCHE 2000,אי איי החליטו שעל מנת למכור יותר,הם צריכים לוותר על הריאליזם,הרי קהל הלקוחות שלהם הוא חבורת תינוקות מגודלים,ככה שאם השליטה במכונית תהיה קלה עד דמעות,זה ימכור יותר טובולמה אתה חושב שהם דחפו עלילה ב-3 המשחקים האחרונים?כדי שתהיה תחושת המגניבות וה"מהיר ועצבני"-שוב פעם,מה הסיבה לזה? אני אתן לך רמז בסימן $$$זו אחת מהחברות והמפיצות היחידות בשוק שמוכנה להוציא משחקים לא מוכנים ולא בשלים למכירה לשוק,רק בגלל שהם עברו את הדד-ליין,בלי קשר לאיכות המשחק,ובלי קשר למצבו של המשחק-העיקר כמה הוא ימכור.תסתכל על BATTLEFIELD2,תסתכל על BATTLEFIELD VIETNAM,תסתכל על BATTLEFIELD 1942-כולם משחקים טובים,כולם משחקים ממותגים,כולם לא מקוריים בשיט [חוץ מהראשון-שיצר את המותג הזה ומאז EA חורשים עליו],וכולם יצאו לשוק לא מכונים,מפוצצי באגים,ותחת ההרגשה הכללית שהמשחקים האלה הם יותר גירסאת בטא מאשר גירסא סופית שעברה בדיקות באגים.האם תופעה כזו קיימת אצל BLIZZARD?האם תופעה כזו קיימת אצל ROCKSTAR? האם תופעה כזו קיימת אצל UBISOFT?לא,לא ושוב פעם-לא.אצל EA יש בדיוק 3 גורמים שמניעים אותה ליצור משחקים:-המותג-מה השם שימכור הכי הרבה-הזמן-כמה זמן המשחק יפותח-העלות של הפיתוחאז כן-אתה יכול להגיד ש"סך הכל כל חברות המשחקים מיצרות משחקים על מנת להרוויח כסף"אבל יש הבדל בין להרוויח כסף באמצעות המוצרים שאתה מייצר,ובין להרוויח כסף ע"י ניצול הלקוחות הטפשיםתסתכל על כמות ההרחבות לSIMS2,המספר הוא כלכך עצום שכבר אי אפשר לעקוב-זה פשוט בדיחה.תסתכל על משחקי הספורט למיניהם של EA SPORTS-כל שנה יוצא כותר חדש שמוכר באלפים,והשינויים בין הכותרים?תיקוני באגים מינוריים ושיפורים קלים למנוע הגראפיבחייאת-אפילו פאצ' בחינם יכול לספק יותר תוכן חדש.חוץ מזה?התכנים של המשחק הם רלוונטיים כל עוד זה יסייע במכירות.רוצה עוד דוגמא קלאסית?תסתכל על C&C GENERALS המזובל,תסתכל כמה טראש במשחק,תסתכל איך הם זיבלו את סדרת C&C-לקחו שם ממותג שידעו שהוא ימכור,הכניסו אותו בתוך קונפליקט "מאאאגניב" בין אמריקאים,ערבים וסינים [כי ידעו שזה אקטואלי ואנשים יתלהבו מזה ולכן זה ימכור יותר]וכל השאר זה לא רלוונטי-כמות יחידות מצומצמת,משימות ראשיות מטומטמות,משחק נטול עלילה,ותחושה כללית שהמשחק הזה יותר רדוד ושטוח מדף נייר.תסתכל על BATTLE FOR MIDDLE EARTH2-ההבדל היחידי בין המשחק הזה לקודמו,הוא שיפורים קלים במנוע,שיפורים קלים במשחקיות,ושימוש בשם מותג חזק שידוע כי הוא ימכור.חוץ מזה-ההבדלים בין המשחק הזה לקודמו הם כלכך מינוריים שזה בדיחה בכלל שיש את תוספת ה"2" לשם.אל תגיד שEA מיליארדים כי הם מוציאים מוצרים טובים,הם מרוויחים כי הם מנצלים את הטפשות והתמימות של הלקוחותהם מצליחים כי אנשים כמוך חושבים בתום לב שזה "מגניב" [למרות שתוך חודשיים מקס אתה לא תחשוב ככה,אבל למה של-EA יהיה איכפת?הם כבר הרוויחו עליך]ובדבר השורה האחרונה שלך-זה הדבר הכי אינפנטילי ששמעתי בחיים שלי.ואם אתה רוצה להשוות-תסתכל בהזדמנות על NFS:UG2 בהשוואה לNFS5 או לNFS הראשוןתראה איזה הבדלים עצומים בהשקעה,ואיך NFS:UG2 מרגיש כמו חתיכת תוכנה שנעשתה בחפיף.
פורסם 2006 במאי 3019 שנים מחבר תגיד אני דברתי על SIMS??אני דברתי על BF??אני דברתי על EA SPORTS??לא!אני דברתי על NFSאולי אתה צודק בקטע של המקוריות אבל זה כבר לא תופעה חדשה בשוק של המשחקיםהרבה זמן כבר לא ראינו משחקים מקוריים באמת!!אבל מה.... תגדי מה שתגיד NFS לא רואה את GRAN TURISMO ממטר במכירות!!מה לעשותאני לא אומר שלא אהבתי את המשחקים של גרנ טוריסמו!!פשוט זה העובדותובגלל זה אמרתי שאם אתה חושב שEA חברה לא מקורית (אפילו שזה נכון) וזה מציק לך כל כך אז אולי תפחת חברה משלך ותפתח משחק מקורי חדש!!אני מבטיח לך שאם הוא יהיה מקורי באמת ויהיה שווה אני יקנה אותו!!דרך אגב זאת גם אחת הסיבות העיקריות לפיראטיות משחקים!!חוסר המקוריות של שוק המשחקים
פורסם 2006 במאי 3019 שנים NFS3 (עם המשטרה והמרדפים) היה הטוב ביותר לדעתי BY FAR איפה הימים שהייתי יושב עם חבר על אותו כיסא אצלי והיינו משחקים HOT PORSUIT בדאבל סקרין ומשתפים פעולה נגד המשטרות..
פורסם 2006 במאי 3019 שנים LOGIC שוב, כל מילה בסלע אחי. אתה פשוט מוציא לי את המילים מהפה.הכל בשם מיקסום הרווחים...
פורסם 2006 במאי 3019 שנים למי שאמר שאין מישחקים מקורים- המישחק הזה אומנם לא קיבל ציון טוב אבל הוא בהחלט מקורי זה מעין פינבול מילחמה שנישלט על ידי תופים יש גם מישחק גיטרה מוזר ויש עוד הרבה מישחקים מוזרים ומקורים כמו זה- http://www.gamespot.com/ds/action/lostmagic/review.html?sid=6148582 וזה לדוגמה- כמובן אף אחד מהמישחקים האלה לא של EA
פורסם 2006 במאי 3019 שנים יש גם גבול דק מאוד בין משחק מקורי ומוצלח לבין זבל מקורי מדי שאתה אף פעם לא תרצה לשחק בו.
פורסם 2006 במאי 3019 שנים יש גם גבול דק מאוד בין משחק מקורי ומוצלח לבין זבל מקורי מדי שאתה אף פעם לא תרצה לשחק בו.ברין איג קיבל ביקורות טובותאני אישית לא ירצה לשחק בו כי זה לא מישחק שמתאים לי אבל יש מיליוני אנשים שכן משחקים בוואוהבים אותו שחברה מפתחת מישחק מקורי היא לוקחת סיכון וליפעמים זה מצליח ליפעמים לא וזה הבעיה של EA שהיא לא לוקחת סיכונים וב99% מהמיקרים מפתחת מוצרים שיש סיכוי גדול שהם ימכרו אבל שיש סיכוי נמוך שגימר נורמלי באמת יהנה מהםמNFS האחרון נהנתי איזה שעתים ואחרי זה זה שיעמם יותר ויותראותם מסלולים אותם נופים אותם סוגי מירוצים וכו וכו
פורסם 2006 במאי 3019 שנים ידוע מתי הוא יצא?אם הוא יצא לאחר יציאת ויסטה (אחרי 2007) לדעתכם הוא יהיה עם DX10 = D3D10? (אני יודע ששום דבר לא בטוח...)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.