פורסם 2006 במרץ 2419 שנים יש לי זכרון של GEIL, שהחליט ביום בהיר להפסיק לעבוד, אין לישמץ של מושג מה גרם לבעיה, ואני מעולם לא ביצעתי OC למחשב.הביטוח דרך החנות שקנית את המחשב עצמו נגמר (עברו שנתיים מאז).הבנתי שהכרטיס זכרון שלי ניתן עם ביטוח לכל החיים (אין לי תעודהאבל יש לי מדבקות על הכרטיס של אמינות) יש לי גם כן קבלת קניהעם תאריך אם זה בעל חשיבות.http://www.geilusa.com/proddetail.asp?linenumber=35עכשיו איך אני יכול ליצור קשר עם החברה\יבואן בכדי שיבדקו אתהנושא (תכלס בכדי שיחליפו לי את הכרטיס זכרון)?אני אשמח אם מישהו עם נסיון בדבר, יכול להצביע לי על נקודותשיעזרו לי להחליף את הזכרון הבלוי.תודה מראש!
פורסם 2006 במרץ 2519 שנים בקישור שרשמת יש מספרי טלפון ,אני היתי בכל זאת הולך לחנות גם אם אצלם פג תוקף האחריות.הרי זה לכל החיים זה גם מה שבחברה יגידו...
פורסם 2006 במרץ 2519 שנים בבקשה, מהקישור שאתה בעצמך נתת... http://www.cd-log.co.il/Arie Regev 5, Netanya Israel, Tel: 972-9-8851818Fax: 972-9-8852773 Israel Dealer
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.