עבור לתוכן

צריך את עזרתכם בבחירת מוצרי קירור להכנסה למלאי

Featured Replies

פורסם

לפני שאתה מקים מחלקה ומביא סחורה תדאג לשפר את השרות הנוראי של אייבורי

ותפסיקו להביא ריפרביש

ואל תגיד לי שאתם לא מביאים כי חבר שלי קנה אצלכם לוח אם

בדקנו את הסידורי באינטרנט וגילינו שיש על הלוח הזה אחריות ל90 יום בלבד.

וכמובן שהוא משופץ.

פורסם

תתחיל לחרוש על ביקורות רלוונטיות באתרים כמו hexus, toms hardware, anandtech וכאן באתר.

תעבור על הפורום הזה בטווח של חודשיים אחורה פחות או יותר ותראה מה אנשים קונים ועל מה המנהלים והמשתמשים המנוסים ממליצים.

אל תצפה שאנשים יתחילו לתת לך עכשיו דגם-דגם של חלקים איכותיים, כי זו תקוות שווא.

כמו שאמרת, חנות טובה מתחילה מסקר שוק ומחקר מעמיק כדי לענות על צרכי הלקוחות.

בזמנו, לפני כשנתיים הייתי שותף בהקמת מחלקת מודינג וגיימינג בחנות מקוונת, והדבר הצריך הרבה מחקר, אבל בסיכומו של דבר העסק היה משתלם כי אחרי שהכל עמד על הרגליים שאר החנויתו החילו ללכת אחרי הטרנד ולפתוח מחלקות מודינג וגיימינג משל עצמן כדי להתחרות.

פורסם
  • מחבר

תשפרו את השירות,יש יותר מדי דיבורים בפורומים עליכם.

זה חשוב יותר "ממוצרים טובים".. ;)

לגבי השירות,אני מכיר את הבעיה וכמובן מנסה למגר אותה,אבל באמת בתור מישהו עובד חברה אבל אובייקטיבי,חייבים להיות בתוך החברה בשביל להבין למה כביכול קשה להעניק שירות טוב,קשה לתת שירות טוב שיש לך לחץ של אנשים ואתה צריך לעזור לכולם בצורה הכי טובה והכי מהירה,בעקרון כמו שיש גם שמועות רעות,אני מקבל גם די הרבה לקוחות שחאר כך מחמיאים מאוד על השירות,כמו מקרה שקרה אתמול בסניף,שמישהו בה והתחיל להתלונן בגלל שלוקח קצת זמן להוציא לו את המחחשב,בטח שיהיה קשה שפתאום הלקוח בה ומחליט שהוא משלם בצורה שונה בכלל ממה שהוא קבע בהזמנה ואז לוקח קצת זמן לסדר לו את הענין,אז הוא בוא כביכול התלונן קצת,בן אדם ששמע אותו מהצד התחיל לצעוק עליו ואמר לאנשי אספקה שלנו,"אל תתרגשו לדעתי יש לכם שירות מצוין ואנשים צריכים להבין שכשיש לחץ אז יש לחץ"

לפני שאתה מקים מחלקה ומביא סחורה תדאג לשפר את השרות הנוראי של אייבורי

ותפסיקו להביא ריפרביש

ואל תגיד לי שאתם לא מביאים כי חבר שלי קנה אצלכם לוח אם

בדקנו את הסידורי באינטרנט וגילינו שיש על הלוח הזה אחריות ל90 יום בלבד.

וכמובן שהוא משופץ.

לגבי השמועות של רכיבים משופצים וכו'... כבר נמאס לשמוע את השטויות המטורפות האלו,אלו פשוט שטויות... מה זה חלק משופץ??? נראה לך שאם יש חלק פגום או שנפגם אז שןלחים אותו לחנות קלטרוניקה ומתקנים אותו?! מה זה ראש מנוע?? כל חלק פגום,נכנס לקופסא,חוזר בחזרה ליצרן והיצרן שולח חדש. אין פה בכלל ויכוח.

אלו דברים שבדקתי בעצמי בעיניים שלי בדקתי. למה היצרן נותן אחריות למוצרים שלו?? בשביל שתלך ותתקן..?? לי היה 6600GT של MSI אחלה כרטיס ואחלה קירר היה לו,בטעות הרסתי את המאוורר שרציתי לנקות אותו.. (זה עוד לפני שעבדתי שם) לקחתי את הכרטיס שלום הראתי שהוא נהרס,אמרו לי שכרגע אין 6600GT במלאי אז או לחכות שבוע או להחליף לכרטיס אחר שמתאים להחלפה,אז העדפתי לא לחכות ולקחתי 7600GS,כרטיס שאני מאוד מרוצה ממנו.אבל שוב,מה שהיה,לא מעניין אותי.. שמועות.. אמת.. שקר... הכל יכול להיות,בכל אופן אני פה בשביל מחלקה חדשה שתתן מענה לצרכים של משתמשים כמוני כמוך וכמו רוב משתמשי האתר.

תסמוך עליי,מכאן יהיה רק טוב. כי בינתיים אנשים שצריכים מחשב או חלקים ששמעו על המחלקה,פונים אלי באופן אישי,ככה הרבה יותר קל לי לעזור להם.אפילו טלפונית.

גופי קירור למעבדים :

Thermaltake Big Typhoon

ARCTIC COOLING Freezer 7 Pro

ARCTIC COOLING Freezer 64 Pro

Scythe "Ninja" SCNJ-1000P

Thermalright XP-120

Thermaltake SonicTower

Zalman CNPS7700-Cu

גופי קירור לכרטיסי מסך :

ARCTIC COOLING Silencer Rev. 2/3/4/5/6

ARCTIC COOLING Accelero X1/X2

ZALMAN VF700-CU

מאווררים למארז :

ARCTIC COOLING ARCTIC FAN 80/92/120mm

Enermax, CoolerMaster, Zalman

Panasonic Panaflo - 80/92/120mm

קדימה , יש לך הרבה עבודה .. ;)

תודה רבה VooDoo,בדקתי על חלק מהכרטיסים ואלו בינתיים מה שהכנסתי לרשימה:

Thermaltake Big Typhoon

ARCTIC COOLING Freezer 7 Pro

ARCTIC COOLING Freezer 64 Pro

Scythe "Ninja" SCNJ-1000P

Thermalright XP-120

Thermaltake SonicTower

Zalman CNPS7700-Cu

ARCTIC COOLING Silencer Rev. 2/3/4/5/6

ARCTIC COOLING Accelero X1/X2

את המאווררי מארז אני אבדוק היום.

תודה רבה על העזרה.

פורסם

לא לשכוח שתמיד נכנסים מוצרים חדשים ומשופרים לשוק הזה , תקפידו להתעדכן .

פורסם
  • מחבר

אל תדאג,אני נשאר מעודכן כרגיל....

אני כבר אעדכן אותכם במחירים..

פורסם

דייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני לא יכול להתאפק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אייבורי ------->high end------>

evil_monkey.gif

לא יודע מה עישנתם!!

0237.gif

*** לא עכשיו ברצינות....

אם באמת חשוב לך לשפר.....

אתה צריך לעשות ככה:

1) לפטר את המנכ"ל

2) לפטר את העובדים

3) להביא עובדים חדשים וחשבו שיבינו במחשבים

4) להביא מנכ"ל ולא אחד שהיה מנהל סטקייה ברחוב שנקין..

5) לשנות את שם החברה ולמשהו שממש אין בשם אפילו אות אחת מהשם הישן.

6) לשנות מיקום...

במחשבה שנייה... עזבו אותכם פתחו שווארמה בכל מגזר XXבים... ככה מהר מאוד נשאר מדינה של YYYים בלבד...

*** אם אפשר לשלוח לי את האזהרה במייל... כי אני לא ממש נכנס לאתר...? תודה!

פורסם

Sunbeam Tunic Tower 120

שכחת להוסיף אותו לרשימה

פורסם
  • מחבר
·._.·´‾ link=topic=183035.msg1584254#msg1584254 date=1148478853]

דייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני לא יכול להתאפק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אייבורי ------->high end------>

evil_monkey.gif

לא יודע מה עישנתם!!

0237.gif

*** לא עכשיו ברצינות....

אם באמת חשוב לך לשפר.....

אתה צריך לעשות ככה:

1) לפטר את המנכ"ל

2) לפטר את העובדים

3) להביא עובדים חדשים וחשבו שיבינו במחשבים

4) להביא מנכ"ל ולא אחד שהיה מנהל סטקייה ברחוב שנקין..

5) לשנות את שם החברה ולמשהו שממש אין בשם אפילו אות אחת מהשם הישן.

6) לשנות מיקום...

במחשבה שנייה... עזבו אותכם פתחו שווארמה בכל מגזר XXבים... ככה מהר מאוד נשאר מדינה של YYYים בלבד...

*** אם אפשר לשלוח לי את האזהרה במייל... כי אני לא ממש נכנס לאתר...? תודה!

חחח...

אני אפטר את המנכ"ל..?? לא נראה לי

לפטר את העובדים??? הם עושים עבודה טובה.

למחלקה החדשה יהיו עובדים חדשים שיתאימו לתפקיד של מחלקת High End.

לשנות מיקום?? חח יש הרבה סניפים,סניף ה High End ימוקם בסניף סגולה שבפ"ת,שזה הסניף הכי גדו והכי יפה,עם הרבה מקום לתצוגה.

אתה יכול להשאר פסימי,אבל אני מבטיח לך,תן לזמן לעשות את שלו ומי שמכיר אותי יעיד שמתי שאני אומר משהו.. אז אני עושה.

פורסם

צריכים עובדים במחלקה הזאת בירושלים? אני פנוי (בן 17)

פורסם
  • מחבר

חח.. כולם שואלים אותי את זה..

כרגע לא,המחלקה רק בתחילת דרכה והסניף ימוקם בפ"ת,אם יהיו התקדמויות ושינויים אני אודיע.. אל תדאג..

פורסם

אני מקווה שהחונות הזו תצא מגדרה בשביל לשנות סטיגמות\לא סטיגמות אני לא שופט , שמודבקות לה

סניף היי אנד הוא אכן דבר חשוב ונקווה שהמחירים שלכם יעשו מיני מהפכה ושהשירות לא יהיה מעאפן

בקשר לרכיבים!

זכרונות: חשוב להביא זכרונות חזקים לאוברקלוק!

רכיבים למערכות קירורי מים:

בלוקים , משאבות , רדיאטורים - שהמחירים לא יהיו מטורפים כמו שהם היום אני לא אזכיר חנויות את זה אני אשאיר לך לחיפוש

תראה ותשווה חלקים של מערכות קירור מים ותבין עד כמה זה לא משתלם לקנות חלקים בחנויות ,

תעשו עם זה משהו!

עמית. :xyxthumbs:

פורסם

אני נאלץ לנעול את הדיון משום ש:

1. ספאם.

2. הודעות משמיצות על חנות.

3. פרסום לחנות.

:locked:

המשך גלישה נעימה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים