ACDSee Pro תוכנה פיצוץ - שמה את Picasa בכיס הקטן - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ACDSee Pro תוכנה פיצוץ - שמה את Picasa בכיס הקטן


Cain

Recommended Posts

ואין לה שום בעייה עם העברית (לא בשמות הקבצים ולא בתגיות). Picasa בפעם האחרונה שבדקתי הראתה עברית הפוך. בכל אופן, מסד הנתונים הינו בפורמט XML כלומר העתיד פתוח לעבור לתוכנת ניהול תמונות אחרת (דבר שעשוי מאוד לקרות עוד 5 שנים כיצאו לשוק העתידי תוכנות מטמטמות בחוכמתן שיעבדו על WinFS, מערכת הקבצים מבוססת מסד-נתונים של מיקרוסופט שכרגע בביתא).

ה-ACDSee Pro קצת כבדה (50 מגה בזיכרון), אבל שווה ומהירה כשד ברגע שהיא כבר מכירה את התיקייה המסויימת על תוכנה. מומלצת בחום למי שיש מאות תמונות דיגיטליות שרוצה לקטלג בחוכמה: תמונה יכולה להיות בכמה קטגוריות במקביל, פלוס תוספת מילות מפתח ושדה "כותרת-הערות"/caption ייחודיים לאותה תמונה. אחד הפיצ'רים האהובים עליי ביותר זה האפשרות לסמן במהירות תמונות עם מקש \ תוך כדי צפייה, ובסוף הצפייה לעשות "משהו" עם כל ההודעות המסומנות, כגון: נתינת ציון 5 כוכבים לכולם, או נתינת כוכב אחד לכולם, או הכללת כל המסומנות בקטגוריית "משה כהן" (או "אומנותי" או "מצחיק"), או העברת הקבצים פיזית לתיקייה אחרת, או שליחתן באימייל ברזולוצייה נמוכה/הגיונית לאימייל, ועוד ועוד.

המומחים טוענים שהיא עובדת אצלם נהדר גם עם אוספים של עשרות אלפי תמונות... התוכנה גדושה בעשרות פיצ'רים נוספים - אני דיברתי בעיקר על אלה שמעניינים אותי. ;D

-----------------------

ACDSee Pro 8

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע לגבי פרופילי צבע, אולם אני יודע שבגרסה 8 (לא הפרו) כולה בת כמה חודשים לא היה את כל הפיצ'רים החמודים של תיוג נוח וסימון מהיר. זה נוסף רק בגרסת Pro שיצאה לפני כחודשיים. אז ייתכן שגם מה שאתה צריך כבר נמצא בגרסה הנוכחית.

עוד דבר: חשוב מאוד לעשות העברות של קבצים מתיקייה פיזית אחת לאחרת רק דרך התוכנה, כדי לשמור את כל המידע על התמונות עליו עמלת. כך התוכנה יודעת לעדכן במסד-נתונים את המיקום החדש של התמונות ועדיין אפשר לגשת אליהן דרך הקטגוריות אליהן הן היו משוייכות לפני העברת המיקום. אם מעבירים תמונה סתם בסייר של , תקבל שגיאה ב-ACDSee Pro שתגיד "התמונה לא קיימת עוד, רוצה להסירה ממסד הנתונים?"

המלצה כללית לקטגוריות:

"אירועים" (ובתוכו תתי קטגוריות "ליל הסדר 2006" וכד'), "אהובים" (ובתוכו "על משה", "על אמא"), "ייחוד" (ובתוכו "מצחיק", "אומנותי", "רומנטי", "שחור לבן" וכד'), וכמובן כל המובנים כגון "אנשים" (ובתוכו תתי קטגוריות של אנשים שמופיעים בתמונה), "מקומות" וכו'. אשמח לשמוע על עוד רעיונות מעניינים לקטלוג לפני שאני מתחיל לקטלג כמה אלפי ככה באיזי... ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת בוקר טוב...

גם אני השתמשתי בה עד לא מזמן, אבל אז גיליתי את FastStone...

למה לעבוד עם תוכנה כ"כ כבדה כשיש חלופה הרבה יותר קלה ונוחה (וחינמית), שעושה 90% מהפעולות שיש ב-ACDSee

http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרחבתי רבות אודות קטלוג . זה כנראה ב-10% שה-FastStone לא מסוגלת לעשות :P, ומן הסתם הדבר הכי חשוב (לי) כשמדובר בניהול אלפי . ACDSee Pro כבדה, זה נכון, ורחוקה מלהיות חינמית, זה גם נכון. אבל עוד דבר אחד נכון לא פחות - היא בהרבה הרבה יותר טובה. ;D

אולי באמת מומלץ להתקין משהו כמו XnView או FastStone הקלילות יותר בתור ברירת מחדל לצפייה חפוזה של כמה בודדות למי שהכבדות של A-P מציקה לו מאוד. אבל אם הולכים להתסכל על הרבה בדקות הקרובות (אלבומים וכו'), אני ממליץ לעבוד עם תוכנה יותר רצינית לניהול התמונות. תוך כדי צפייה אפשר לעשות "משהו" איתן, כגון סימון תמונות ספציפיות והכנסתם לקטגורייה כלשהי "להדפסה איכותית" או "5 כוכבים" נניח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

