פורסם 2006 בפברואר 919 שנים יש לי כ. מסך של הרקולס ואני רוצה לממש אחריות? "אכלתי אותה"!כך נאמר לי על פי נציגת שרות הלקוחות של פנדס וזאת הוסיפה כי זה משום שהרקולס פשטה רגל.נאמר לי כי אם אני רוצה לממש את הביטוח עדיף שאשלח מייל לתמיכה של הרקולס ושם אולי יעזרו לי בבעיה.אני יודע, כולנו יודעים, שזה לא יעזור. מה לעזאזל אני אמור לעשות?הכרטיס הוא redeon 9800 aiw למי שמתעניין.ולמה לא אמרו לי את זה בפעם הקודמת שהתקשרתי אליהם? פעם שעברה התקשרתי לברר בקשר למימוש האחריות של הכרטיס הנ"ל ונאמר לי כי עלי לשלוח להם את הכרטיס והם יטפלו בנושא. האם אמרו לי את זה רק כדי להיפטר ממני?, כלומר, שאני אשלח להם את הכרטיס וכל פעם יומרו לי - מחר, מחר תתקשר. "אניייי לאא"[במבטא רוסי כבד].שוב, מה אני אמור לעשות עכשיו? 1800 שקל הלכו לפח?תודה מראש.
פורסם 2006 בפברואר 919 שנים יש לי כ. מסך של הרקולס ואני רוצה לממש אחריות? "אכלתי אותה"!כך נאמר לי על פי נציגת שרות הלקוחות של פנדס וזאת הוסיפה כי זה משום שהרקולס פשטה רגל.נאמר לי כי אם אני רוצה לממש את הביטוח עדיף שאשלח מייל לתמיכה של הרקולס ושם אולי יעזרו לי בבעיה.אני יודע, כולנו יודעים, שזה לא יעזור. מה לעזאזל אני אמור לעשות?הכרטיס הוא redeon 9800 aiw למי שמתעניין.ולמה לא אמרו לי את זה בפעם הקודמת שהתקשרתי אליהם? פעם שעברה התקשרתי לברר בקשר למימוש האחריות של הכרטיס הנ"ל ונאמר לי כי עלי לשלוח להם את הכרטיס והם יטפלו בנושא. האם אמרו לי את זה רק כדי להיפטר ממני?, כלומר, שאני אשלח להם את הכרטיס וכל פעם יומרו לי - מחר, מחר תתקשר. "אניייי לאא"[במבטא רוסי כבד].שוב, מה אני אמור לעשות עכשיו? 1800 שקל הלכו לפח?תודה מראש.הרקולס לא פשטו שום רגל הם רק הפסיקו לייצר כרטיסי מסך וגם אם הם כן פשטו זאת בעית החנות ולא בעיה שלך !
פורסם 2006 בפברואר 919 שנים זו בעיה של החנות היא מחוייבת לתת לך כרטיס אחר במידה והחברה של הכרטיס לא תוכל לממש את האחריות שלה
פורסם 2006 בפברואר 919 שנים מחבר רשום בתקנון של פנדס לגבי אחריות : "האחריות הינה אחריות יבואן או יצרן.פנדה מהווה כספק שירות בלבד."מכאן, נדפקתי אחושרמוטה?אוף איזה בעסה זה לא הוגן שפתאום הם עושים לי שאין ביטוח... אם הם היו פושטים רגל אז הייתי שותק אבל כל עוד החברה עדיין פעילה, מייצרת מוצרים ומקבלת כסף, אני אמור לקבל פיצוי! לטענת שרות הלקוחות, אני צריך לפנות אל הרקולס עצמה אבל למי לעזאזל יש כוח לפתוח במשא ומתן עם חברה שנמצאת בחוץ לארץ ואין לי גישה אליה בכלל? במיוחד חברה גדולה שיש לה המון אירועים כאלו וייקח מעל חצי שנה של עוגמת נפש עד שאני אקבל משהו, אם אני אקבל.מה אפשר לעשות?
פורסם 2006 בפברואר 919 שנים תגיד אתה לא מבין שהם צריכים לשבת לHERCULES על הראש,הם ספק שירות נוסף מה הקשר של הצרכן לבעיה הזאת?הם מחפשים לחפף אותך ולגרום לך לעשות את העבודה שלהם
פורסם 2006 בפברואר 919 שנים מחבר אני מתכוון בכל מקרה לשלוח להם את הכרטיס מסך ביום ראשון.. פשוט גם היא אמרה לי שיש אצלהם עוד המון כרטיסים כאלה ולוקח בערך חצי שנה עד שקורה משהו...
פורסם 2006 בפברואר 919 שנים לפי חוקי מדינת ישראל הם חייבים להחזיר לך את המוצר תוך חודשיים וחצי בערך (אני לא סגור על זה )
פורסם 2006 בפברואר 919 שנים לפי חוקי מדינת ישראל הם חייבים להחזיר לך את המוצר תוך חודשיים וחצי בערך (אני לא סגור על זה ) אתה במדינת ישראלמדינה בה החנויות עושות מה שבא להם פחות או יותר.אם זו טירחה גדולה מידי בשבילהם אז הם אומרים שאין מה לעשות וכו' וכו' וכו'
פורסם 2006 בפברואר 919 שנים אם אני לא טועה (ואני לא טועה) קרה לא מזמן ש"סקאל מחשבים" פשטו רגל וכל האנשים שקנו מוולא ומ P1000 ונענע, גם להם אמרו שהם נדפקו ואיןמה לעשות כי הם רק ספקי שירות... היה רעש גדול ובסוף כולם התקפלו והחזירו להם את הכסף!תתבע, תקבל את הכסף גם אתה!!!!!!!עד כמה שנראה לי וכמה שזה הגיוני יש אחריות כלשהיא לחנות שמוכרת,
פורסם 2006 בפברואר 1019 שנים מחבר הם לא יכולים לטעון שבגלל שלא הם מספקים את האחריות אלא הרקולס עצמה אז הם לא אחראים? או שהזמן שלוקח להחזיר לי את המוצר לא קשור אליהם אלא, שוב, בהרקולס?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.