linksys wrt54g + כבלים + נטוויזן - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

linksys wrt54g + כבלים + נטוויזן


ysar

Recommended Posts

שלום לכולם,

המון שאלו על זה וסביב זה ולא מצאתי תשובה נורמלית: איך מחברים את כל זה יחד בלי לשלם לנטויזו עוד 40 ש"ח ? הבנתי שאני צריך PPTP . אבל אני צריך למלא ידנית כתובת IP +SUBNET MASK + GATEWAY. איפה אני מוצא אותם?? האם אני צריף כתובת IP קבועה? כי הבחור מהכלבים אמר לי שאין בעיה, רק שאני צריך לגרום לראוטר "למשוך" כתובת, אבל בלי IP אני לא יכול לעשות כלום עם הראוטר! מה עושים??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

PPTP - נכון

הכתובת אליה אתה מחייג היא (SERVER IP)

172.26.255.245

ה SUBNET MASK

255.240.0.0

(אלו כתובות שיכולת לבקש מתומך רגיל בנטויז'ן בלי לשלם, זה סה"כ מידע על השרתים שלהם, זה חייב להיות חימני

וגם יש להם מדריכים מוכנים במייל שמסבירים על הגדרת נתבים, אני לא בטוח שיש את הנתב שלך, אבל כל ההגדרות זהות ,

אז תבקש שישלחו לך במייל את כל המדריכים שיש להם להגדרת בכבלים, זה ייתן לך קצת מושג.

ה IP היא הכתובת שהראוטר שלך מושך מהכבלים, עדיף מאוד שתהיה לך בכבלים כתובת IP קבועה (זה נקרא OPEN ACESS BUSINESS)

(זה ה IP ממנו אתה מחייג, כלומר ה IP ברשת הפנימית של הכבלים, IP קבוע בכבלים יתחיל בד"כ ב 172.27 או 28 או 29 (לא בהכרח)

בשביל לקבל כתובת קבועה מהכבלים, תתקשר אליהם ותגיד שקנית ואתה צריך כתובת קבועה בשבילו

זאת לא אמורה להיות פרוצדורה, תלוי בנציג שעונה לך, תתקשר בלילה מאוחר באיזה 3 או 4 בבוקר, בד"כ הנציגי לילה שלהם נחמדים...

בכל מקרה, אם הם לא מסכימים לתת לך, אז הם יגידו לך שנטויז'ן צריכים לאשר את זה

ואז אתה מתקשר לנטויז'ן ואומר שיש לך , ואתה צריך שישיגו לך כתובת IP קבועה מהכבלים בשבילו , והם מסדרים את זה במייל מול הכבלים, 24 שעות גג.

עכשיו, יש לך כתובת קבועה

איך אתה יודע אותה ?

2 דרכים פשוטות :

מחבר את הנתב, מתקשר לכבלים , מזדהה, ושואל איזה כתובת הנתב שלך מושך (ומתעלם משאר השטויות שהנציכ ירצה להקריא לך, רק הכתובת IP מעניינת)

או שאתה שם לשניה את הנתב על DYNAMIC IP (כאילו במצב של "בלי חייגן") ורואה איזה כתובת הוא מושך, ורושם אותה על דף

סגור ? אז יש לך את הכל

כתובת שרת שאליה אתה מחייג + SM שלה

כתובת IP שלך שממנה אתה מחייג

שם משתמש

ססמא

וזהו

MTU תשים 1400 או 1380

תעשה חיים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה, זה בדיוק מה שעשיתי. אבל ההוא מהכלבים אמר שהוא לא יכול לתת לי את ה-IP עד שה ראוטר לא מושך . אבל בלי הכתובת אני תקוע ב-SETUP שלו ! איך אני קובע DYNAMIC IP ? האופציות שלי הן: STATIC IP, DHCP, PPTP L2TP, במצב DHCP הוא לא מצליח להתחבר ולכן אני לא יודע מה ה-IP שקיבלתי מהכבלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביקשתי IP קבוע מהכבלים, ביטלתי את האפשרות לעבודOFFLINE (כדי שאפשר יהיה לגשת לראוטר ישירות בלי WIZARD חבל שלא ידעתי שזה מה שצריך לעשות... ). העברתי ל DHCP, ניסיתי להתחבר, ראיתי את כתובת ה-IP שקיבלתי : 172 משהו. העברתי ל PPTP, הכנסתי את הכתובת הנ"ל והכל יופי טופי- מתחבר וכו'. למחרת לא הצלחתי להתחבר לאינטרנט, עברתי על כל ההגדרות, הכל נראה תקין. ביצעתי את התהליך שוב: DHCP ->כתובת ->PPTP התחבר שוב ובא לציון גואל.כעבור יומיים.... שוב אין (הבעיה כמובן בחיבור בראוטר לאינטרנט, לא המחשב אליו). נסיון להתחבר שוב לא עובד. התהליך "הרגיל" : DHCP ->כתובת ->PPTP עובד. אז שמתי לב לחלק המעניין: למרות שבהגדרה מופיעה כתובת IP מסוימת, 172, הוא מתחבר לכתובת 217 משהו!! והחיבור עובד! צלצלתי לכבלים שם אמרו לי שאכן יש לי IP קבוע, שמספרו הוא ה- 172 מקודם. הוא זה שמופיע בהגדרה אבל לא אליו הראוטר מתחבר.ניתוק וחיבור נותן מספר אחר מסוג 217שגם עובד. מה זה אמור להיות???? האם עוד יומיים שוב לא אוכל להתחבר ואצטרך את כל התהליך? משהו מבין מה זה אומר??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכתובת ה 172 הקבועה שלך, היא לא כתובת IP באינטרנט, אלא כתובת IP ברשת הפנימית של הכבלים

הכתובת 217 שאתה מקבל, היא כתובת שהנתב שלך מקבל אחרי שהוא מחייג PPTP לנטויז'ן (זה בעצם חיוג כלומר לחייג לרשת מתוך רשת אחרת)

217 זאת כתובת אינטרנטית ששייכת לנטויז'ן, ואתה יכול לגלוש בגלל שיש לך אותה.

להתחבר לאינטרנט = לקבל כתובת IP מהספקית שלך.

תתחדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז למה אני לא מצליח להתחבר למחרת?? מה זה אומר התהליך המעיק הזה שצריך לעשות כדי להתחבר אח"כ? יש עוד משהו חשוב לקנפג בקשר לחיבור לאינטרנט? יש בעיה עם זה שקינפגתי שאחרי כמה זמן ב- IDLE הוא יתנתק (הרי הוא אמור להתחבר שוב בלי בעיה אם רוצים) לא בא לי שיהיה מחובר תמיד כי אני גולש מעט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש בעיה עם זה שקינפגתי שאחרי כמה זמן ב- IDLE הוא יתנתק (הרי הוא אמור להתחבר שוב בלי בעיה אם רוצים) לא בא לי שיהיה מחובר תמיד כי אני גולש מעט.

תלוי, איך אתה מנסה להתחבר ביום למחרת ? נכנס לממשק של הנתב ואומר לו לעשות CONNECT ? אם ככה אז לא אמורה להיות בעיה

אבל זה לא כאב ראש לעשות את זה כל יום ?

תשאיר אותו מחובר, פשוט תעשה במחשב DISABLE לכרטיס או משהו, אם לא בא לך שיהיה מחובר לרשת כל הזמן... או שתנתק את הכבל מהמחשב..

לפי דעתי זה מה שגורם לך לבעיה

תעיף את ה idle

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Connect on Demand: Max Idle Time 5 minutes זו ההגדרה. חשבתי שזה יתחבר לבד כשאנסה לגלוש. בכל מקרה גם כשאני לוחץ CONNECT זה לא מתחבר (אלא אם אני עובר לDHCP וחוזר). אין דרך להתנתק ולהתחבר בלי להתחכם עם ביטול כרטיס הרשת או כניסה להגדרות הראוטר? בנוסף, נטוויזן טוענים שהם לא יכולים לחבר אותי ללא חייגן. נשמע הגיוני?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאוד יכול להיות שהם באמת לא יכולים לחבר אותך ללא חייגן, יותר הגיוני שהם לא רוצים. אבל מה זה משנה לך? ומה אכפת לך שהחיבור יישאר מחובר? אתה משלם לפי שעת גלישה או מחיר קבוע לחודש? אם מחיר קבוע, תשאיר אותו מחובר כל הזמן ותחסוך טונה כאבי ראש.

וCONNECT ON DEMAND בראוטר יעבוד רק כשתכנס לממשק שלו ותלחץ על CONNECT.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

לאחר עוד קצת זמן... עכשיו זה כבר לא אמור להתנתק אחרי IDLE, אבל הפלא ופלא כל יום-יומיים זה מתנתק!! ומה שפותר את זה , זה לא ללחוץ CONNECT או מה שתיארתי קודם, אלא רק אם אני משחזר את ההגדרות ששמרתי כגיבוי (כקובץ גיבוי) מיותר לציין שאין הבדל - כלומר לא שיניתי כלום מאז הגיבוי, וגם אחרי השחזור מהגיבוי... טוב אתם מבינים מה קורה. בחיבור ללא ראוטר, אין את הבעיה הזו. האם צריך לעדכן FIRMWARE- ראיתי שמדברים על זה פה, או שיש איזו הגדרה שפיספסתי או ללכת למי שמכר לי את ולהזכיר לו שיש 3 שנים אחריות??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...