שמתי לב לאחרונה שכתובת האתר הזה לא כוללת WWW - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שמתי לב לאחרונה שכתובת האתר הזה לא כוללת WWW


shuy

Recommended Posts

כמו כן ראיתי את הקישור הקטנטן של NO-WWW.ORG, וזוהי הזדמנות טובה לשאול מה בדיוק ההבדל (חוץ מהשינוי הקוסמטי בכתובת) בין אתרים בעלי WWW וכאלה ללא?, ולמה זה כ"כ חשוב עד שמקימים ארגון שהפילוסופיה שלו היא ללא WWW?

(את כל עניין ה-CLASSES הבנתי מהכתוב באתר אבל הוא לא מפרט יותר מזה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו כן ראיתי את הקישור הקטנטן של NO-WWW.ORG, וזוהי הזדמות טובה לשאול מה בדיוק ההבדל (חוץ מהשינוי הקוסמטי בכתובת) בין אתרים בעלי WWW וכאלה ללא, ולמה זה כ"כ חשוב עד שמקימים ארגון שהפילוסופיה שלו היא ללא WWW

(את כל עניין ה-CLASSES הבנתי מהכתוב באתר אבל הוא לא מפרט יותר מזה)

מצטרף לשאלה.... גם אני לא הבנתי מה הקטע

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פעם, כשהיינו צעירים ויפים והדפדפן הכי מתקדם נקרא "מוזאיק", היו רק קצת אתרים בווב. היו גם הרבה שרתי FTP ו- IRC ו- GOPHER ו- ARCHIE ועוד פרוטוקולים אחרים. כדי להבדיל ביניהם, התחילו לרשום בתחילת הדומיין את סוג השרת: ftp.hwzone.co.il לשרת ה- FTP של האתר, gopher.hwzone.co.il לשרת ה- GOPHER של האתר וכו', כש- www.hwzone.co.il משמש ככתובת אתר הווב.

אבל זה היה מזמן. היום כמעט וכל הדומיינים משמשים לווב. אז למה צריך לכתוב www לפני כל דומיין? לא חראם על הכפתור הכי שחוק במקלדת שלכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Why is .www deprecated?

In order to answer this question, we must first recall the definition of WWW:

World Wide Web:

n. Abbr. WWW

1) The complete set of documents residing on all Internet servers that use the HTTP protocol, accessible to users via a simple point-and-click system.

2) n : a collection of internet sites that offer text and graphics and sound and animation resources through the hypertext transfer protocol.

By default, all popular Web browsers assume the HTTP protocol. In doing so, the software prepends the 'http://' onto the requested URL and automatically connect to the HTTP server on port 80. Why then do many servers require their websites to communicate through the www subdomain? Mail servers do not require you to send emails to recipient@mail.domain.com. Likewise, web servers should allow access to their pages though the main domain unless a particular subdomain is required.

Succinctly, use of the www subdomain is redundant and time consuming to communicate. The internet, media, and society are all better off without it.

http://no-www.org/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...