עבור לתוכן

חשיבותו של גודל הזיכרון בכרטיס???

Featured Replies

פורסם

אני מעוניין לקנות את ה 6600GT בעל 128MB ,הוא יחסית יקר ולמרות שהוא 128MB ובכל זאת הוא מקבל ביקורות טובות האם זהו נתון שהוא קריטי עבור קנית כרטיס או שעדיף להוסיף זיכרון למחשב אני די מבולבל או לקנות כרטיס פחות טוב עם 256MB

פורסם

מה התוספת הכסף?

יכולת גם להציץ בFAQ של הפורום שעודכן אתמול לאחר הרבה מאוד זמן שלא עודכן.

פורסם

כמות הזיכרון, הוא נתון מאוד שולי, ולרוב לא מסתכלים עליו בעת קנית כרטיס מסך.

כרטיס פחות טוב עם 256M לעולם לא יהיה יותר טוב עם 6600GT עם 128M

על איזה מחיר וכרטיסים מדובר?

פורסם

איזה מחיר ?

איזה מחשב יש לך ? לוח אם מעבד זיכרון וכרטיס קודם ?

מה אתה מצפה מהכרטיס מסך משחקים ? איך איזה מה מו מי ?

ספר לנו שנדע לעזור טוב :)

פורסם
  • מחבר

P.4 3

1GHZ MEMORY 667MHZ

6600GT

לגבי לוח אם עוד לא החלטתי

השאלה הגדולה היא למה מייצרים כרטיס מסך כגון 6600GT עם זיכרון כל כך נמוך משתמע מכך שזה לא משמעותי אחרי הכל למה הוא כך כך יקר

פורסם

אפ אץה בנה מערכת מחשב תשכח מ 6600GT

ובאותה תקופה שהוא יצא ממש לא היה צורך ביותר מ 128MB מה גם שהליבה של הכרטיס

מאפשרת משחקים עם הגדרות שלא ינצלו יותר מכמות הזיכרון הזו

אז למה לשים יותר ?

כיום יש לך כרטיס מסך 7600GS שהוא חזק יותר מ 6600GT ב 10-20%

יחס מחיר שווה ...

אז או שתיקח אותו או שתוסיף איזה 300 שח ותיקח 7600GT שהוא בכלל פי 2 מהם ...ועדיף יותר :)

ותיכנס לפורום לוחות אם ומעבדים

ימליצו לך שם על מעבד אחר ...

אל תקנה P4 3GHZ זה נשמע אסון ...

פורסם
  • מחבר

תודה לך את האמת לא הצלחתי לגבש דעה לגבי המעבד ( מחוסר הבנה) אני יכנס כבר לפורום הנכון

פורסם

אסף, בלבלת לי ולו את המוח...

השאלה הגדולה היא למה מייצרים כרטיס מסך כגון 6600GT עם זיכרון כל כך נמוך משתמע מכך שזה לא משמעותי אחרי הכל למה הוא כך כך יקר

יש הרבה נתונים לכרטיסי המסך שמשפיעים על הביצועים, לעומת זאת כמות הזיכרון לא משפיעה על הביצועים...

זה שמייצרים כרטיסים חלשים, נגיד GF6200 עם 256M זיכרון, זה בשביל שאנשים שלא מתמצאים בדברים האלה, יקנו את הכרטיס ויחשבו שהו הרבה יותר חזק מ 6600GT שהוא רק עם 128M!

פורסם

לא בלבלתי לאף אחד תמוח

יותר זיכרון בכרטיס מסך חזק זה טוב !!!

ברגע שהכרטיס לא יגיע אף פעם לשימוש עם כמות גדולה של זיכרון

בגלל שגם אם ימתינו לו 128 MB או יותר 256MB על הכרטיס לעיבוד

הוא לא יספיק לעבד כל כך מהר בגלל שהוא חלש אז זה לא יהיה ממש משנה !!!

