Elder Scrolls IV: Oblivion - הדיון הראשי - עמוד 48 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Elder Scrolls IV: Oblivion - הדיון הראשי


The_overclocker

איזה סקילים של לחימה עדיף לבחו ב-OBLIVION???  

1983 הצבעות

  1. 1. איזה סקילים של לחימה עדיף לבחו ב-OBLIVION???

    • destruction + conjuration
    • blade + block + heavy armor
    • blunt ( גרזנים ונבוטים ) + block + heavy armor


Recommended Posts

  • תגובות 2.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

דיי זה כזה עלוב המחשב שלי,הוא לא זז לי ממש חלק על 640X480 על הגדרות בינונית ויש לי

p4 2.4

6600gt

1gb ram

ככה זה אמור להיות?

בע,אני מאוכזב.

ממש לא כיף לשחק ככה,ולא מזמן רק שדגרתי את המחשב..

ישאפרשרות לשחק על 1024X768..?על הגדרות נמוכות?מישהו פה משחק על ההגדרות האלה עם מערכת דומה לשלי?

:s05:

amd64 3200

geforce 6600GT

1GB

אני מריץ את המשחק על 1024X768 בלי שום בעיה.

AA2 + BLOOM.

כל אובייקטים למרחוק על המקסימום והטקסטורות על גבוה.

המשחק רץ מעולה.

עד היום בכלל שיחקתי על 1280X1024 ואין כמעט הבדל בקצב פריימים. רק בזמני טעינה.

אגב, יש המון מדריכים לTweak שמשפרים את הביצועים. הנה שניים מומלצים:

http://www.tweakguides.com/Oblivion_1.html

http://www.atomicmpc.com.au/article.asp?CIID=36546

בנוסף ישנם מספר MODים שמשפרים בצורה ניכרת את הויזואליות כמעט בלי פגיעה בקצב הפריימים.

בקשר לשאלה השניה שלך, אתה צריך לצאת מהמערה.

אחרי הבור עם הכלוב והעברושים, יש נקודה מוארת (קרן אור), לך אליה ואז תפנה שמאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:s05:

amd64 3200

geforce 6600GT

1GB

אני מריץ את המשחק על 1024X768 בלי שום בעיה.

AA2 + BLOOM.

כל אובייקטים למרחוק על המקסימום והטקסטורות על גבוה.

המשחק רץ מעולה.

עד היום בכלל שיחקתי על 1280X1024 ואין כמעט הבדל בקצב פריימים. רק בזמני טעינה.

אגב, יש המון מדריכים לTweak שמשפרים את המשחקיות. הנה שניים מומלצים: (האמת, עוד לא עשיתי אותם בעצמי :lol:)

http://www.tweakguides.com/Oblivion_1.html

http://www.atomicmpc.com.au/article.asp?SCID=27&CIID=36222&p=1

בקשר לשאלה השניה שלך, אתה צריך לצאת מהמערה.

אחרי הבור עם הכלוב והעברושים, יש נקודה מוארת (קרן אור), לך אליה ואז תפנה שמאלה.

אני מנחש שזה בגלל המעבד..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אממ יש לי בעיה,הגעתי למקום עם skeletons וכשהרגתי אחד,פתאום אני לא יכול לזוז לשום מקום והוא כותב:

you are over-encumbared או משהו כזה,מהעושים?

משחק חיה אגב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה אומר שאתה סוחב יותר ממה שאתה מסוגל.

יכולת הסחיבה של ציוד תלויה בכוח שלך.

תסתכל בציוד שלך ותראה סימן של נוצה ולידו מספרים כמו: 120/100

זה אומר שאתה יכול לסחוב 100 וכרגע יש עליך 120.

תיפתר מציוד שאתה לא צריך. (shift+click)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מישהו יכול לעזור לי?

הגעתי למקום שהיו בו גובלנים הרבה במערה הזאת הרגתי את כולם ואני לא יודע לאיפה ללכת..מה עושים?

אם זה הקווסט של גילדת הלוחמים, אתה צריך לחזור לזה שנתן לך את הקווסט.

בכלל, אם תלחץ על הקווסט ברשימת הקווסטים שלך, הוא יהפוך לפעיל ויהיה לך חץ שיגיד לך לאן צריך ללכת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

F4

יש לך כמה תפריטים שם.

במסך של המפה תראה אייקונים של גביעים.

אלה המסכים של הקווסטים, הקווסט הפעיל ועוד כמה.

תקרא את החוברת של המשחק, זה יעזור לך מאוד.

(נתנו לינק בעמודים הראשונים של התראד הזה)

בנושא אחר.

היתי בטוח שרק לי יש בעיה עם המשחק הזה.

לא הגיוני שדמות בדרגה גבוהה שמכסחת יצורים מסוכנים, תתקל פתאום בגובלינים או משהו מצחיק כזה ולא רק שהיא לא תדרוס אותם, אלא היא אפילו כמעט תמות!

עד שמצאתי את זה:

For better or for worse the default in Oblivion is to have creatures and items gain in level as the player does, in accordance with their level. In other words, the world adapts to the player. Generally, this is considered a Bad Thing for these reasons:

= Items have little or no value even the most potent items in the game can be found on low level creatures such as bandits as the player gains levels. This has the effect of making rare items valueless, and powerful items diluted. This is a factor of item and loot level lists.

= Encounters level to match the player little sense of accomplishment is attained, for the player is never really any better than the foes he meets. This is a factor of creature level lists and item level lists.

= Encounters become monotonous some medium and low level creatures are filtered out as the player levels, disappearing from the world altogether, resulting in the player combating the same creatures over and over. This is a factor of creature level lists.

http://www.atomicmpc.com.au/article.asp?SCID=27&CIID=36546&p=7

חלק חושבים שזה טוב וחלק לא.

באופן אישי, זה הדבר היחידי שבאמת אכזב אותי במשחק. אין שום תחושה של הישגיות.

אנשים מסיימים את העלילה הראשית בדרגות נמוכות מאוד כי בשלבים גבוהים יותר זה קשה מידי. איפה ההגיון בזה??

עוד מישהו חושב שזה לא יצא כמו שצריך?

בכל מקרה, בקרוב תפורסם רשימה של MODS שמשנים את זה. אני מבטיח לעדכן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

F4

יש לך כמה תפריטים שם.

במסך של המפה תראה אייקונים של גביעים.

אלה המסכים של הקווסטים, הקווסט הפעיל ועוד כמה.

תקרא את החוברת של המשחק, זה יעזור לך מאוד.

(נתנו לינק בעמודים הראשונים של התראד הזה)

בנושא אחר.

היתי בטוח שרק לי יש בעיה עם המשחק הזה.

לא הגיוני שדמות בדרגה גבוהה שמכסחת יצורים מסוכנים, תתקל פתאום בגובלינים או משהו מצחיק כזה ולא רק שהיא לא תדרוס אותם, אלא היא אפילו כמעט תמות!

עד שמצאתי את זה:http://www.atomicmpc.com.au/article.asp?SCID=27&CIID=36546&p=7

חלק חושבים שזה טוב וחלק לא.

באופן אישי, זה הדבר היחידי שבאמת אכזב אותי במשחק. אין שום תחושה של הישגיות.

אנשים מסיימים את העלילה הראשית בדרגות נמוכות מאוד כי בשלבים גבוהים יותר זה קשה מידי. איפה ההגיון בזה??

עוד מישהו חושב שזה לא יצא כמו שצריך?

בכל מקרה, בקרוב תפורסם רשימה של MODS שמשנים את זה. אני מבטיח לעדכן.

זה דפוק לפי דעתי

אני מחזק תדמות ועושה משימות צד

ואתה אומר לי שגם יצורים חלשים יתחזקו שאני יתחזק :pissed:

מי חשב על הרעיון המטומטם הזה אני לא מבין :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מישהו יודע מה הדרגה המקסימלית במשחק?

אגב, הנה מוד שמגביל את הדרגה הקסימלית של היצורים במשחק כך שיצורים חלשים לא יפרקו אותך בדרגות גבוהות.

Oscuro's Oblivion Overhaul

http://www.gamespot.com/pages/gamespace/download.php?pid=924363&sid=6147372&mode=mods

שימו לב שהמוד משנה עוד דברים ולא רק את המפלצות, אז תקראו טוב טוב את התיאור שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...