עבור לתוכן

6800gs vs 1600xt

Featured Replies

פורסם

עזוב. הוא לא יבין. פאן בוי מושבע, בעל 6800GS, ובגלל זה הוא חושב שלכולם צריך להיות אותו.

אנחנו אידיוטים, הוא חכם, עזוב. 6800GS חזק יותר מ GTO2 פתוח, זהו...... urib כל יכול.

  • תגובות 37
  • צפיות 2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אומרים לך ואתה לא מסכים להקשיב, שום חומרה קיימת של nVIDIA לא תומכת בAA על FP Render Targets. זאת לא שמועה, דעה, זאת עובדה.

AoE3 עושה HDR בשני צורות FX10 + HWAA או FP16 עם Super Sampeling תוכניתי, הוא מרנדר את התמונה ברזולוציה גבוהה פי 2.25 מהרזולוציה המקורית. החומרה שלך לא מסוגלת לבצע AA חומרתי על FPRT נקודה.

אתה יודע לזרוק לאוויר מושגים יפים, שבטח "פיקה007" יגבה אותם,

אבל לצערי, העובדות בשטח מדברות בעד עצמן, וכמו שכבר כתבתי,

אין יתרון לא ל-nvidia ולא ל-ati, מפכינה טכנולוגית, כל חברה טוענת שלה יש "גדול יותר"!

והמושגים שלך קיימים גם בנוידיה, רק בצורה שונה, הם קוראים לזה open_exr,

ati קוראים לזה "MRT", מסקנה זה בדיוק אותו השיט.

דוגמה היקר, הבט וקרא והשכל, אין חדש תחת השמש.

NVIDIAs GeForce 6 has finally acquired full support of the Multiple Render targets and FP Render Target, which allowed the company marketing people to introduce the term NVIDIA HPDR. It should be noted that NVIDIAs HPDR and ATIs HDR approaches are pretty different at this time, therefore, it is unclear whether game developers support both, or wait till ATI and NVIDIA come up with a single standard.

NVIDIA uses a compromise variant, the 16-bit OpenEXR format developed by Industrial Light and Magic to describe the physical values. The 16-bit OpenEXR description devotes one bit for the sign of the exponent, five bits to store the value of the exponent and ten bits to store the mantissas of the chromatic color coordinates (u, v), five bits per coordinate. The dynamic representation range thus stretches to 9 orders of magnitude: from 6.14*10-5 to 6.41*104.

וכמו שאתה רואה בתמונה, תמיכה מלאה ב-hdr64bit, בנוסף עם פילטרים מלאים, כפיש! ;D

[attachment deleted by admin]

פורסם

מה הקשר MRT לFSAA????

פורסם

מה הקשר MRT לFSAA????

אסביר לך מחר, אני כבר עייף לילה טוב :sleep:

פורסם

אסביר לך מחר, אני כבר עייף לילה טוב :sleep:

עייף או לא, אתה בור אטום.

MRT is used for deffered component rendering, or in other words Programmable shaders may write different colors to multiple output color buffers in a single pass.

it has nothing to with Full Screen Anti Aliasing. G70 does not supports hardware MSAA with either FP16 or FX10 render targets. every bloody review out there of these products either stated this fact, or removed nV hardware from HDR+AA benchmarks. on the other hand R5XX hardware does.

# 64-bit floating point HDR rendering supported throughout the pipeline

* Includes support for blending and multi-sample anti-aliasing

# 32-bit integer HDR (10:10:10:2) format supported throughout the pipeline

* Includes support for blending and multi-sample anti-aliasing

if nVIDIA had any hardware capable of doing it they would have made a HUGE PR bs out of it, HPDR yeah right... ::)

זה MRT...

//Set new render target, i.e. texture

m_pD3DDevice->SetRenderTarget( m_pTextureSurface, 0 );

m_pD3DDevice->BeginScene();

m_pD3DDevice->EndScene();

//restore our render target

m_pD3DDevice->SetRenderTarget( m_pBackBuffer, 0 );

או

m_pD3DDevice->SetRenderTarget( m_pTextureSurface, 0|m_pBackBuffer, 0 );

m_pd3dDevice->Clear( 0L, NULL,

D3DCLEAR_TARGET|D3DCLEAR_ZBUFFER|D3DCLEAR_STENCIL,

0xff00bfff, 1.0f, 0L );

פורסם

דוגמה שמור על הפה שלך!!!

ההתלהמות שלך מוכיחה חוסר מקצועיות בנושא,

אולי אתה בעצם, אוסף נוסחאות ומאמרים מגוגל, בשיטת copy&paste,

ללא שום אחיזה במציאות...

כבר כתבתי לך ואוכחתי, גם מאתרים חשובים, וגם ממסמכים ונתונים של נוידיה,

שיש תמיכה בכרטיסים מדור 6 ותמיכה ב-64 ביט ב-hdr במשפחת ה-7.

ולכן אני מצידי, נועל את הדיון הזה כי נמאס לי להתווכח עם "ילדים" שמתלהמים,

ולא מסוגלים לנהל דיון מקצועי, מבלי להשחיל מילה לא במקום!

פורסם

urib חרשנו את הקטע הזה מי יותר טוב מי פחות טוב x800gto2 פתוח לוקח 6800gs ואתה יודע מה אתה לא מאמין בוא ראש בראש המערכת שלי מול המערכת שלך קרב כרטיסים בבית שלי ובוא נראה מי לוקח.

פורסם

דוגמה שמור על הפה שלך!!!

ההתלהמות שלך מוכיחה חוסר מקצועיות בנושא,

אולי אתה בעצם, אוסף נוסחאות ומאמרים מגוגל, בשיטת copy&paste,

ללא שום אחיזה במציאות...

כבר כתבתי לך ואוכחתי, גם מאתרים חשובים, וגם ממסמכים ונתונים של נוידיה,

שיש תמיכה בכרטיסים מדור 6 ותמיכה ב-64 ביט ב-hdr במשפחת ה-7.

ולכן אני מצידי, נועל את הדיון הזה כי נמאס לי להתווכח עם "ילדים" שמתלהמים,

ולא מסוגלים לנהל דיון מקצועי, מבלי להשחיל מילה לא במקום!

תמיכה בbit HDR לא קשורה לMSAA על FPRT, ואין את זה לא לסדרה 6 ולא לסדרה 7. אתה הוא זה שמעתיק דברים ללא שום הבנה לפשר משמעותם. לא הבאת שום מסמך, אתר, או מצידי הודעת SMS משמוליק הקיפוד, שאומרים שG7X/NV4X תומכים בMSAA על FP RT.

לא SS2 ולא FC לא מאפשרים AA + HDR על חומרה של nVIDIA. שאר המשחקים או שמשתמשים בSSAA תוכנתי, כמו AoE3. או מריצים אלגוריתם מורכב שלא משתמש בFP/FX10 RT לHDR כמו HL2. מפה אני לא מתכוון להוסיף שום אמרה בנושא, כיוון שבאמת אין לי עם מי להתווכח.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים