פורסם 2006 בינואר 919 שנים אני מתכנת ב c++ ורציתי לשאול איך אני מכניס גרפיקהלמשל איך אני יוצר כפתור(button) שרשום עליך start לדוגמאאני לא רוצה שתאכילו אותי עם כפיתאם אפשר יהיה אז שמישהו יתן דוגמא משלואו שפשוט תביאו לי קישור למדריך ותודהנ.ב. חיפשתי הרבה והגעתי לשימוש בדירקס וכל מיני כאלה
פורסם 2006 בינואר 919 שנים אתה רוצה ממש גרפיקה? או ליצור חלון רגיל של Windows?כי חלון זה (יחסית לגרפיקה) קל.מילת המפתח היא MFC. זו ספריה של אובייקטים שמאפשרים לך לתכנת חלונות (למשל אובייקט חלון, כפתור, תיבת טקסט וכו').
פורסם 2006 בינואר 1019 שנים אם MFC היא מילת המפתח אז המפתח כבר מזמן חלוד.MFC היא כבר ספריה ישנה מאוד, ואם הייתי צריך להתחיל פרוייקט חדש, הייתי עושה את זה רק אם הוא היה מאוד קטן, ושממשק המשתמש שלו מאוד מאוד פשוט.אם עוד לא התחלת לעבוד עם MFC, הייתי ממליץ שלא תטרח, ותתקדם ישר ל- WinForms של ה- .NET.לעבוד עם DirectX בשביל ממשק משתמש זה הרבה יותר מדי עבודה (אלא אם אתה רוצה כפתורים תלת-מימדיים באמת ודברים כאלה)
פורסם 2006 בינואר 1019 שנים אבל ה-.Net דורש גם את ה-Framework שלו... אני אישית לא אוהב את זה. ואני מכיר עוד אנשים שלא אוהבים. אני לא מרוצה מהרעיון שכל מחשב שירצה להשתמש בתוכנית שכתבתי יצטרך להתקין .Net Framework.אני לא יודע אם ב"תעשייה" כותבים פרוייקטים חדשים ב-MFC או שעברו כבר לדוט-נט, אבל אני כן יודע ש-MFC מצוי עדיין בשימוש בהרבה מקומות (אפילו אם זה רק תחזוקה של פרוייקט קיים).
פורסם 2006 בינואר 1119 שנים visual c++ זו בסה"כ סביבת עבודה או ide (אין לי כח להכנס לויכוחים בנוגע לסמנטיקה המדוייקת), בכל אופן - זו אינה שפה אחרת.מה שאני הייתי ממליץ לך, לממשקים (וגם לגרפיקה - ) fltk (חפש בגוגל) אםנם צריך לתכנת בשביל לתכנת... אבל ככה זה אמור להיות לא ?(אגב, הספריות הגראפיות הן openGL כמובן).מטי.
פורסם 2006 בינואר 1119 שנים אין ל- C++ ספריה גרפית סטנדרטית. (ולא, OpenGL וה- BGI הם לא חלק סטמדרטי מ- c++)הספריות הגדולות שקיימות היום שמיועדות גרפיקה הן ה- GDI (הממשק הבסיסי של חלונות ב- windows), DirectX (הרבה יותר מתקדם, אבל גם רק ל- windows), ו- OpenGL.בנוסף יש ספריות שיותר קל לעבוד איתן כמו SDL ו- Allegro שבנויות על OpenGL ו- DirectX ומפשטות את העבודה איתן בהרבה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.