התקנת WINDOWS במחשב חדש - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התקנת WINDOWS במחשב חדש


nivezrati

Recommended Posts

שלום אני עומד לקבל מחשב חדש מפאנדה מחשבים.

בחרתי להתקין לבד את הווינדוס ויש לי דיסק מקורי עם בוט והכל.

הקיצר אני מקבל את המחשב מורכב אבל אני לא יודע איך אני מגדיר את גודל המחיצות? זה בחלון שאני בוחר באיזה מחיצה? הבעיה היא שלא תהייה שום מחיצה מוגדרת.

ורציתי להוסיף שקניתי דיסק קשיח SATA2 אז אני צריך בעליה של ההתקנה בהתחלה בהתחלה ללחוץ F6 כדי להתקין את הדרייברים של הSATA2 עם הדיסקט שלו או משהו כזה?

יש שוני בין התקנת במחשב חדש לגמרי מאשר ממחשב רגיל?

תודה!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום

זה מאוד פשוט.

כאתה עושה בוט מהדיסק ברגע שאתה רואה את המסך הכחול הראשון תתחיל ללחוץ על F6 כשהוא יסיים להעתיק את כל הקבצים שלו יופיע לך מסך חדש בו תוכל לבחור את הדרייברים של האר דיסק הSATA שלך (חשוב לציין שאתה צריך להכין דיסקט פלופי עם הדרייברים מאתר היצרן).

בהמשך תהליך ההתקנה הוא רגיל, בקשר למחיצות כשאתה מגיע למסך בוא אתה נשאל להיכן להתקין את ה אתה תראה (בהנחה שהתקנת את הדרייברים של ה SATA) את כונן C שלך ולידו כתוב הנפח הפנוי בו (כל נפח ה HD החדש שלך) בתחתית המסך יופיעו לך הוראות מה לעשות כדי ליצור מחיצות

C זה בשביל ליצור מחיצה חדשה וכך תוכל לחלק את ה HD שלך למחיצות לפי הצורך שלך ולקבוע את הגודל של כל מחיצה.

כשתסיים עם זה פשוט תבחר לאיזה מחיצה להתקין את ה ומשם התהליך ממשיך כרגיל.

לשאלתך השנייה אין שום הבדל בהתקנת הווינדוס בין מחשב חדש למחשב ותיק יותר , התהליך זהה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התשובה. הדיסקט פלופי עם הדרייבר לא אמור להגיע עם הדיסק קשיח?

ולגבי החלוקה למחיצות - קניתי 160G ואני רצה 40G בC ו120G בD הקטע זה שמספר הMB הוא לא בדיוק 160G זה בכל הכוננים קצת פחות ואני לא יודע איזה מספרים אני צריך להכניס בשביל זה? כמו כן עדיף להתקין בשיטת NTSC נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מכיוון שהדריבר זה של לוח האם, ולא קשור לדיסק קשיח. (גם אם הוא לא הגיע לפעמים אפשר ליצור אותו). זה גם תלוי איזה זה, לא בכולם צריך לעשות את הפרוצדורה הזו. לגבי יצירת המחיצות זה לא קריטי, אתה יכול ליצור 40, ואז הוא יגיד לך כמה נשאר, ואתה פשוט רושם את ההפרש... השיטה היא NTFS וכן אני ממליץ עליה (יש כאלו שממליצים על FAT32 אם המחיצה קנה מ 10-20 גיגה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...