עבור לתוכן

RMA לכרטיס מסך דרך חנות

Featured Replies

פורסם

קודם כל שלום וברכה ,אני מוצא את הפורום הזה אינפורמטיבי ולעניין ,לכן עיצתכם חשובה בעיני.

לאחרונה ביצעתי רכישה מהאינטרנט של כרטיס מסך מסוג ג'יפורס 6800 ,ולצערי הוא אינו מתפקד כראוי , ארטיפקטים באיתחול וכו'. במילה אחת הרוס.הבעיה שאין לי איך להחזיר אותו למוכר וגם אין לי חשבונית קניה ,תאריך קנייתו המקורי(ע"י המוכר) הוא שנה וחצי שנתיים בערך. אני שמעתי מכמה אנשים שניתן לעשות עיסקה קטנה עם חנות מחשבים מקומית ,לבקש מהם לשלוח את הכרטיס כמוצר שלהם לRMA ,במקרה הטוב בחינם ובמקרה הפחות טוב גג 100 שקל. אני מוכן לשלם את הסכום הסימלי הזה רק בשביל לא ליהיות בהפסד של כמה מאות שקלים אשר הוצאתי על הכרטיס מסך .

אני מעוניין לדעת אם יש לכם ידע ,עניין בנושא ומה אתם חושבים ניתן לעשות בנידון.

פורסם
  • מחבר

מישהו .. ?

פורסם

אני פשוט חושב שתמצא את החנות שקניתה ממנה

היא תבדוק אם יש לכרטיס עדיין אחריות

יש על הכרטיס SN שאיתו בודקים אתה יכול אפילו להתקשר אליהם לציין תאריך קניה בערך

והם ישתדלו לבדוק לך אם יש להם שירות טוב ...

מעבר לכך המזל ביש ! בחיים לא קונים משהו שיש לו אחריות 3 שנים בלי חשבונית, או עם, וזורקים אותה זה פשוט לא מסודר ולא חכם .

שום חנות לא תסכים להתעסק עם כרטיס שכזה ...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים