7800GT - צריך להוכיח לחנות שיש בעייה <> הוכח והוחלף! - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

7800GT - צריך להוכיח לחנות שיש בעייה <> הוכח והוחלף!


AppleJack

Recommended Posts

Leadtek 7800GT - נותן ארטיפקטים במהירויות המומהרות מהמפעל - הרי הם 450/1050.

קניתי את הכרטיס לפני זמן מה, שברתי את הראש לא מעט, קראתי המון תגובות ופתרונות בפורומים ברחבי העולם...

מצאתי פתורן - שהוא עריכה של הביוס והורדת ערך ה-Geometric Delta Clock וכו', אבל כל זה לא משנה, הגעתי להחלטה:

אני לא מעוניין לפתור את הבעיות של עצמי בהורדת מהירויות שעון, אני רוצה כרטיס חדש !!! כרגע אין לכרטיס פוטנציאל מאחר והוא עושה בעיות כבר עכשיו.

העניין הוא כזה - 3DMARK05 ו-rthdribl מראים שהכל בסדר - אין ארטיפקטים. לעומת זאת, BF2 ו-Black & White 2 כן מראים ארטיפקטים.

שום משחק אחר עדיין לא עשה לי בעיות חוץ מהשניים. אבל זה לא משנה... היום 2, מחר כל המשחקים.

אם אני מוריד מהירויות שעון הארטיפקטים נעלמים, אך לא בשביל זה שילמתי על דגם ה-.

ברור לי שלא מדובר בבעיית התחממות מאחר והתוכנה rthdribl מביאה אותו ל-70 מעלות, מעבר לכל התחממות של משחק אחר. (עם Stock)

כשדברתי עם המוכרת בחנות היא אמרה לי להביא את הכרטיס וישלחו אותו לספק שיבדוק אותו.

"הספק לא משחק במשחקים למטרת בדיקה" :s05:

הם כנראה יבדקו את זה עם תוכנה ויגידו לי שהכל בסדר. אני צריך איך שהו להוכיח לספק שיש בעיות (לא למוכרת מפגרת בחנות).

יש לכם מושג באילו תוכנות בדיקה משתמשים ספקים ? כך שאני יבדוק לבד אם יש טעם לשלוח להם אותו קודם כל...

בכל מקרה, יש הצעות ? אולי פשוט צריך לצעוק עליהם שם? :nixweiss:

(כל זה בהנחה שהספק לא ימצא בעייה... דבר הגיוני מאוד, אפילו לי קשה למצוא את הבעייה, אבל היא קיימת! רק במשחקים מסויימים כרגע)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

כתוב לleadtek מייל עם כל הפרטים , כל הנתונים , כולל מפרט מחשב , ממש את הההכככלללל , תציין מאיזו חנות כמו כן רכשת את הכרטיס בארץ , הם ינסו לפתור לך את התקלה , במידה בזאת באמת תקלה בכרטיס , או שתחליף דרכם את הכרטיס , או שתקבל מהם מכתב מנוסח , ואיתו תיגש קודם כל לחנות שממנה רכשת , עם כל התכתובת עם היצרן , במידה והחנות לא תנקוט בצעד החכם בשביל אותה חנות , תפנה ליבואן הרשמי בארץ של לידטק עם כל התכתובת והם ידאגו לך .

אין לך מה לצעוק ולתבוע , זה לא יעזור לאף אחד , וגם יוריד מהמוטיבציה של אותו האדם שיטפל בך לעזור לך בכלל .

כבר קרו מקרים שהחנות לא הייתה מוכנה לעשות משהו , והיצרן הכריח לטפל בבעיה .

אני לא חושב שהחנות שרכשת ממנה מעוניינת להכנס לתקריות עם יבואן של גוף יחסית גדול כמו לידטק , או לחלופין , יבואן של המוצרים האלה בגלל כרטיס אחד .

בהצלחה , ודווח מה קורה עם כל העניין הזה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי יש את אותו הכרטיס בדיוק

אבל עדיין לא נתקלתי בשום בעיה איתו למעט מהירות העבודה של המאוורר לא תואמת את מה שמופיע בתוכנה שבאה איתו winfox

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה גם קרה למישהו עם ..... מקרה דיי דומה:

http://forumz.tomshardware.com/hardware/EVGA-7800GT-Artifacts-ftopict171539.html

האמת היא שזה בכלל לא מצב דומה לשלי... לו יש ארטיפקטים בכל מקום, אפילו ב-desktop.

לי יש רק ב-2 משחקים (ואני משחק בהרבה משחקים כבדים).

אני לא צריך פתרונת למצב.. כבר יש לי את כל הפתרונות. כל מה אני רוצה זה להחליף אותו באחד חדש למרות הקושי שמציבה לי החנות (ז"א, למרות שהוא מתפקד מצויין ברוב המקרים)

מה בקשר לתוכנת בדיקה אינטנסיבית במיוחד? אף אחד לא יודע איך בודקים כרטיסים אצל הספק?? קשה לי להאמין שהם משתמשים ב- :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סלח לי אבל אני הולך להוריד לך "כפה" של מציאות-אל תעלב

שום חברה חנות או יבואן לא יחליפו לך את הכרטיס, למה?

ככה כי כבר שילמת וכבר השתמשת

וכן אין להם שום "תוכנות מקצועיות" לבדיקה סה"כ נותנים לטכנאי את הכרטיס ששלחת

והוא מכניס אותו למחשב מעפן שעומד במעבדה בדיוק בשביל דברים כאלו

מרכיב מדליק את המחשב בודק בהגדרות שהכרטיס מוכר ע"י המערכת

מריץ תוכנה שבאה עם הכרטיס(במקרה הטוב) וכמו כלבלב טוב של בעל העסק הוא אומר "תקין הכל טוב"

זהו בזה זה נגמר

אתה יכול מי פה עד הודעה חדשה לנדנד להם

הם ישאלו עם המשחקים מקוריים

ואולי המערכת שלך לא מתאימה לכרטיס וכו' וכו'

חובת ההוכחה היא עליך ולכן הם יגררו אותך עד יאוש

זו המציאות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יותר מידי פאסימי כאן.. חנות מכובדת הייתה מחליפה את הכרטיס אפילו אם הוא בסדר!

חבר שלי קנה בזמנו 6600GT בAGP של אלבטרון בידיוק שהכרטיסים יצאו לAGP(משהו כמו שבוע או שבועיים אחרי ההשקה) ואחרי כמה זמן באתי אליו וראיתי שיש ארטיפקטים(גם לא ברמה מטורפת וגם רק אחרי איזה 10דקות משחק) אבל יש ארטיפקטים! וזה היה בכמעט כל המשחקים(לא בכולם אבל ברובם) הלכנו לחנות ושלחו ליבואן.. הביאו לו גם כרטיס חלופי בינתיים FX5200 עד שהכל יסתדר.. חיכינו שבוע.. היבואן החזיר כרטיס חדש לגמרי למרות שאצלם במערכת הבדיקה לא נמצאו שום בעיות עם הכרטיס והכרטיס נמצא תקין עדיין החליפו לו את הכרטיס כי זה מה שהלקוח טען...

קיצר אל תדאג אני מאמין שתקבל את מה שאתה צריך.. הכרטיס מבטיח לעבוד פרפקט במהירויות המוצהרות! על זה שילמת ואתה לא תסתפק בפחות!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סלח לי אבל אני הולך להוריד לך "כפה" של מציאות-אל תעלב

שום חברה חנות או יבואן לא יחליפו לך את הכרטיס, למה?

ככה כי כבר שילמת וכבר השתמשת

לא מסכים עם זה :nono: לא כל דפקט אפשר לזהות מיידית. אם העולם היה עובד בצורה שאתה מתאר - אף אחד לא היה קונה כלום!

יש אחריות ל שנתיים על הכרטיס... אני לא הולך להתייחס למה שרשמת חוץ מזה מאחר וברור שאתה ממש לא בעניינים.

במקום לחלק כפות, אולי אתה זקוק לאחת - אל תעלב.

תודה על המידע stingeR.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"אני לא הולך להתייחס למה שרשמת חוץ מזה מאחר וברור שאתה ממש לא בעניינים."

כבר התייחסת.....

בהחלט מאוד הגיוני הנ"ל(כולל הכפות :lol:)

גם אם ברור לך שאני לא בעינינים...

אגב אני מאוד אופטימי ובלי קשר מאחל לך הצלחה בהחלפה

אבל אני נשאר בדעתי אין במקרה הזה "קייס"

באו ונחכה לראות מה יקרה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...