8523542.gif חבר'ה! תירגעו עם ההסתלבטויות! אני עלול להיעלב ולשלוח אתכם לקורס באנגלית (wellcome עאלק) 9130811.gif

ברצינות עכשיו.. דיברתי ספציפית על הגרסה "פרו", חמודים שלי, שזהו זן חדש לגמרי בעל פונקציונאליות שלא היתה קודם ב-7 שלכם...ולכן היה (אז) עדיף כבר לעבוד עם Picasa...

בייביי קושקושים

4991162.gif

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכ"ז היא כבר קיימת כמה חודשים טובים. (למעשה מה-8/9/2005...)

בכלל, אני ממליץ לבקר באתר betanews מדי כמה ימים כדי להתעדכן ביציאת גרסאות חדשות של תוכנות (ולא רק beta כמו שנהוג לחשוב לגבי האתר).

אחלה אתר:

http://www.betanews.com/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכ"ז היא כבר קיימת כמה חודשים טובים. (למעשה מה-8/9/2005...)

בכלל, אני ממליץ לבקר באתר betanews מדי כמה ימים כדי להתעדכן ביציאת גרסאות חדשות של תוכנות (ולא רק beta כמו שנהוג לחשוב לגבי האתר).

אחלה אתר:

http://www.betanews.com/

אם אתה כבר מתעקש לצאת עם נתונים מדוייקים...אף אחד לא יכל לקנות את גרסת הפרו לפני ינואר השנה.

Pricing and Availability

ACDSee Pro for Microsoft® Windows® 2000 and XP will be available in January 2006 for $129.99 (USD) at www.acdsee.com. Special upgrade pricing is available for users of ACDSee 8 and earlier versions.

והתחילו לזמזם עליה באינטרנט רק בסוף ינואר. ניכר שאתה יודע לחפש בגוגל אז אני בטוח שתמצא אסמכתא. ולעצם ענייננו: לא ראיתי אף אחד מדבר פה על הגרסה הזו בחודשים האחרונים כך שאני בטוח שחידשתי להרבה מאוד מקוראינו היקרים, למרות שיש פה כמה שמנסים לשחק אותה כאלה שיודעים הכל עוד לפני שבכלל נברא (שהרי אף אחד בדיוננו עד כה אפילו לא בא וטען: אני על פרו גם!). ניחא, זה המחיר של להתקשקש בפורום מלא ילדודס. ;D לא מתרגש - זה עדיין FUN!

אני מכיר את ביתא-ניוז כמובן וכתבתי שם דעות וביקורות לדעתי כמה שנים טובות. אה כן, חיפוש מהיר בגוגל מצא לי אחת תחת הכינוי הישן שלי ShafuyZ מיוני 2000. וממתי אתה מכיר אותו? :P וכמובן אין באתר הזה שום אזכור ל-ACDSee Pro כך שאני לא בטוח מה ההקשר לנושא שלנו. אבל זה טוב אולי למי שלא מכיר אותו עדיין וחובב תוכנה מושבע, אכן אתר משובח.

לגבי ההשוואה עם Picasa - כפי שהזכרתי בקצרה קודם - עד גרסה פרו היה היגיון רב לנהל תמונות עם Picasa גם אם ה-ACDSee הגיעה אליך *שיעול* בחינם. עדיין יש היגיון למי שלא צריך תגיות/שמות קבצים בעברית ולא מתוכנן לנהל עשרות אלפי תמונות (שם Picasa מתחילה לקרטע, עפ"י דעות משתמשים אחרים). לגבי המחיר - לפי מה שידוע לי אין שום תוכנה גם ב-$600 שטובה יותר מ-A-P, וקראתי דעות על כמה יקרות יותר כבר... אותי אישית לא מעניין המחיר - אם התוכנה שווה להיות מותקנת אצלי במחשב, המחיר לא רלבנטי לגביי (ואני בטוח גם לרוב בני הקומבינטורים). 4488538.gif

צ'או

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שונא אנשים שבאים ומתנשאים על אנשים אחרים, פשוט שונא את זה.

"ילדודס", "עם הקומבינטורים", איזו חוצפה יש לך .

ושלא נדבר על הדיבור המתנשא שלך, והסמיילים המעצבנים :pissed:

"ACDSee Pro תוכנה פיצוץ - שמה את Picasa בכיס הקטן"

מאוד אובייקטיבי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תכף תגיד לי שאתה לא מוריד מתוכנות שיתוף ושאתה צדיק בסדום. ומלעשות זה העם שלנו.

מה קשור לזה שאני ואתה והוא מורידים, זה עושה אותנו קומבינטורים?

אם ככה חצי מהעולם קומבינטור. זה פשוט הוצאת מילה מהקשרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...