עבור לתוכן

אחריות על כוננים של WD.

Featured Replies

פורסם

היי,

לפני שבועיים הדיסק קשיח שלי (WD1200JB) הלך לעולמו.

בחנות החליפו לי אותו ל"חדש" לטענתם אלא שעל המדבקה שלו כתוב "recertifed" מה שאומר שחדש הוא לא.

2 שאלות :

1. האם זה תקין ? נראה שזו מדיניות ההחלפות (RMA) של WD - מישהו יכול לאשר את זה מניסיון ?

2. אם המוצר שנתנו לי נחשב (לפי החנות לפחות) לחדש האם הייתי צריך לדרוש אחריות ל3 שנים מחדש (כרגע אני ממשיך עם אותה אחריות) ?

תודה לעוזרים

פורסם

בדרך כלל אחריות מבטיחה לך לתקן את המוצר שלך או לספק לך מוצר אחר תקין, היא לא מחייבת שהמוצר האחר יהיה חדש.

בכל מקרה ה-3 שנים ממשיך מהיום שקנית את הדיסק ולא מתאפס.

פורסם
  • מחבר

תודה רבה.

פורסם

לעומתם, היבואן של סמסונג (שאין לי שום קשר אליו) טוען שהוא מחליף דיסק שנדפק לחדש (אחריות ל-3 שנים).

תמיד כדאי לשאול קודם לקניה, מה קורה עם האחריות ועד כמה היבואן אמין, מה שלא קורה לצערי עם WD בארץ...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים