עבור לתוכן

X1800XT 512MB vs. GeForce 7900GT 256MB

Featured Replies

פורסם

במה יותר צינורות עיבוד עוזרים?

  • תגובות 39
  • צפיות 1.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

עבודה שוטפת יותר ברזולוציות גבוהות

והתמודדות טובה יותר עם פילטרים וכיוצא בזה

פורסם
  • מחבר

אם החלטתי לקחת את ה- X1800XT בסופו של דבר , על איזה יצרן ללכת?

CONNECT3D או SAPPHIRE ?

כי הבנתי של- SAPPHIRE יש יותר וותק , אבל שתי החברות כמעט אותו הדבר מכל הבחינות.

אבל! ל- CONNECT3D יש 3 שנים אחריות.

ול- SAPPHIRE יש שנתיים אחריות.

מה בכל זאת עדיף?

פורסם

של CONNECT3D כבר לא במלאי ככה שאין לך ממש ברירה, אלא אם אתה מתכוון לחכות עד שהוא יחזור למלאי...

אבל עקרונית הוא עדיף בגלל האחריות.

פורסם

אדיר תיקח תC3D.. הוא עדיף.. מה גם שהוא לא יגיע עוד הרבה זמן.

פורסם

1. הכרטיס nVIDIA GeForce 7900 GTX מסוגל להפעיל HDR+FSAA ?

2. מה זה FSAA ?

3. ידוע ש 1900xt יותר טוב מ 1800xt ... ההבדל משמעותי ומורגש?

4. שווה להשקיע עוד 419 שקל בשביל 1900xt נכון? (1900XT = שקל 2569)

http://www.pcnow.co.il/product.asp?productid=6984

5. במה יותר צינורות עיבוד עוזרים?

1- לא, היכולת הזו מוגבלת כרגע רק לכרטיסי סדרה X1K של ATI

2- זה Full Screen Anti-Aliasing, מוריד את הקצוות המדורגים על כל אובייקט במשחק ומחליק אותם

3- לא כל כך רלוונטי, ולדעתי לא שווה להשקיע עוד 420 שקל. מתי שה X1800XT יגיע לסוף חייו, גם X1900XT אותו דבר

4- כלול ב 3

5- במקום להסתבך עם הסברים, תאר לך תרחיש כזה- יש לך הרבה מכוניות, וכביש עם מספר נתיבים. ככל שיהיו לך יותר נתיבים, יותר מכוניות (מידע) יוכל לעבור בפחות זמן

למרות שההסבר הזה לא לגמרי מדויק, כי זה גם תלוי בארכיטקטורה של הליבה ובעוד כמה דברים

פורסם

1- לא, היכולת הזו מוגבלת כרגע רק לכרטיסי סדרה X1K של ATI

2- זה Full Screen Anti-Aliasing, מוריד את הקצוות המדורגים על כל אובייקט במשחק ומחליק אותם3- לא כל כך רלוונטי, ולדעתי לא שווה להשקיע עוד 420 שקל. מתי שה X1800XT יגיע לסוף חייו, גם X1900XT אותו דבר

4- כלול ב 3

5- במקום להסתבך עם הסברים, תאר לך תרחיש כזה- יש לך הרבה מכוניות, וכביש עם מספר נתיבים. ככל שיהיו לך יותר נתיבים, יותר מכוניות (מידע) יוכל לעבור בפחות זמן

למרות שההסבר הזה לא לגמרי מדויק, כי זה גם תלוי בארכיטקטורה של הליבה ובעוד כמה דברים

אפשר הסבר ל 2 מה זאת אומרת מוריד את הקצוות המדורגים על כל אובייקט במשחק ומחליק אותם ??

פורסם

ל-1900 יש פי 3 (כלומר 48 במקום 16) pixel shaders - צינורות עיבוד של פיקסלים.

ל X1900 יש 16 צינורות עיבוד

מה שכן יש לה 48 מעבדי טקסטורה שזה פי 3 יותר ממה שיש ל X1800

פורסם

יש לו16 TMU's ו48 ALU's...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים