פורסם 2006 במאי 1320 שנים שלום..אני רוצה לקנות מסך LCD .אני לא מבין גדול .איזה חברה מומלץ לקנותהאם המסך הזה ..של LG באמת שווה את המחיר.http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=12978אני משחק ומתכנת..תודה שי
פורסם 2006 במאי 1420 שנים שנה את הכותרת לאחת שתכלול את התקציב אותו אתה מעוניין להשקיע ו/או את המסך עליו אתה מדבר (1970HR של LG).
פורסם 2006 במאי 2020 שנים מחבר מסך אמור להחזיק כמה שנים אז ככה שאין לי בעיה לעשות השקעה גבוהה למשהו ששוה את זהשאלתי האם הוא שווה את המחיר?האם המחיר שלו לא מוגזם?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.