שאלה בקשר למשחק טריוויה שאני בונה בJava - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בקשר למשחק טריוויה שאני בונה בJava


Da-Funk

Recommended Posts

אני בונה משחק טריוויה ויש לי מן מכשול שאני לא יודע איך להתגבר עליו בצורה אלגנטית..

המצב כזה.. יש לי מאגר שאלות שבתוכו יש שאלות מכל מיני סוגים.. אני צריך למשוך ממנו(מערך השאלות) שאלות בצורה ראנדומלית ולהעביר אותן אחת אחת למבחן.. הקאצ' הוא ,מעבר לזה שאני צריך להעביר ראנדומלית, הוא ש'כרטיס שאלה' לא יכול לחזור על עצמו פעמיים.

יש למשהו רעיון טוב לטריק ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להוסיף ב"כרטיס השאלה" משתנה שהתוכנית משנה את הערך שלו אחרי

שהשאלה הזאת כבר נשלפה

לבנות מערך שאלות ריק, ואז את השאלות שכבר נשלפו להכניס לשם, ואז כשאתה

שולף שאלה חדשה לבדוק האם היא קיימת במערך החדש, אם כן, אז תחפש שאלה

חדשה במערך הישן, ואם לא, אז תציג את השאלה הזאת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך אתה שומר את השאלות שלך?

דרך קלה אחת היא לשמור לכל משחק מאגר "שאלות פוטנציאליות" - תאתחל אותו עם מאגר השאלות המלא - וכל פעם ששאלת שאלה, להסיר אותה מהמאגר הזה.

אני מניח שמה שאתה מחפש הוא List<> או Vector (לא נגעתי יותר מדי ב-java אז אני לא מתחייב :-))

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הממ, כתבתי כזה מזמן מזמן.

הבעיה שבה נתקלתי היא מה לעשות כשנגמרות השאלות. (אם כל משחק הוא חדש לגמרי, או שאתה שומר את השאלות שנשאלו גם בין משחקים).

הפיתרון שבסוף השתמשתי בו הוא להשתמש בתור בגודל קטן יותר ממספר השאלות, שאליו נכנסות השאלות ששאלת, וכשהתור מתמלא, אתה כל פעם מוציא ממנו שאלה אחת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לטרוח לעשות את זה?

הרי ברגע שעברת את כל השאלות, אין פואנטה בכל מקרה לא משנה מה תעשה (והרי אין מאגר אין סופי של שאלות)

עדיין עדיף לעשות מה ש- holograph הציע וזהו לדעתי

הכי יעיל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...