כרטיסים כיום של MID END חובה 256MB למה השימוש בו מתחיל לתת תוספת במשחקים החדשים :P

כרטיס 6600GT לא זקוק ל 256MB בגלל שהוא לא ינצל את ה 128MB הנוספים

זאת אומרת לשלם סתם כסף על כלום !

פורסם

די ילדודס תפסיקו לריב...

כרטיסים כיום של MID END חובה 256MB למה השימוש בו מתחיל לתת תוספת במשחקים החדשים :P

בוא ואגיד לך למה:

טקסטורות...

שישי לך משחק כמו DOOM3\FEAR\COD2 שבשביל לנצל את מלוא הפוטנציאל של המשחק\כרטיס הדרישה היא 256MB\512MB לזכרון כרטיס בשביל לעבד את הטקסטורה...

וכרטיסי 256MB הם לא "על הפנים" כמו שאומרים ולמה?

כרטיסי מסך מהדור החדש מגיעים עם זכרונות 256MB שהם פחות מ2.0ns ככה שהם בהחלט מנוצלים במשחקים כיום ואני חוזר כיום

תלוי בכרטיס...

פורסם

נכון "כיום" אבל בעבר כריס עם 256 MB היה מגיע עם 4-5 NS

חוץ מזה שהיה עולה עוד כמה $ טובים שלא מצדיקים את הקניה של MB נוספים

כמו במקרים של 6600GT למינהם ...

פורסם

Another byte bites the dust


1x 24bit@1024x768 buffer: 2.3MB
1x 8bit@1024x768 buffer: 700KB
texture filtering: point sampeling.
Anti Aliasing: None.
number of `off screen frame buffers`: 0.
3x 32bit@1024x768 buffers: 9.5MB

Less then 15mb? no broblem! but those are only the minimal~ memory reqirements. As the average memory requirements for a 1024x768 sence(no Anti Aliasing, 1 OSFB, Triliniar flitering only) are 20-25MB~ of continuous memeory.

The same sence using 4XMSAA(Multisampeling; sparse sampeling/rotating grind) and 8XAF(angle independed) will require 35-40MB~ of continuous memory.

An avrage `High-End` game requires over 80MB of continuous memory to render a scene at 1600x1200@32 and allmost twice as much if FP16_HDR is involved.

And still it doesnt seems to be that much ain it? But yet again there arent the finaly nubmers. These numbers dont take into count the amount of memory needed for texture memory, since its a tricky buisness. Alot of the texture memory these days is stored on your system's RAM, and dynamicly uploaded into you're cards O/B memory. But texture fetching from your system's RAM isnt a realistic option; thas all memory needed to render the next frame has to be allready stored on your card's RAM. Allso all shadow maps, light maps, etc` are usualy stored on your card's O/B memory.

Today's games require more then 100MB of free `GPU` memory at the highest Texture level + atleast 500MB of the system's RAM.

Most cards today allready benefit from 256MB of memory, `High-End` cards benefit from 512MB of O/B memory when rendering at higher then 1280x1024@32 resolutions, and/or when HDR is involved. Any `High-End` card(yep even the 7900GT) with less then 512MB of O/B RAM will have to say goodbye to very_high_texture_quality pretty darn soon. As upcomming games like Prey and Crysis are presume to double the memory requirements of O/B texture memory. advanced shaders or not the `Crysis` black guy is simply skinned using 2MP texutre maps ;).

Memory bandwidth is allso a very importnat issue, as allways the more the marrier. but its imposible to calculate propperly since there are not enough base values to work with.

On that note;

All cards will become bandwidth limited before they become fillrate limited.

Most cards will become memory limited before they become bandwidth limited.

As for this specific issue its mostly about your preference. If you rather turn down some effects to preserv high texture quality then go for the 256MB version; if you dont care about texture quality go for the 128MB one.

N.R.F.B

פורסם

if you rather turn down some effects to preserv high texture quality then go for the 256MB version. if you dont care about texture quality go for the 128MB one.

בקיצור להגדרות גבוהות חייב 256MB :)

פורסם
  • מחבר

תודה לכולכם בהחלט עניתם לי על השאלה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים