פורסם 2006 במאי 2219 שנים הא ואם אתה וחבר שלך משחקים במולטי פלייר והמחשב שלו חלש יותר אתה מוגבל לקצב FPS שלו? :
פורסם 2006 במאי 2219 שנים לא לאאיך בכלל זה יזיז את החביות וכל זה לשחקן אחד ולשחקן אחר לא?אולי כרטיס פיזיקה לשרת עצמו?
פורסם 2006 במאי 2219 שנים כל הדבר הזה של כרטיס פיזיקה... זה נורא!! התקציב שצריך היום בשביל מחשב טוב מגיע כבר ל-8K למשחקים חדשים...פשוט מוצאים דרך לרוקן את הכיסים שלנו...למרות כל הסקפטיזם הזה, תוך שלוש ארבע שנים זה יהפוך לסטנדרט. כמו שהיה עם כרטיסי המסך בהתחלה (כולם זלזלו.).ועוד 7 שנים נראה SLI לכרטיסי פיזיקה...לדעתי היכולות של nvidia ושל ATI יכולות להספיק להיום, אבל לא לטווח הרחוק.
פורסם 2006 במאי 2219 שנים תיראו אני עוקב אחרי הנושא של כרטיס פיזיקלי כבר הרבה זמן ואני חושב שדווקה ככל שהזמן עובר הוא ניהיה מיותר מיכמה סיבות-1-מעבדי הדור הבא הם כפולי ליבה ומרובי ליבות ככה שאפשר לנצל את אחת מהליבות לפיזיקה בלי ליפגוע משמעותית בביצועים2-ATI והנוידה גם מתכננות לשלב בין כרטיס מסך לפיזיקלי 3-כח החישוב במחשבים כל הזמן גודל וככל שיעבור הזמן בימקום כרטיס פיזיקלי יעודי ניצתרך רק תוכנה טובה שתידע לנצל את כח החישובהקים ולפי מה שהבנתי הDXD10 יתמוך בפיזיקה טובה גם בלי כרטיס פיזיקליבנוסף לזה אני רוצה להגיד ש-הכרטיס כרגע זה דור ראשון של הטכנולוגיה והוא עדין מגיעה על הPCI הישן וגם התמיכה שלו כרגע מאוד מוגבלת וביגלל זה אני חושב שזה לא הזמן הנכון ליקנות כרטיס פיזיקלי
פורסם 2006 ביוני 319 שנים יש להבהיר ש....אחד היתרונות בכרטיס שמתעסק עם פיזיקה זה כן מקל על המחשב ..כאשר לא מפעליים את כל הפיצרים חלקים שמקלים על המחשב : א) גלאי התנגשות בין גופים כאשר יש הרבה גופים שיותר מורכבים ממרובעים, מחשב מתקשה מאוד לגלות התנגשות זה חישוב ארוך לבדוק כל פעם מחדש את כל המצולעים. ב) ריבוי עצמים עם חוקים פשוטים כגון קיביות מתנגשות אחד עם השנייה ..עצמים סביב מרכז כוח משיכה..תנועות הרמוניות(דורש המון חישובים)ג) מספר רב של נקודות של תאורה.החיסרון ....שכרטיסי הגרפיקה לא יכולים לעמוד בעוד תוספת של אוביקטים חדשים על המסך והחיסרון הנוסף ....שלמרות היופי .כרטיס הפיזיקלי -לא מדבר ישירות עם כרטיס הגרפי ,ולכן בעצם המעבד משתתף בהעברת הנתונים ותרגומם לפורמט שכרטיס המסך יבין.כמה חבל...אני אוהב לראות בינינים שלמים קורסים יש בזה קסם......(אני לא יודע עם חלק ממכם יודע אבל ניתן ממש לתכנת את הכרטיס מסך שיעשה חלק גדול מהחישובים (יש C\ASM לכרטיס מסך))
פורסם 2006 ביוני 319 שנים fighter זאת נקודה מענינת.באמת לא יהיה אפשר להשתמש בו במולטי פלייר, אלא אם כן זה שרת מיוחד עם כרטיס מספיק חזק.אני נגד לקנות, אף פעם אין סיבה לקנות מוצר לפני שיש לו תחרות, בשום תחום.
פורסם 2006 ביוני 419 שנים לדעתי לא שווה קניה גם עם היה עולה פה בארץ 1000ש"ח1. בינתיים יש בקושי משחק אחד, שיודע להשתמש בו2. כשתיהיה דרישה רחבה יותר לכרטיס(מצד רוב משחקים ותוכנות) אז סביר להניח שיצאו כרטיסים יותר טובים בממשק יותר טוב(לא בPCI המיושן) ובטח יהיו עוד שיפורים נוספים.3. כרגע יש מספר בודד של יצרנים ודגמים של הכרטיס שעולה כמעט 2K4. לך תדע האם המעבד הפיזיקלי הזה לא ישולב בחלקים קיימים(לוחות אם, כ.מסך או אולי בתור כמה סטים של פקודות נוספים במעבדים, כמו SSE)לסיכוםאין טעם לרוץ לפני הרכבת
פורסם 2006 ביוני 419 שנים אני מניח שבמולטיפלייר "החלש מנצח" - כלומר, אם לאחד אין את הכרטיס, כולם ישחקו ברמה ירודה, בלי תוספת פיסיקלית.לגבי ריבוי נקודות תאורה - זה לא קשור יותר לכרטיס מסך? או שאתה מדבר על נקודות פליטת חום וכאלה...?
פורסם 2006 ביוני 419 שנים נראה לי שבקרוב הוא יתחיל להיות onboard בלוחות אם החדשים,דיי בטוח ש asus יתחילו עם זה
פורסם 2006 ביוני 419 שנים חום לא מורגש באופן ישיר. אבל אולי הוא משנה תכונות של חומרים מסויימים. זה כל הרעיון של הכרטיס הפיסיקלי לא?למשל, אם יש לך אזור שעשוי רובו מקרח, ולידו משהו התפוצץ ונוצרה אש, החום יתיך את הקרח...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.