עבור לתוכן

לא יודע מה להזמין GTO2 VS. 7600GT

Featured Replies

פורסם

מי לוקח בביצועים?

gto2 פתוח ועם אובר קלוק לפחות לxtpe

או

7600gt

עם אובר לאן שהוא יגיע?

  • תגובות 52
  • צפיות 3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

נראה לי ממש ממש מוקדם להשוות ביניהם, במיוחד שאתה לא יודע מה המחיר של ה7600GT,7800GT וה6800GS. אם אתה יכול, אז מומלץ לחכות איזה שבועיים-שלושה שיצאו בנצ'ים קצת יותר מקיפים ותהיה תמונת מחירים מלאה.

פורסם
  • מחבר

שתיהם עולים 200 דולר!!...

אני מביא מחו"ל...

פורסם

7600gt.

פורסם

אולי גם כדאי לך לחשוב על 6800GS שיעלה לך רק 100$ ויתן רק 10-20% פחות ביצועים, ואז בעוד שנה לקנות כרטיס DX10.

עריכה: בNEWEGG הGTO2 עולה רק 150$, ובגלל שבמילא אין לך אחריות, הייתי הולך עליו.

וחוצמזה הGTO2 מגיע עם VIVO.

פורסם
  • מחבר

dogma אתה מוכן לפרט למה דווקא 7600?

פורסם

ביצועי סטוק ברמה של לפחות 6800U

פוטנציאל אוברקלוק תיאורטי (90 ננו-מטר נגד 110 ננו-מטר)

צריכת חשמל נמוכה במיוחד

ועוד שטויות כמו תמיכה בSM3

פורסם

כי 7600 זה כרטיס 2 דורות קדימה, יש לו תמיכה ב SM3 וכל מה שקשור לזה.

GTO2 זה סתם גימיק לאוברקלוקרים, הוא בכלל SM2.

אני בכלל לא מסתכל במבחני הביצועים כי זה סתם שטויות, גם אם הGTO2 לוקח באוברקלוק זה בגלל האיכות הירודה שלו - במשחקים מסוימים לא היה לך אפשרות לשים את האיכות על VERY HIGH היה לך רק מקסימום HIGH.

אני היתי הולך על 7600 בעניים עצומות.

פורסם

כי 7600 זה כרטיס דורות 2 קדימה, יש לו תמיכה ב SM3 וכל מה שקשור לזה.

GTO2 זה סתם גימיק לאוברקלוקרים, הוא בכלל SM2.

אני בכלל לא מסתכל במבחני הביצועים כי זה סתם שטויות, גם אם הGTO2 לוקח באוברקלוק זה בגלל האיכות הירודה שלו - במשחקים מסוימים לא היה לך אפשרות לשים את האיכות על VERY HIGH היה לך רק מקסימום HIGH.

אני היתי הולך על 7600 בעניים עצומות.

:s07: :s07: :s07:

SM3.0 חסר כל משמעות כיום, וכנראה גם לרוב/כל אורך תקופת הכרטיס הזה לפחות. המשחק היח' שמבדיל בין high לvery high זה AoE, וההבדל הגדול והעצום מסתיים בתמיכה בHDR כביכול.

7600GT חלש מ7800GT בכ10-15% בממוצע, XTPE לפעמים עוקף את ה7800GT תחת תנאים מסויימים, אבל בדרך כלל גם נמצא כ5-10% מאחוריו.

7600GT אפשר להשיג בעד כ170-180 דולר עם, וללא ריבייט, רוב הסיכויים שעם OC תקבל כרטיס חזק בכ10% מעבר לx850xtpe, וגם אם לא 7600GT עד כמה שאפשר להיות יותר future fullproof מx850xtpe.

פורסם

:s07: :s07: :s07:

SM3.0 חסר כל משמעות כיום, וכנראה גם לרוב/כל אורך תקופת הכרטיס הזה לפחות. המשחק היח' שמבדיל בין high לvery high זה AoE, וההבדל הגדול והעצום מסתיים בתמיכה בHDR כביכול.

7600GT חלש מ7800GT בכ10-15% בממוצע, XTPE לפעמים עוקף את ה7800GT תחת תנאים מסויימים, אבל בדרך כלל גם נמצא כ5-10% מאחוריו.

7600GT אפשר להשיג בעד כ170-180 דולר עם, וללא ריבייט, רוב הסיכויים שעם OC תקבל כרטיס חזק בכ10% מעבר לx850xtpe, וגם אם לא 7600GT עד כמה שאפשר להיות יותר future fullproof מx850xtpe.

:nono:

SM3 זה לא רק HDR (וגם אם זה היה רק HDR, וHDR שזה אחד האפקטים הטובים ביותר שיצא לי לירות, זה עדיין היה שווה את ההבדל)

זה מלא דברים החל מצללים הרבה יותר מרשימים ומציאותיים עד לייפוי הגלים והוספת שבירה לגלים (כדי ששפת הים תראה כמו שפת ים ולא כמו בריכה במיקרה הטוב)

וזה גם לא משנה אם יש אופציה VERY HIGH או לא כי גם אם תשים ULTRA HIGH זה עדיין רק יראה לך את HIGH אם אין לך תמיכה חומרתית.

חוץ מזה אם ל7600 יש ביצועים יותר נמוכים כמעט תמיד אפשר להוריד את האפקטים של SM3 ואז הביצועים יעלו.

תגיד ת'אמת נתקעת עם ATI?

פורסם

אני יודע קצת יותר טוב ממך מה זה SM3.0, כל השטויות שאתה מתאר לא קשורות אליו, גם HDR לא קשור אליו, האמפלמנטציה הנפוצה שלו, או לפחות זאת שמתיימרת להיות נפוצה דורשת תמיכה בFP16 blending, חוץ ממספר כרטיסי מקצועיים, ניתן למצוא זאת רק בכרטיסים בעלי תמיכה בSM3.0. "ביטול" אפקטים של SM3.0 כביכול כפי שאתה טוען לא אמורים לשפר ביצועים, אלה להפיך להוריד אותם. SM3.0 בעקר נועד כדי לשפר ביצועים, אומנם סביר להניח ששום חומרה קיימת לא תזכה לראות זאת, במיוחד החומרה הנוכחית של nVIDIA שפשוט מציגה ביצועים איומים תחת Dynamic branching, ירידה של 60% לעומת עליה של כמעט 50% תחת R5XX.

תגיד ת'אמת נתקעת עם ATI?

7600gt.

:s07:

פורסם

אוקי לי יש פה רק 50 הודאות ולך 3000 אז אני מבין פחות.

אבל תגיד לי למה באתר של טומשאדוור יש כתבה שבה עושים השוואה בין SM1 SM2 SM3 בAOE3 וב BLACK & WHITE 2 וכל מה שתיארתי אצלהם לפחות זה מתקשר לSM

ועוד דבר - אני משחק בהרבה משחקים עם גרפיקה HIGH END ונוצר אצלי רושם שSM קשור מאוד לאפקטים. אני לא יכול לתאר לך במדויק איך נוצר הרושם הזה אבל אני יכול להביא לך דוגמה אחת: באופציות של SCCT ה HDR מופיע כסעיף של האפקטים של SM3

וגם במשחקים רבים אחרים הSM מוזכר לדברים שאני תיארתי.

7600gt

:s07:

אולי אתה לא גיימר אז בשבילך HDR, שבירת גלים, וצללים מציאותיים זה שטויות, אבל בשבילי ובשביל עוד הרבה אנשים אלו דברים נפלאים

אם תביט במפרט שלי תראה 2 מערכות, על שניהם שיחקתי בHL2 - במערכת הישנה שיחקתי על 15 FPS גרפיקה הכי נמוכה במערכת השנייה 70FPS הכל הכי גבוה. בפעם הראשונה ששיחקתי יכולתי לדרג את המשחק 10\2 היום אני מדרג אותו 10\8.

פורסם

SM3.0 בפני עצמו איננו מציג שום יתרון על גבי SM2.0b, אין לי כוח להסביר שוב למה הנושא הזה נטחן יותר מידי. הוא לא יתן לך "יותר" אפקטים, או "אפקטים מתקדמים יותר" לפי תפיסת העולם שלך או בכל מה שנוגע אליך.

BW2 לא תומך בSM3.0

SCCT לא תמך בSM2.0 בכלל(מעבר ל85-90% מכלל כרטיסי תומכי DX9...), וכמון שאי אפשר להשוות SM1.1 עם 2.0x/3.0 עד יצא עדכון שהוסיף תמיכה בSM2.0.

כרטיסים עם תמיכה בSM3.0 יש לך שנתיים, אלו הם המשחקים שיצאו עד היום שהשתמשו בזה.

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory

Far Cry (with patch 1.3 installed)

Bet on Soldier

Serious Sam II

AoE3

וניהיה לארג' כיוון שהוא כבר הזדהב אז גם TES:Oblivion

הדבר היחידי שכל אלה ניצלו(SSCT אחרי 1.3) זה את התמיכה של הכרטיס בFP16 blending, שטכנית איננה קשורה לSM3.0 בצורה ישירה.

המשחקים האחרים שתומכים בHDR, שאין לו שום קשר לSM3.0 בצורה זו או אחרת הם

Lego Star Wars: The Video Game

Day of Defeat: Source

Half-Life 2: Lost Coast

Need for Speed: Most Wanted

Counter-Strike: Source

Serious Sam II

Call of Duty 2

Red Orchestra: Ostfront 41-45

מלבד זאת המשחקים שיצאו עד היום שתומכים בSM3.0 מהווים פחות מ1%, גם המשחקים שתומכים בHDR רובם אינם משתמשים כרגע בFP16 blending, או תומכים בFX10 או כל אלוגוריתם אחר כמו SS2.

פורסם

:nono:

SM3 זה לא רק HDR (וגם אם זה היה רק HDR, וHDR שזה אחד האפקטים הטובים ביותר שיצא לי לירות, זה עדיין היה שווה את ההבדל)

זה מלא דברים החל מצללים הרבה יותר מרשימים ומציאותיים עד לייפוי הגלים והוספת שבירה לגלים (כדי ששפת הים תראה כמו שפת ים ולא כמו בריכה במיקרה הטוב)

וזה גם לא משנה אם יש אופציה VERY HIGH או לא כי גם אם תשים ULTRA HIGH זה עדיין רק יראה לך את HIGH אם אין לך תמיכה חומרתית.

חוץ מזה אם ל7600 יש ביצועים יותר נמוכים כמעט תמיד אפשר להוריד את האפקטים של SM3 ואז הביצועים יעלו.

תגיד ת'אמת נתקעת עם ATI?

שטויות הSM3 מגדיל את הביצועים(לפי מה שבדקו לפחות בFC).

פורסם

טעות שלי סליחה, למחוק!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים