למישהו יש חיבור לתת לי ? לא משנה על איזה נושא - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למישהו יש חיבור לתת לי ? לא משנה על איזה נושא


[NOS]

Recommended Posts

אני צריך לתת לאח (הקטן) שלי חיבור לבצפר (שהוא כבר שבוע מבקש ממני) ואין לי כוח לכתוב...

אז יש למישהו איזה חיבור כלשהו לא משנה על איזה נושא של משהו כמו 3 עמודים או יותר ??

תודה , אם לא תעזרו לי הוא יהרוג אותי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחיך הקטן? :smile1:

כן אחי הקטן, אם אתה לא מאמין זה לא מפריע לי ... יש פה בפורום אנשים שמכירים אותי אישית והם יודעים את האמת...

אני ממליץ לך לעשות ביטוח חיים...

לפחות המשפחה שלך ככה תקבל על זה כסף.

יהי זכרך ברוך!

תודה על הכל גבר,, עזרת לי
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה היה לפני 6 שנים הייתי בכיתה "ו" ,המורה ביקשה ממנו לכתוב על נושא מסויים החלטתי לכתוב על החבירות אז חרגתי על הנושא וכתבתי חיבור סקס...

בקיצור המורה נבהלה והזמינה אותי לשיחה היא לא כעסה היא התחילה לדבר על הנושא (סקס) באמת חרמנית...חחח :-* "סתם" אמרה לי שהיא לא תתן ציונים בכלל ...

זה החיבור היחיד ששמרתי אם אחיך לא מתבייש בכלל אז אביא לך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה היה לפני 6 שנים הייתי בכיתה "ו" ,המורה ביקשה ממנו לכתוב על נושא מסויים החלטתי לכתוב על החבירות אז חרגתי על הנושא וכתבתי חיבור סקס...

בקיצור המורה נבהלה והזמינה אותי לשיחה היא לא כעסה היא התחילה לדבר על הנושא (סקס) באמת חרמנית...חחח :-* "סתם" אמרה לי שהיא לא תתן ציונים בכלל ...

זה החיבור היחיד ששמרתי אם אחיך לא מתבייש בכלל אז אביא לך...

חח לא תודה
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב כבר כתבתי בעצמי כתבה על האקרים ...

הכל אודות האקרים

המילה "האקר" ומשמעותה.

נתחיל בחלוקה לקבוצות: ישנם האקרים וקראקרים. ההבדל העיקרי בין הקבוצות הוא שהאקרים הם מומחי מחשב היודעים לפרוץ מערכת הגנה שונות בתוכנה, חומרה ומערכות מחשב. קראקרים הם האקרים שמנצלים את יכולתם לדברים רעים כגון גניבה, גרימת נזק ועוד בזמן שהאקרים רגילים לרוב עושים את מעשיהם למטרת שעשוע בלבד או כדי להזהיר את העולם בפני הפרצות שקיימות במערכות.

פירוש המילה HACKER באנגלית הוא "חולה" - כלומר פריק מחשבים , מבין מומחה גדול.

להיות האקר זה להשתייך לתרבות של מפתחים, לרוב בקהילות קוד פתוח, אנשים המכירים היטב את התוכנה עליה הם עובדים וכל ביט קטן שבה אומר להם משהו. התכונות הבולטות אצלם הן: התעניינות וסקרנות רבה בכל הנוגע למערכות מחשוב שונות ודרכי פעולתן. כל זה בא לידי ביטוי בפיתוחן של מערכות מחשוב מתוחכמות שונות. כמו כן יש להם ידע נרחב בשפות תכנות שונות .

ישנם מספר סוגים של האקרים המתמחים בתחומים שונים:

מומחי תוכנה- לומדים את שפת התכנות של המחשב ברמה מאוד גבוהה ומפתחים כלים הנקראים "דיבגרים", העוקבים אחר מבנה התוכנה ומאתרים בה את החלקים שאחראים להגנה. לאחר מכן ההאקר יכתוב תוכנה המבצעת תיקון (באנגלית- patch) אשר מסירה את ההגנה של התוכנה המקורית.

מומחי מערכות:- החוקרים את "סודות" המערכת איתה הם בדרך כלל באים במגע יומיומי. הם רואים את זה כאתגר.

מומחי אינטרנט- הלומדים תקשורת מחשבים בצורה מעמיקה ומתמחים בביצוע חבלה במערכות אינטרנט בצורות שונות בלי להשאיר סימנים.

האקרים מתכנתים- לומדים לרוב את שפות התכנות מתוך אהבה למדע שמאחוריהן והאתגר שכרוך בלגרום למחשב לבצע משימות בלתי אפשריות. האקרים כאלה הם האחראים, בין השאר, לפיתוח מערכת ההפעלה "לינוקס" הנפוצה וחלקם נחשבים למתכנתים מעולים.

יש לציין שישנם האקרים שעובדים למען התהילה והריגוש שבפריצה למערכת (כמו ה"אנלייזר" הישראלי שפרץ למחשבי הפנטגון), הם מפתחים תוכנות ומבלים שעות מול המחשב בלמצוא את נקודת החולשה של המערכת כדי להיכנס דרכה. חלק מנקודות התורפה האלה נועדו בכלל לסייע למשתמשי המערכת (לדוגמא כשאתה שוכח את הסיסמא שלך במייל אתה נשאל מס' שאלות, שאתה בחרת מראש, כדי לקבלה. זוהי נקודת חולשה להאקר להיכנס דרכה ולקבל את סיסמאת המייל שלך). מצד שני ישנם האקרים שפורצים למערכות כדי למצוא נקודות חולשה בהן ולפרסם אותן למנהלי המערכות כדי לשפרן, האקרים אלו היו פעם הסוג ה"מזיק" של ההאקרים עד שחברה שכרה את שירותיהם לסייע לה באבטחת המידע שלה. עד היום רבים מקהילת הקוד החפשי קוראים זה לזה "האקרים" ומתגאים ביכולת ה"האקינג" שלהם.

האקר הוא פריק מחשבים שמנצל את הידע שלו בנושא מחשבים לשם פריצת תוכנות, אתרים וכד'. ההאקרים מצליחים להתגבר בדר"כ על מערכות מקצועיות שמוגנות וחסומות ע"י מיליון קודים וססמאות, שכמעט בלתי ניתנות לפריצה. האנשים המופלאים הללו אומנם משתמשים בתוכנות לפריצה אולם לא כולן מזיקות. למשל: anywhere זוהי תוכנה שמשמשת לשליטה על מחשב מרחוק ונועדה לתיקון בעיות שונות במחשב.

ענישת האקרים: יחד עם חקיקת חוק נגד הונאות כרטיסי אשראי נחקק חוק נגד הונאות מחשב. חוק זה נקרא :"חוק ההונאה והניצול לרעה באמצעות מחשב" ומטרתו למנוע הונאות מחשב. הקווים המנחים לעונשים בעברות פשעי מחשב הם קביעת הדרגה הבסיסית של עבירת ההונאה הנדונה ולאחר מכן קביעת גזר הדין על ידי חישוב מתמטי של מס' גורמים מוגדרים מראש -חלקם מחמירים ומקצתם מקלים(הוספת נקודות עבור גורמים מחמירים, החסרת נקודות עבור גורמים מקלים). בעזרת שיטת הנקודות יכול השופט לקבוע את גזר הדין תוך שימוש בטבלת גזרי דין המגדירה, על-פי עברו הפלילי של העבריין, את "טווח הקווים המנחים" לגבי אותה עבירה. חשוב לציין שעבירות מסוג זה נמצאות תחת קווים מנחים להונאות כלל ולא רק של מחשבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...