ארטיפקטים עם Radeon X1800XT - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ארטיפקטים עם Radeon X1800XT


Do As Infinity

Recommended Posts

יש לי X1800XT (גירסת ה-512MB) ולפעמים יש לי ארטיפקטים בכל מיני משחקים שאני משחק. לא עשיתי לכרטיס מסך שום אוברקלוקים ושטויות אחרות, אז למה יש לי ארטיפקטים? זה ממש מרגיז ותמיד צריך למזער את המשחק ולחזור אליו, ולעיתים רחוקות זה אפילו עולה במסך כחול. הפתרון ההגיוני היחיד שעולה לי בראש הוא בגלל שהכרטיס מתחמם. המארז שלי נמצא על מן קרש עם גלגלים מעל השטיח (ומתחת לשולחן) אז חשבתי שאולי יש לזה קשר מסוים, אם זה משנה איזה מארז, ספק כוח, וכו' יש לי אז יש במפרט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה יש לך?

הארטיפקטים יכולים להווצר גם מאי תאימות בדרייברים (יש לך את הדרייבר האחרון?) וגם בגלל שהמשחק עם באגים (פרוץ למשל... הארטיפקטים מופיעים בכל המשחקים?).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Lanzar: אני 100% בטוח שיש בגלל שקניתי את המחשב בנובמבר האחרון.

3DGod: יש לי Liberty 500W של Enermax, ואני משתמש בקטליסט 6.3 (במקום 6.4). ואני לא משחק משחקים פרוצים, הארטיפקטים קרו לי בפעם הראשונה ששיחקתי World of Wacraft, ואז הם גם קרו לי ב- 2 (בדמו). שיחקתי גם CS:S כמה פעמים ולא היו לי בכלל ארטיפקטים, וגם לא ב-CS 1.6.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מממ מעניין

יש לי 9800PRO של MSI

אתה יכול להסתכל שניה בתמונה ולהגיד לי אם אתה יש לך אותם ATRIFACTS

http://zitzman.com/bug.JPG

:D

ארטיפקטים לרוב דומים, אבל הם מושפעים מהרכיב הפגום (זיכרון/ליבה/שניהם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שהדלקתי את המחשב לפני שתי דקות הטמפרטורה של הכרטיס הייתה 44C, ועכשיו היא עלתה ל-53C ולא עשיתי שום דבר! אתמול אחרי שעוד הפעם היו לי ארטיפקטים ראיתי שהטמפטורה הגיעה ל-72C! להחליף את הכרטיס עכשיו זה כאב ראש גדול בשבילי, אתם בטוחים שאין פתרון אחר?

:-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...