עבור לתוכן

מחרתיים נוסע לרכוש כרטיס מסך חדש ! בבקשה עזרה להחלטה מהירה.

Featured Replies

פורסם

:kopfpatsch:

על מה אתה מדבר?

מה הקשר ליבת R5XX?

אם נקשיב לך אז HDR הוא תוכנתי[מה שהחברות (ATI וNV)אומרות שלו] אז אפשר לעשות HDR גם בכרטיסי GF4 לא? :lol: :lol:

מה הקשר ליבת R5XX? אלה הן הליבות של כרטיסי הSM3.0 של ATi...

HDR על GF4 כן, אבל לא HDR שדורש FP Blending.

אחד הדמויים הראשונים של HDR היה הדמו של R9700. אין שום קשר כמעט בין תמיכה חומרתית לבין HDR.

Int16 HDR יכול לתת בדיוק אותה איכות כמו FP16 HDR, אולם הוא דורש הרבה יותר עבודה. FP Blending נותן לך טווח צבעים מספיק גדול כדי ליצור HDR בקלות ללא ארטיפקטים.

  • תגובות 112
  • צפיות 9.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

מה הקשר ליבת R5XX? אלה הן הליבות של כרטיסי הSM3.0 של ATi...

HDR על GF4 כן, אבל לא HDR שדורש FP Blending.

אחד הדמויים הראשונים של HDR היה הדמו של R9700. אין שום קשר כמעט בין תמיכה חומרתית לבין HDR.

Int16 HDR יכול לתת בדיוק אותה איכות כמו FP16 HDR, אולם הוא דורש הרבה יותר עבודה. FP Blending נותן לך טווח צבעים מספיק גדול כדי ליצור HDR בקלות ללא ארטיפקטים.

OpenEXR is hardware implemented into the NV40, in its programmable full pipeline floating point support architecture. Nvidia cards since the GeforceFX architecture support fully programmable FP functions in both full precision (fp32) and half precision (fp16, which Crytek is using in this implementation). However, ATis architecture is not fully programmable and does not support HDR FP units throughout the entire pipeline. HDR has been hardware implemented on ATi hardware since the Radeon 9700 Pro, but only in a 12-bit FP output, or using multiple passes.

http://www.krazygamers.com/pc/article/255.html

ההבדל בין JDR אמיתי:

True_HDR.jpg

http://www.slizone.com/object/slizone2_powerof3_home.html

פורסם

OpenEXR זהו פורמט קבצים לשמירת נתונים, אין לו שום קשר ישיר לHDR. אני באמת שלא מתכוון להתווכח איתך, במיוחד כאשר אתה מביא ציטטוים שאין לך מושג מה פשרם, שנכבתו ע"י אנשים שהבנתם בנושא יותר ממוגבלת.

פורסם

WHATEVER עובד ומענד כרטיסי מסך מלידה :D

פורסם

WHATEVER עובד ומענד כרטיסי מסך מלידה :D

או מישהו שמבין הרבה יותר ממך בנושא הזה.

פורסם

או מישהו שמבין הרבה יותר ממך בנושא הזה.

ויותר מכל העולם ;)

פורסם

ויותר מכל העולם ;)

מכל העולם?

מצטער לבסר לך זאת אבל לא, אני באמת לא מתכוון להתווכח איתך. אתה מצטט דברים שאין לך מושג מה פשרם, וחומר פרסומי.

האיפלמנטציה הנפוצה ביותר לHDR דורשת FP16/32 Blending, כן. אולם זאת לא אומר שכרטיס צריך לתמוך בHDR באופן חומרתי בפרט, כיוון שאין דבר כזה.

מה לעשות ש32 bit per chanel Floating point texture blending, filtering and alpha test support זהוא לא בדיוק גימיק שיווקי. אולם HDR זה כן, אם הצורה הנפוצה ביותר של HDR דורשת זאת, אז פשוט נגיד שהכרטיס תומך בHDR וזהו.

HDR בInt16 יכול לתת אותו רמה של איכות כמו 64bit FP. הדמו של R9700 והאימפלמנטציה שלValve לDX9 SM2.0 הם דוגמאות מעולות לזה.

הקוד הרבה יותר מסובך, ודורש הרבה יותר עבודה, אבל התוצאות לא נופלות מאחיהם הגדול.

אין דבר כזה True HDR, אם אתה באמת הולך להתבסס על חומר שיווקי מצבך נואש. OpenEXR לא קשור לשום אימפלמנטציה של HDR. זהו כולה פורמט קבצים לשמירת נותני FP32 או הhalf data format שלו. שnVIDIA רכשה כדי והוסיפיה לכרטיסים שלהם, לא היו שום אימפלמנטציות שהשתמשו בפורמט הזה. וכיוון שהוא חשוף ע"י הרחבת OpenGL פרטית לNV כנראה לא יהיה בו שימוש מעולם. אף אחד לא התעסק עם הרחבות שהן לא ARB כבר קרוב ל5 שנים.

כל כרטיס SM3.0 או כרטיס שתומך בFP Blending יכול להציג HDR באמפלמנטציה הפופולארית שלו. כל כרטיס קיים כמעט יכול להציג HDR בצורה כלשהי.

פורסם

התמונה מציגה בדיוק את ההבדל....לדעתי 32/64 יותר יפה מ12 לא?

לפי מה שאני רואה זה בדיוק כמו שעכשיו תלך לשחק סתם לדוגמה FAR CRY ותשחק ב16BIT ולא ב32BIT(אני מדבר על האיכות)

פורסם

התמונה מציגה בדיוק את ההבדל....לדעתי 32/64 יותר יפה מ12 לא?

לפי מה שאני רואה זה בדיוק כמו שעכשיו תלך לשחק סתם לדוגמה FAR CRY ותשחק ב16BIT ולא ב32BIT(אני מדבר על האיכות)

שוב פעם התחלנו עם קשקושים שיווקיים? התמונה לא מציגה את ההבדל, היא מציגה יצירה מתכנת מפגר.

הHDR של Valve או הדמו של R9700 לא מציגים gardiant נראים או כל צורה אחרת של ארטיפקטים. אבל כפי שציינתי זאת מספר פעמים הקוד יותר מסובך. יותר render targets וmultiple passes.

FP16 blending נותן לך אופציה פשוטה קלה וטובה לHDR, אבל זאת לא אומרת שאי אפשר להגיע לתוצאות טובות בדרכים אחרות.

R5XX תומכים בFP16/32B או בשבילך HDR.

ועוד משהו אין כזה דבר FP12 HDR. יש לך או 32bit שזה int16 או 64bit זה FP16.

פורסם

טוב אנשים... בואו נעשה קצת סדר בדברים!

קודם כל, אין hdr לכרטיס ה-x800gto2, הוכחה לכך:

http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/powercolor-x800gto16_22.html

דבר שני, אדון פיקה 6800gs תומך ב- open gl 2.0, אתה רוצה אצלם לך את הקופסה :s07:

דבר שלישי, תפסיקו להיות פאן בויס של ati

[attachment deleted by admin]

פורסם

למה אתם מתווכחים!!!! :bash:

פותח התרד בסך הכול רצה לדעת מה יותר טוב ומשתלם ולפחות 2 עמודים לקחתם לו על וויכוחים מטומטמים למי יש HDR למי יש sm2 וכל השטויות האלה...

תענו לבקשת פותח התרד וזהו :beerchug:

פורסם

DOGMA אני חייב לציין שכל פעם שאני קורא תגובה שלך אני יכול להשתגע חח :hat:

קח את זה כמחמאה :yelclap:

פורסם

Urib- תפסיק להיות חסר ידע גמור בשפות X_X

אני לא יכול להיות פאן בויס, כי אז זה אומר שאני יותר מבן אדם אחד.

אולי אני לא בדיוק רזה במיוחד, אבל עוד לא הגעתי לרמה שאני קהל שלם של אנשים.

ואני לא דיברתי על ה GTO2 (אגב, הבאת בכלל סקירה של ה GTO16 שהוא לא GTO2)

דיברתי בכלליות. ואחרי כל ההסברים המפורטים של כולם, עדיין לא הבנת, פשוט מדהים.

ה 6800GS תומך OpenGL2.0, נכון. דיברתי בכלליות על סדרה 6. למשל 6600GT ו 6800GT לא תומכים.

חזרה לדיון המקורי:

6800GS נגד X800GTO2- ה GTO2 לוקח, אין מה להתווכח פה. אם זו הייתה שאלה של מחיר, זה משהו אחד. אבל הבנאדם משיג באותו מחיר.

פורסם

כל כרטיסי סדרה 6 תומכים בפונקציות של OpenGL2.0 או לפחות ברובן. אולם לא דרך הרחבות של ARB, התמיכה בOpenGL2.0 נחשפת ע"י Driver hack.

פורסם

ו sm3 זה חשוב בדיוק כמו שהנעל שלי רוקדת סטפס.

מכל אלו קח את הפיירבלייד, הכי טוב ל OC, ואחרי OC הוא קורע את ה GS. גם אם תעשה ל GS אוברקלוק, לא תגיע לביצועים של הפיירבלייד.

עולה בנעה מחשבים 1070 ש"ח, הכי משתלם.

כן רק שהוא גם מעלה את הFPS:

Scores:

SM 3.0

run1 = 97.50 fps

run2 = 98.48 fps

run3 = 98.80 fps

SM 2.0(r_sm30path 0)

run1 = 74.45 fps

run2 = 74.76 fps

run3 = 74.94 fps

Research Level, 1280x1024, 4xAA, 16xAF

SM30

Play Time: 26.44s, Average FPS: 57.19, Min FPS: 41.76 at frame 77, Max FPS: 72.48 at frame 726

SM2B

Play Time: 35.50s, Average FPS: 42.59, Min FPS: 28.64 at frame 1382, Max FPS: 60.40 at frame 746

SM20

Play Time: 35.50s, Average FPS: 42.60, Min FPS: 28.77 at frame 1379, Max FPS: 60.66 at frame 743

כלל אין חשיבות ::)

http://forums.guru3d.com/printthread.php?s=8d42648bd1191f280822bbae9296b3f2&threadid=130443&perpage=25&pagenumber=1

http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33770947&page=3

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים