מחפש תוכנת "TO-DO".. מכירים? - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש תוכנת "TO-DO".. מכירים?


nadaw

Recommended Posts

לפיירפוקס יש הרחבה שקוראים לה ReminderFox

ויש גם את התוכנה ATnotes שלא עושה בדיוק את זה.. מה שהיא עושה זה מא]פשרת לך להדביק פתקים על השולחן עבודה אבל אתה יכול גם להגידר לה שהיא תקפיץ פתק מסויים מתי שבא לך ושעד השעה הזאת הוא לא יופיע (או שהוא כן יופיע איך שבא לך...)

לדוגמא:

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עובד עם קובץ טקסט ענקי שבו מוקלד כל מה שעובר בראשי. אם זה משהו שצריך לעשות עבור עצמי, אז אני מתחיל את השורה עם המילה :TODO: כלומר בתוך נקודתיים. דברים שעשיתי אני פשוט מוחק או אם אצטרך אותם שוב בעתיד, מוסיף X בתחילה המשימה.

יותר נוח לי ככה כי אני צריך "לעשות" דברים שקשורים לנושאים שונים, בדרך כלל קשורים למקום או אדם מסויים, אז במקום TODO במקרים כאלה, אני כותב את שם האדם/המקום/הנושא. ככה לפני שאני הולך לאותו מקום או לעבוד על אותו נושא, אני מחפש את התגית בקובץ טקסט הענק ומאגד ידנית את כל מה שקשור לאותה קבוצה.

אולי אני צריך באמת למצוא איזה עורך טקסט שתומך ב-tabs... הבעייה שאני אצטרך משהו חכם כי יש דברים שאני רוצה לתייג לכמה נושאים במקביל. עם קובץ טקסט אני פשוט מתחיל את השורה ב-":משה: :חיים:" ואותה שורה קשורה לשניהם (בחיפוש אח"כ אוכל לחפש :משה: או לחפש :חיים: וליפול על אותה שורה). סתם שיטה שלי לנסות לא לאבד מידע שזורם לי בראש... (אני אגב גם מחזיק רשם קול בגודל של עט באמבטייה וליד הכיור במטבח בשקית אטומה מאותה סיבה ;D )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Rainlendar.gif

מה דעתך על משהו בסגנון ?

זהו כלי ממש חמוד , שיושב על שולחן העבודה , עם הרבה אפשרויות , מאוד גמיש ובעל קוד פתוח ..

מומלץ .

http://ipi.fi/~rainy/index.php?pn=projects&project=rainlendar

.. יש גם גרסה בעברית , למרות שהאנגלית מצויינת .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...