עבור לתוכן

אני מזיל ריר על התמונות האלה(זה בפורום מישחקים אז חרמנים על תיכנסו זה לא כוסיות)

Featured Replies

פורסם

טוב, לכל מי שלא יודע מה הקטע של השלט או חושב שהשלט הוא חרא של דבר אז הנה הסרטון שמסביר מה כל מכשיר עושה.

ולפי דעתי זה הרבה יותר נוח מאשר השלט של XBOX או PS

למשל אם יהיה משחק של כדור בסיס, אז לא יהיה צריך לכוון את כוח החבטה של השחקן ואת הכיוון ואז לתת למחשב לעשות את החישוב...

כאן תצתרך לעשות את זה לבד...בתיקווה שיהיה בשלט את החיישנים המתאימים לזהות את הכוח שהופעל על השלט בזמן החבטה...

http://video.google.com/videoplay?docid=-5638469863865286117&q=nintendo

  • תגובות 76
  • צפיות 6.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

האטארי 2600 יצא כמעט עשר שנים לפני הNES....

צודק טעות שלי הוא יתחרה באטרי 7800

atari7800.jpg

ודרך הגב העיצוב של הNES לקוח מה-גים אין אוהץ-(מכשירים נידים של נינטנדו שיצאו לפני הגימבוי)

ככה שנינטנדו לא גנבה מאטרי ת+ של הידית שראיתי כרגע ב7800

פורסם

ואו יפנים שעושים שטויות עם השלט

מכל הדברים הרעיון היחידי שנראה כאילו הוא עשוי לעבוד זה להחזיק אותו כמו פנס

וכל שאר הרעיונות נראים כמו משחקי מסיבה מפגרים

שוב, אתם לא אמני חרבות או שחקני טניס או ג'דיי או כל דבר אחר שמאפשר לכם פיסית לעשות את כל הדברים המאגניבים באמת

שחקו גוד אוף וור או נינג'ה גיידן, אין שום סיכוי שאתה מבצעים את זה עם החיישן תנועה הזה

שחקו משחק מרוצים, או כדורגל או פוטבול או כדורסל (ענפי הספורט הפופלאריים ביותר בעולם) אתם לא יכולים לעשות את זה עם החיישן תנועה הזה

משחקי פלטפורמה ? אולי יהיה מריו חדש שיוכל לעשות עם זה משהו

זלדה? פאקינג פורגט איט

כל עולם המשחקים מתבסס על העובדה שאף אחד מאיתנו הוא לא אלוף עולם במשהו, אך אנחנו יכולים להיות במשחק מחשב

ולמשחקי מחשב נורמלים- השלט הזה פשוט מעוצב גרוע, יש לך גישה למעט כפתורים בו זמנית, רק ידית אנלוגית אחת מחזיקים אותו כמו שלט שזו הצורה הכי גרועה להחזיק משהו (הכי הרבה מאמץ על שורש כף היד)

פורסם

נדב, אני נוטה לא להסכים איתך.

כמובן שמשחק שאתה שולט בו בחרב שלך, או במחבט, או בכל דבר אחר, יהיה בעל אופי שונה מהמשחקים שהכרנו עד היום, כפי שמשחקים עם עכבר שונים באופיים ממשחקים שהיו לפני השימוש בעכבר.

אם יהיה משחק שבו אתה שולט בחרב אז, מן הסתם, תוכל לבחור רמת קושי ולהשתפר עם הזמן. וזה שתהיה טוב בזה במשחק לא אומר שתוכל להפוך לנינג'ה (ולהיפך).

זה כמו להגיד ששח מט במחשב זה דבר מפגר, כי אנחנו לא רבי-אומנים בין לאומיים... ::)

פורסם

אני מבין שלא ראית את נינג'ה גיידן או גוד אוף וור?

שחמט הוא משחק שלא משנה מה הרמה שלך הוא יראה אותו דבר

קרב חרבות יראה עלוב אם אתה לא יודע להשתמש בחרב...

הוא יהיה איטי, מגושם, ובגלל שאין התנגשות פיסית עם החרב של היריב זה לא ירגיש נכון

בנוסף, החרב זה רק מרכיב אחד של הגוף שלך, איך תשלוט בבעיטות? בקפיצות? בהפלות? בתפיסות? אני ממליץ לך לראות סרטון של נינג'ה גיידן ולחזור אחרי זה לשלט של נינטדו ותגיד לי אתה אם אתה חושב שהשטות הזו יעילה

העיצוב של השלט הזה לא מאפשר לשחק בצורה נורמלית במשחקים של היום

הם בחרו עיצוב כלאיים נוראי

זה לא אקדח אז יהיה קשה לכוון אותו במשחקי ירי, הכפתורים עליו אז יהיה בעייתי להשתמש בו כ"סטיק תנועה" או ואטוור

מחזיקים אותו כמו שלט, שזו תנוחה מאד לא נוחה לכף היד כפי שציינתי (קרפל טנל דזיז הר איי קאם?)

פורסם
  • מחבר

ההשווה לשח מט לא קשורה

אבל נדב זה לא שמפתחי המישחקים יתחילו לעשות מישחקים ברמה כל כך קשה שתפסיד כל הזמן

קרבות חרבות יכולים להיות פשוטים כמו מישחקי מקלות של ילדים

וככה כל מישחק אחר

זה כמו שתגיד שילד לא יכול ליזרוק אבן כי הוא לא אלוף העולם בזריקת דיסקוס :s07:

חוץ מיזה אתה מדבר כמו איזה עובד של מיקרוסופט שדיבר שטויות

ורק בישביל הידע נינטנדו אמרה שתיהיה גם ידית רגילה לרוולושן ככה שהפחד שלך משליטה במישחקים לא מובן לי

פורסם

קודם כל, אני חייב לך חוב על השטויות בקשר לניטדנו הייתה ראשונה בכל דבר בעולם

1. ממציאת הג'וי סטיק האנלוגי הראשון הייתה vectrex

http://en.wikipedia.org/wiki/Vectrex ב82 (חח עכשיו שאני קורא את זה לעומק אפילו רשום במפורש שז\למרות שרבים מאמינים שה64 היה ראשון הוא לא)

2. היא גם לא המציאה את הD פאד

In 1981, the first true cross type directional button layout was invented, featured on Entex's short lived "Select A Game" cartridge based handheld system. It featured non-connected raised left, right, up and down buttons aligned to the left of a row of action buttons.

http://en.wikipedia.org/wiki/D-pad

ועכשיו לנושא

מצוין, אז כולנו נצטרך לקנות שלט מיוחד כי היפנים מוזרים?

שמע, אני רוצה לעשות שטויות מאגניבות עם נינג'ה אכזרית, לא לשחק משחקי מקלות של ילדים

פורסם

הת'ראד הזה עדיין פעיל? מה אתה מתווכחים על ידית מזדיינת, כל ידית היא נוחה כאשר מתרגלים אליה, גם הידיות של הקונסלות איומים כאשר מתחילים איתם לראשונה. אין על מה להתווכח...

פורסם
  • מחבר

טוב אז הם שיפרו מאוד תידית אנלוגית ושיפרו מאוד ת+

בכל מיקרה בקונסולות הנימכרות ביותר הם אלה שדחפו יותר רעיונות קדימה תוך הרבה סיכונים

כמו הDS למשל

ובנוגע ל+

In 1982, Nintendo's Gunpei Yokoi updated this idea, connecting the points of the cross shaped button layout into the familiar modern design for their Donkey Kong handheld game. The design proved to be popular for subsequent Game & Watch titles, although the previously introduced non-connected D-pad style was still utilized on various later Game & Watch titles, including the Super Mario Brothers handheld game. This particular design was patented.

פורסם

בסדר, הם שיפרו, הם לא גאוני הדור שחשבו על זה

הDS מוצלח מאד ביפן מסיבה לא ברורה וכנראה יפנית

שאר העולם לא במצב כזה מזהיר

פורסם

בסדר, הם שיפרו, הם לא גאוני הדור שחשבו על זה

הDS מוצלח מאד ביפן מסיבה לא ברורה וכנראה יפנית

שאר העולם לא במצב כזה מזהיר

כי יפנים קונים כל זבל אמריקאי, אם הם יכלו להתחתן עם בקבוקי קולה הם היו עושים זאת.

פורסם

הא? DS הוא יפני...

פורסם

אם אני זוכר נכון נינטדנו היא חברה אמריקאית, נתנו שם יפני כדי למכור את הזבל הזה, או שזאת הייתה atari לא משנה יותר מידי.

יפנים הם מוזרים נקודה com.

פורסם

נינטדו היא חברה יפנית מאד יפנית אפילו

וגם יפנים הם בהחלט מוזרים, לידינו סטון קולד כאן כנראה היה יפני במשפחתו

פורסם
  • מחבר

מה הקשר גם סוני יפנית אז למה אותה אתם כן משבחים?

והDS מצליח בכל 3 האזורים-יפן אירופה וארצות הברית

ומבחינת מישחקים הוא מוכר יותר מהPSP ובחישוב של מכירות מכשירים בכל העולם מוביל על הPSP במכירות מכשירים

זה שביפן הם מטורפים וקונים תDS בכמויות עצומות זה לא אומר שהDS מצליח רק ביפן

ביפן גם קונים מישחקים כאלה-

http://www.gamespot.com/ds/rpg/animalcrossingds/review.html

וזה עוד לא מהמישחקים המוזרים ביותר שיצאו לDS

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים