פורסם 2006 במרץ 2519 שנים טוב, לכל מי שלא יודע מה הקטע של השלט או חושב שהשלט הוא חרא של דבר אז הנה הסרטון שמסביר מה כל מכשיר עושה.ולפי דעתי זה הרבה יותר נוח מאשר השלט של XBOX או PSלמשל אם יהיה משחק של כדור בסיס, אז לא יהיה צריך לכוון את כוח החבטה של השחקן ואת הכיוון ואז לתת למחשב לעשות את החישוב...כאן תצתרך לעשות את זה לבד...בתיקווה שיהיה בשלט את החיישנים המתאימים לזהות את הכוח שהופעל על השלט בזמן החבטה...http://video.google.com/videoplay?docid=-5638469863865286117&q=nintendo
פורסם 2006 במרץ 2519 שנים מחבר האטארי 2600 יצא כמעט עשר שנים לפני הNES.... צודק טעות שלי הוא יתחרה באטרי 7800 ודרך הגב העיצוב של הNES לקוח מה-גים אין אוהץ-(מכשירים נידים של נינטנדו שיצאו לפני הגימבוי) ככה שנינטנדו לא גנבה מאטרי ת+ של הידית שראיתי כרגע ב7800
פורסם 2006 במרץ 2519 שנים ואו יפנים שעושים שטויות עם השלטמכל הדברים הרעיון היחידי שנראה כאילו הוא עשוי לעבוד זה להחזיק אותו כמו פנסוכל שאר הרעיונות נראים כמו משחקי מסיבה מפגריםשוב, אתם לא אמני חרבות או שחקני טניס או ג'דיי או כל דבר אחר שמאפשר לכם פיסית לעשות את כל הדברים המאגניבים באמתשחקו גוד אוף וור או נינג'ה גיידן, אין שום סיכוי שאתה מבצעים את זה עם החיישן תנועה הזהשחקו משחק מרוצים, או כדורגל או פוטבול או כדורסל (ענפי הספורט הפופלאריים ביותר בעולם) אתם לא יכולים לעשות את זה עם החיישן תנועה הזהמשחקי פלטפורמה ? אולי יהיה מריו חדש שיוכל לעשות עם זה משהוזלדה? פאקינג פורגט איטכל עולם המשחקים מתבסס על העובדה שאף אחד מאיתנו הוא לא אלוף עולם במשהו, אך אנחנו יכולים להיות במשחק מחשבולמשחקי מחשב נורמלים- השלט הזה פשוט מעוצב גרוע, יש לך גישה למעט כפתורים בו זמנית, רק ידית אנלוגית אחת מחזיקים אותו כמו שלט שזו הצורה הכי גרועה להחזיק משהו (הכי הרבה מאמץ על שורש כף היד)
פורסם 2006 במרץ 2519 שנים נדב, אני נוטה לא להסכים איתך. כמובן שמשחק שאתה שולט בו בחרב שלך, או במחבט, או בכל דבר אחר, יהיה בעל אופי שונה מהמשחקים שהכרנו עד היום, כפי שמשחקים עם עכבר שונים באופיים ממשחקים שהיו לפני השימוש בעכבר. אם יהיה משחק שבו אתה שולט בחרב אז, מן הסתם, תוכל לבחור רמת קושי ולהשתפר עם הזמן. וזה שתהיה טוב בזה במשחק לא אומר שתוכל להפוך לנינג'ה (ולהיפך). זה כמו להגיד ששח מט במחשב זה דבר מפגר, כי אנחנו לא רבי-אומנים בין לאומיים... :
פורסם 2006 במרץ 2519 שנים אני מבין שלא ראית את נינג'ה גיידן או גוד אוף וור?שחמט הוא משחק שלא משנה מה הרמה שלך הוא יראה אותו דברקרב חרבות יראה עלוב אם אתה לא יודע להשתמש בחרב...הוא יהיה איטי, מגושם, ובגלל שאין התנגשות פיסית עם החרב של היריב זה לא ירגיש נכוןבנוסף, החרב זה רק מרכיב אחד של הגוף שלך, איך תשלוט בבעיטות? בקפיצות? בהפלות? בתפיסות? אני ממליץ לך לראות סרטון של נינג'ה גיידן ולחזור אחרי זה לשלט של נינטדו ותגיד לי אתה אם אתה חושב שהשטות הזו יעילההעיצוב של השלט הזה לא מאפשר לשחק בצורה נורמלית במשחקים של היוםהם בחרו עיצוב כלאיים נוראיזה לא אקדח אז יהיה קשה לכוון אותו במשחקי ירי, הכפתורים עליו אז יהיה בעייתי להשתמש בו כ"סטיק תנועה" או ואטוורמחזיקים אותו כמו שלט, שזו תנוחה מאד לא נוחה לכף היד כפי שציינתי (קרפל טנל דזיז הר איי קאם?)
פורסם 2006 במרץ 2519 שנים מחבר ההשווה לשח מט לא קשורה אבל נדב זה לא שמפתחי המישחקים יתחילו לעשות מישחקים ברמה כל כך קשה שתפסיד כל הזמן קרבות חרבות יכולים להיות פשוטים כמו מישחקי מקלות של ילדים וככה כל מישחק אחר זה כמו שתגיד שילד לא יכול ליזרוק אבן כי הוא לא אלוף העולם בזריקת דיסקוס חוץ מיזה אתה מדבר כמו איזה עובד של מיקרוסופט שדיבר שטויות ורק בישביל הידע נינטנדו אמרה שתיהיה גם ידית רגילה לרוולושן ככה שהפחד שלך משליטה במישחקים לא מובן לי
פורסם 2006 במרץ 2519 שנים קודם כל, אני חייב לך חוב על השטויות בקשר לניטדנו הייתה ראשונה בכל דבר בעולם1. ממציאת הג'וי סטיק האנלוגי הראשון הייתה vectrexhttp://en.wikipedia.org/wiki/Vectrex ב82 (חח עכשיו שאני קורא את זה לעומק אפילו רשום במפורש שז\למרות שרבים מאמינים שה64 היה ראשון הוא לא)2. היא גם לא המציאה את הD פאדIn 1981, the first true cross type directional button layout was invented, featured on Entex's short lived "Select A Game" cartridge based handheld system. It featured non-connected raised left, right, up and down buttons aligned to the left of a row of action buttons.http://en.wikipedia.org/wiki/D-pad ועכשיו לנושאמצוין, אז כולנו נצטרך לקנות שלט מיוחד כי היפנים מוזרים?שמע, אני רוצה לעשות שטויות מאגניבות עם נינג'ה אכזרית, לא לשחק משחקי מקלות של ילדים
פורסם 2006 במרץ 2519 שנים הת'ראד הזה עדיין פעיל? מה אתה מתווכחים על ידית מזדיינת, כל ידית היא נוחה כאשר מתרגלים אליה, גם הידיות של הקונסלות איומים כאשר מתחילים איתם לראשונה. אין על מה להתווכח...
פורסם 2006 במרץ 2519 שנים מחבר טוב אז הם שיפרו מאוד תידית אנלוגית ושיפרו מאוד ת+בכל מיקרה בקונסולות הנימכרות ביותר הם אלה שדחפו יותר רעיונות קדימה תוך הרבה סיכוניםכמו הDS למשל ובנוגע ל+In 1982, Nintendo's Gunpei Yokoi updated this idea, connecting the points of the cross shaped button layout into the familiar modern design for their Donkey Kong handheld game. The design proved to be popular for subsequent Game & Watch titles, although the previously introduced non-connected D-pad style was still utilized on various later Game & Watch titles, including the Super Mario Brothers handheld game. This particular design was patented.
פורסם 2006 במרץ 2519 שנים בסדר, הם שיפרו, הם לא גאוני הדור שחשבו על זההDS מוצלח מאד ביפן מסיבה לא ברורה וכנראה יפניתשאר העולם לא במצב כזה מזהיר
פורסם 2006 במרץ 2519 שנים בסדר, הם שיפרו, הם לא גאוני הדור שחשבו על זההDS מוצלח מאד ביפן מסיבה לא ברורה וכנראה יפניתשאר העולם לא במצב כזה מזהירכי יפנים קונים כל זבל אמריקאי, אם הם יכלו להתחתן עם בקבוקי קולה הם היו עושים זאת.
פורסם 2006 במרץ 2519 שנים אם אני זוכר נכון נינטדנו היא חברה אמריקאית, נתנו שם יפני כדי למכור את הזבל הזה, או שזאת הייתה atari לא משנה יותר מידי.יפנים הם מוזרים נקודה com.
פורסם 2006 במרץ 2519 שנים נינטדו היא חברה יפנית מאד יפנית אפילווגם יפנים הם בהחלט מוזרים, לידינו סטון קולד כאן כנראה היה יפני במשפחתו
פורסם 2006 במרץ 2519 שנים מחבר מה הקשר גם סוני יפנית אז למה אותה אתם כן משבחים?והDS מצליח בכל 3 האזורים-יפן אירופה וארצות הבריתומבחינת מישחקים הוא מוכר יותר מהPSP ובחישוב של מכירות מכשירים בכל העולם מוביל על הPSP במכירות מכשיריםזה שביפן הם מטורפים וקונים תDS בכמויות עצומות זה לא אומר שהDS מצליח רק ביפןביפן גם קונים מישחקים כאלה-http://www.gamespot.com/ds/rpg/animalcrossingds/review.htmlוזה עוד לא מהמישחקים המוזרים ביותר שיצאו לDS
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.