עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

בעייה עם קספרסקי ועם WINDOWS DEFENDER

Featured Replies

פורסם

שלום

יש לי בעייה שהתחילה היום שפתאום הקספרסקי לא מוכן לעלות

חשבתי אולי זה וירוס שניטרל אותו אז סרקתי את ה HD בעזרת BOOT DISC של F-PROT ושל MCAFEE שניהם מעודכנים לתחילת החודש (זאת אומרת שדיי מעודכן) והם לא מצאו כלום

חשבתי אולי זה SPYWARE או משהו כזה אבל יש לי AD-AWARE SPYBOT ו WINDOWS DEFENDER מותקנים

בקיצור הרצתי את שלושתם והתוצאות הם

adware9lr.th.jpg

אפשרי לראות כאן גם את תוצאות הסריקה של ADAWARE ו SPYBOT וגם את העובדה ש KASPERSKY לא מוכן לעלות ו DEFENDER לא מוכן להתעדכן

חוץ מזה יש את התהליך exmodulbk.exe שכל הזמן מנסה לגשת לאינטרנט ואין לי מושג מה זה וזה גם התחיל היום אז אולי זה קשור...

נ.ב. הקספרסקי חוקי לחלוטין זה לא הבעייה וגם ניסיתי להסיר אותו ולהתקין מחדש וזה לא עזר

פורסם

exmodulbk.exe

אתה בטוח זה השם של התהליך ? כי גוגל לא מצא כלום וזה מוזר.

פורסם
  • מחבר

זה כמה תהליכים עם שמות דומים

9exmodulbk.exe

31exmodulbk.exe

38exmodulbk.exe

אפשרי לראות אותם ב Zone Alarm זה למה שמתי גם אותו בסקרין שוט

וחיפשתי בגוגל בעצמי לפני שפתחתי את הת'רד מצאתי רק משהו בשפה לא מובנת

נ.ב. אני חושב שזה אולי קשור לעובדה שהרצתי Registry Mechanic אבל קודם כל זאת נראית לי תוכנה קצת יותר מדיי מוכרת בשביל שהיא תגרום כאלה נזקים וחוץ מזה אם זה היה בעייה של ערך ב Registry אז לפי דעתי ההתקנה מחדש של קספרסקי הייתה אמורה לסדר אותו

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.