סרט הזוי ועצוב מאוד שקרא לי היום. - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סרט הזוי ועצוב מאוד שקרא לי היום.


kinggil

Recommended Posts

  • תגובות 91
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

זה מצחיק.

למה שמישהו ילך ברחובות עם סכין כי הוא מפחד שיתקפו אותו?(ובצדק,אני לא אומר שלא אבל אני לא אלך עם סכין),זה מראה על נטיה למדינת עולם שלישי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דוגרי - אין מה לעשות נגד זה. וזה הדבר הכי מעצבן ומעציב שיש בעולם.

אם חבורה של ערסים באים אלייך עם סכינים, מה תעשה? תנסה להפיל את כולם? זה לא מציאותי...

ולמי שהכליל ואמר שלא צריך את הרוסים האלה, שכל מה שהם מביאים זה צרות, תחשוב פעמיים לפני שאתה מדבר. כי ערסים עבריינים יש גם מרוקאים, גם תימנים וגם פולנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פי גז מדמיע אחלה רעיון רק מה זה עושה אצלו ?? חח

היתם 3 הם 2 בזמן שהיו דופקים לחבר שלך מכות בימקום ליראות כנס בהם עם אגרופי לפנים לביצים תרטקו וקרעו למישטרה הם כבר יראו את חבר שלכם ויבינו

עדיף לביצים שלא יהיו יותר מידי סימנים

זה מסקיר לי סיפור לפני שנתיים + אני וחבר יצאנו מהקניון חיכינו לאבא של חבר שלי (מרוקאי עובד בחנות נעליים בשוק הקרמל) באו 5 ילדים גדוליםפ בגיל אבל בגודל קטנים בקצת עם שתיי בנות רצו להראות להם שאף אחד לא מיתעסק איתם (גם כן ערסים) אימו עליי עם עט ועשה לי תנוע מהירה לביצים בלי ליפגוע ואז נותנים 3 אז לא זזתי הוא אמר תיראו זה פסל זה לא זז אז אבא של חבר שלי בה הלכנו אז הוא שם לי את העט בגב תפסתי אומץ כי אבא של חבר שלי פה היסתובבתי עים בוקס לאף שלו הוא נפל התחלתי לקלל אותו חבר שלו קפץ עליי מאחורה (עשיתי פעם 10 שיעורים בגודו) חנק אותי הישתחררתי והעפתי אותו מעליי קדימה הוא נפל על הגב ולא קם יותר ואז אבא של חבר שלי יצא עם קפקף רק אחריהם וזה גרם לי לישון כמו תינוק היו לי חלומות איך פיצצנו אותם (זה עושה הרגשה טובה שאתה עומד במה שמה מולך)

ומאז אף אחד לא היתעסק איתי בעיקר ביגלל שגדלתי ל סוס או יותר נכון 2 סוסים מחוברים אז לא מיתעסקים :hat:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מזכיר לי סיפור שפעם הייתי עם איזה 3 חברים וכמה ידידות בחוף בת"א עישנו ושתינו פתאום באו אלינו כמה ערבים היו דיי נחמדים אבל אחד מהם גנב לידידה את הארנק .

אנשים כאלה יודע מה עושים איתם? לוקחים אחד מהם לצד ומדברים איתם! אחר כך התחברנו איתם, ישבו איתנו קצת והלכו [זה כמובן אחרי שהחזירו הכול, שקל שקל!].

כשבאים אליך עם סכין אתה לא צריך לשחק אותה עבריין אחושרמוטה ולנסות להפחיד אותו למה זה בטוח לא עוזר אבל גם לא לשחק אותה [או להיות בעצם] מעפן חלש שבכף אחד מורידים אותו. זה עניין של כבוד! אומרים חכה אחי בוא לצד, שמים לו יד על הצואר חזק אבל לא שיכאב לו ומדברים איתו פנים מול פנים. אם הוא לא מקשיב יש לך כמה דברים לעשות, ואני לא אומר את זה בנימה של צחוק אלא ברצינות מוחלטת! יש אנשים ממש טמבלים :

1. להוריד לו את הראש, לבעוט לו ביד עם הסכין, לתפוס לו את היד ולהכניס את הסכין אל תוכו ואז לזרוק את הסכין רחוק ולברוח [זה תעשה רק, אבל רק אם אתה מתאמן בחדר ככה שבטוח שאתה יותר חזק ממנו ובהרבה! בדברים כאלה לא לוקחים צ'אנס], להביא להם מכות, להתווכח איתם בכאילו מי אתה ואת מי אתה מכיר עד שזה, ברוב המקרים, מגיע אל פשרה שכל אחד הולך לדרך שלו או שמחליפים מספרים כאילו וקובעים למכות [שכמובן אני לא צריך להגיד שלא מגיעים לשם בכלל..].

2. לתת הכול

3. לברוח ואפילו באותו הזמן לצרוח [במידה ורודפים אחריך]

שתי האפשרויות השניות הן יותר לאנשים שממש לא רוצים להסתבך שכן גם אם יסתבכו הם לא יגמרו בטוב.

תאמינו לי אבל שלדבר זה הכי טוב! רוב הערסים האלה משחקים בכבוד. כבוד זה אחד הדברים הכי חשובים שיש לבן אדם, בלי זה הוא לא שווה! פשוט אסור להתנפח יותר מידי... יצא לי שאפילו שמרתי על קשר עם מישהו אחרי שלקחתי אותו לצד לדיבור [ליד החברים שלהם הם דיי משחקים אותה..] ואז התחברנו והוא וחבר שלו הצטרפו אלינו.. דווקא בחורים סבבה!

משפט שחשבתי עליו תוך כדי כתיבה :

אם תוריד את הראש נמוך ידרכו עליו ואם תרים אותו גבוה לא תשים לב לגוף אלא רק אחרי שיפוצצו אותו מכות. לא מנוסח בקיטצ'יות אז אשמח אם מישהו ינסה לערוך אותו שישמע יותר טוב..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדבר זה באמת אחד הטובים לחבר שלי ניסו ליגנוב את האופנים שהיו קשורות באתי אליו ואמרתי שלום כאילו שאמתי מה אתה עושה לאופנים שלייי!!!!!

אז הוא אמר זה שלך אמרתי לא זה של ילד אחד מהשיכבה שיש לו גב ולא כדי ובאותה איזדמנות הראתי לו אופנים אחרות של המורה לספורט הם לקחו לו תאופנים והוא תפס אותם פחח אני מיד ברחתי שלא יווצר טעויות:hat:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יאומן מה שהולך פה תלמד חוק בחיים אל תצא פריאר תמיד תגיב תחזיר ואל תוותר לאף אחד גם אם פירקו אותך לגורמים גמני מחיפה לפי הסיפור שלך אתה בטח מהכרמל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני חשבתי ככה. לפחות עד שראיתי את התמונות של כמה מפה והבנתי שלא כולם פה שמנים מאוד או רזים וחלשים.. הבנתי שיש פה גם עוד אנשים שמתאמנים ואוהבים אז דיי ברור שהם לא מדברים באוויר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

giloman, מה יש לך לעשות בעיר העתיקה? :\

אני נורא מצטער לשמוע על מה שקרה. החלמה מהירה לחבר שלך.

כאלה זבלים...בבקשה - אל תכלילו בזה את כל הרוסים

אני בעצמי בלרוסי, בחיים לא גנבתי\הרמתי יד על מישהי בלי סיבה מוצדקת

קורה לי פה ושם מקרים כאלה...אף פעם לא גנבו ממני משהו, פעם אחת הייתי לבד והספקתי להרגיע את אותו אחד (ערס שבלי סיבה ניסה בכוח ללכת איתי מכות), ושאר הפעמים זה עם עוד חברים, פעם אחת אמרנו להם לו והם ניסו להתחיל איתנו, אבל אני בעצמי לא חלש וגם חברים שלי בכלל סוסים, פשוט קמנו (כי ישבנו) והם החליטו להתעופף משם...

בלרוסים שולטים :ylsuper:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...