פורסם 2006 במאי 1519 שנים שלום ובוקר טוב-ברשותי wd80 gb/jb שנקנה לפני 30 חודש ונותרו 6 חודשי אחריות.בחנות נאמר לי כי האחריות מכסה רק אם יש נזק\קלקול בפועל בדיסק.מקריאה בפורום זה ומעצות שקיבלתי אני מבין שאולי זה מסמן את תחילת סופו.האמת שהדיסק מתפקד בצורה מעולה ומהיר ביותר-ב hdtune הגעתי ל 53avgאין לי מושג מה המדיניות של היבואן ואני אובד עצות.אבקש מאוד עזרתכם לאפשרויות\זכויות שעומדות לפניי.ותודה מראש
פורסם 2006 במאי 1519 שנים חחח קרה לי קטע דומה עם ה40GB שלהםדבר ראשון, לגבות הכל!ואחרי זה נסה לבדוק אותו עם הכלים של WESTERNDIGITAL (אתר היצרן).יש שם כלים שעושים בדיקות יסודיות, במידה ויש בעיה, אתה כבר תראה אותה.חבר אותו כSLAVE למערכת עם הרדיסק אחר, ותריץ עליו BENCKMARKS שמיועדים לדיסקים קשיחים, כך שאם יהיה פגיעה כלשהי בדיסק, הוא יתקתק(סוג של נקישות) ויתקע את התוכנה. במצב כזה האחריות תקפה! בדוק!
פורסם 2006 במאי 1619 שנים מחבר זאת בדיוק הבעיה-כבר הרצתי wd diagonist tool -לא נמצאו פגמים-גם בבדיקות עם תוכנות אחרותמצד שני,הדיסק לא מפסיק להשמיע נקישות עם כל פעולה ויש אפילו רעש כמו פול גז בניוטרלגם החום לא יורד מ 38 מעלות אפילו כשהמארז פתוח והחדר מקוררמי זה היבואן והאם יש דרך\רצוי\כדאי\מקובל לפנות אליהם ישירות?אבקש מאוד את עזרתכםתודה רבה
פורסם 2006 במאי 1719 שנים הלכת פיזית לחנות? אני הייתי הולך ודורש שיחליפו!דיסק קשיח מתקתק\עושה רעשים מיוחדים דורש החלפה,לדעתי חנות שמכבדת את עצמה קצת צריכה להחליף לך את הדיסק (אותו דבר לגבי יבואן).נ.ב אשמח אם תשלח לפרטי את פרטי החנות שממנה הדיסק נקנה.נ.ב2 שלחתי שאלה בעניין לחברת WD העולמית.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.