פורסם 2006 בינואר 1319 שנים אני בדעה שהם צריכים להחליף לו את הכרטיס. הפתרון הכי כיפי זה להוכיח לבעל החנות כמה הטכנאי שלו לא מקצועי. לך לחנות עם כל המחשב (ולא רק הכרטיס) ותבקש שהטכנאי יבדוק את המחשב וינסה לגלות אם יש תקלה. *תמתין במקום עד לסוף הבדיקה* אחרי שהוא יספר לך שהכל בסדר תבקש לראות בחנות לפני שאתה הולך הביתה שהכל בסדר. תחבר את המחשב ותריץ את המשחקים. תהנה לראות את הטכנאי מחליף צבעים מולך.
פורסם 2006 בינואר 1319 שנים מחבר כמו שהם מציגים את העניין, הם שולחים את הכרטיס לספק. כנראה שהם לא בודקים כרטיסי מסך במעבדה שלהם. אתם יודעים איך זה כשצד שלישי מעורב... כל הסיפור יקח מינימום שבוע-שבועיים. יש לכם מושג אם מחובתם לתת לי אפשרות לתקשר ישירות אל מול הספק ? בכל מקרה, שלחתי להם היום אימייל (ארוך) עם סרטון 10mb של ארטיפקטים ב-B&W2. הקלטתי את זה עם FRAPS והפכתי ל-divx. האמת, לא חשבתי שאפשר להקליט ארטיפקטים רשמתי מידע לגבי מה הם ארטיפקטים, למה הם קורים וכו'... בקיצור, רשמתי את כל מה שאני יודע ומה שבדקתי, כך שלא יהיו אי הבנות. הזכרתי בעיות פיזיות אחרות שהיו לי עם המחשב שקניתי מהם בזמנו, ושאני לא מוכן להתפשר הפעם. ציינתי שכרטיס high-end יקר מיועד למשחקים ולא לשום תוכנת בדיקה כזאת או אחרת, וכי אני דורש החלפה בלי כל קשר למה שהספק יחשוב בעניין. אני מקווה שיהיה בסדר. נראה שבוע הבא.
פורסם 2006 בינואר 1419 שנים בהצלחהאתה התכוון ליידע גם את היצרן בחו"ל?ליבואן יש אינטרס להיות מלאך מול היצרן כי להמשיך ולהחזיק בזיכיון שמן הסתם הוא גם בלעדיאפילו אימייל סטנדרטי מהיצרן ליבואן ששואל "מה קורה עם ההוא...."זה יכול לעזור
פורסם 2006 בינואר 1419 שנים מחבר כבר יצא לי לדבר עם הייצרן, פעמיים... פעם אחת אמרו לי לשלוח לחנות שממנה קניתי.בפעם שנייה שלחו לי ביוס "מתוקן" לאחר שנזפתי בהם על כך שאין עדכוני ביוס באתר, למרות שהתגלתה "בעייה גלובלית" הקשורה באוברקלוק לסדרת ה-7xxx.לא התלוננתי על חנות מסויימת ולכן אין שום סיכוי שהשניים יהיו בקשר לגבי.אם יעשו לי בעיות בחנות אני יעביר את זה ל-leadtek. בינתיים אני לא ממש יודע מה הולך לקרות...בכל מקרה, תודה רבה לכל העוזרים והתומכים פה !
פורסם 2006 בינואר 1519 שנים לפותח התראד - אתה יותר מידי דואג.אם אני הייתי במקומך לא הייתי דואג יותר מידי, הייתי הולך לחנות ומספר להם בדיוק מה הבעייה עם הכרטיסאם הם יגידו לך דברים כמו "היבואן לא מריץ משחקים על הכרטיס..."בלה בלה בלה תגיד להם שלא מעניין אותך מהיבואן, יש בעיה בכרטיס ומחובתה של החנות להחליף אותו. בהתחלה תהיה נחמד ואל תתנהג כאילו שחייבים לך הכול כי זה דבר מרגיז ומעצבן ועובדים בחנות מאוד שונאים את זה (מניסיון)פשוט תהיה מציאותי, ספר לחנות את הבעייה בדיוק וזהו תן לחנות לשבור ת'ראש, אתה לא צריך לדאוג לאיך שהיבואן בודק ת'כרטיס.לדעתי כמעט בטוח שהיבואן יחליף את הכרטיס, אבל אם הוא לא יחליף אז תדרוש את המגיע לך ואל תסכים לשום פשרות - חובתם להחליף את הכרטיס.ואגב, אותך היבאן בכלל לא צריך לעניין! תזכור חובתה של החנות להחליף לך לא היבואן!! היבואן זה הכאב ראש של החנות - לא שלך!!!!! מי שצריך לתת הסברים ליבואן זו החנות בלבד ולא אתה.
פורסם 2006 בינואר 1519 שנים אתה מודע לכך שהחנות יכולה לתבוע לך את התחת על כך שאתה מלין בשקראיזה שקר? ???הרטיס באמת עושה לו בעיות.
פורסם 2006 בינואר 1519 שנים אתה מודע לכך שהחנות יכולה לתבוע לך את התחת על כך שאתה מלין בשקרואתה מודע לכך שאתה עובר על חוקי הפורום שאתה מתבטא ככה, נכון?ציטוט מחוקי הפורום:יש להשתמש בשפה נאותה בהודעותיכם ולשמור על תרבות דיון גבוהה. חל איסור מוחלט להתלהם, לקלל, לפגוע, להעליב, או להשמיץ כל גורם כזה או אחר מכל סיבה שהיא.להבא או שתתבטא כראוי או שאל תתבטא כלל.
פורסם 2006 בפברואר 319 שנים מחבר זה עבד! שלחתי את הכרטיס לחנות (ששלחה לספק) לפני שבועיים בערך. כאמור, היה מצורף האימייל עם הסרטון של B&W2 עם ארטיפקטים. הדבר הראשון שהספק ניסה זה לוודא שאני משתמש בדריבר "מקורי" של leadtek. בנוסף הם טענו שזאת בעיה במשחק ושלאחר בדיקה של הכרטיס הם לא יבדקו אותו שוב (זה מה שהבנתי לפחות... קוראים לו אלכסיי והוא לא משהו בעברית). ממש חוצפה לדעתי. עניתי באימייל שהושיב אותו במקומו ובלי שאלות מיותרות הכרטיס נשלח למחלקת RMA היום, שבועים אחרי קיבלתי כרטיס חדש, וכמו שציפיתי - קיבלתי את הדגם עם הקירור החדש של leadtek בלי שום קשר לטמפרטורה (70 מעלות), לא היה ארטיפקט אחד ב-B&W2, עם מהירויות מומהרות מהמפעל 450/1050 ודלתא 40. אני יכול עכשיו להעלות את מהירות המאוורר ל-100% במקום 43%, או להתקין את ה-Zalman VF700alcu ביחד עם Thermaltake BGA Copper ram sinks... טוב זה דיי ברור מה עדיף .. רב תודות. [attachment deleted by admin]
פורסם 2006 בפברואר 319 שנים יש לי שאלה קטנהאם אתה מחליף קירור ונגיד מתקלק משהואז כדי לממש את האחריות את יכול להחזיר את הקירור המקורי ולא שמים לב??או שצריך לקרוע איזה מדבקה או לשבור איזה פין או אני יודע מה......??
פורסם 2006 בפברואר 319 שנים בעיקרון אם אתה מחליף קירור..(או לחילופין אפילו מרענן משחה..בעיקרון ברגע שפירקת את הקירור המקורי האחריות נגמרה..)..אתה יכול להחזיר את הקירור המקורי אבל יש מצב שהחנות..(או מי שבודק אותו)..ישימו לב לעניין..אבל לא תמיד..
פורסם 2006 בפברואר 319 שנים אבל השאלה שלי היא האם הם ישימו לב כי אולי לא שמת את זה בדיוק כמו שזה היה?או שצריך לקרוע מדבקה או משהו כזה שאי אפשר להחזיר?(או שבכלל כל חברה אם השטויות שלה?)
פורסם 2006 בפברואר 319 שנים סתם לידע אישי לEVGA יש אחריות לכל החיים לא משנה מה אתה עושה לו!!! כל דבר חוץ מנזק פיזי גלוי לעין.אין לי מושג עם היבואן בארץ משווה אותה
פורסם 2006 בפברואר 319 שנים סתם לידע אישי לEVGA יש אחריות לכל החיים לא משנה מה אתה עושה לו!!! כל דבר חוץ מנזק פיזי גלוי לעין. אין לי מושג עם היבואן בארץ משווה אותה איפה לאזעזל ראיתה את זה? האחריות שלהם זה לכל החיים + על הOC שבא מהמפעל וזהו....
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.