פורסם 2006 באפריל 2520 שנים מחבר בדוק בדוק..... ואני חושב שגם עם לא 3000, 800 זה נמוך לכל הדעות יחסית לגופי הקירור מסוג זה.
פורסם 2006 באפריל 2520 שנים כן 800 זה מאוד נמוך...אין לי מושג מה יכול להיות מקור הבעיה .דבר אחד עולה בראשי להחליף קירור.
פורסם 2006 באפריל 2520 שנים מחבר חברים אל דאגה... כאשר ניתקתי את המחשב מהחשמל והחזרתי לחשמל, המהירות של המאוורר חזרה ל 2200 . וזה ניראה יציב.הטמפ' חזרו לקדמותם 35-45 ואני שמח.אז תודה לכל מי שתמך ועזר ברגעים הקשים!! אתם אלופים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.